Ca scurta descriere a masinii, pot spune ca este intr-o stare buna spre foarte buna din punct de vedere al tablei si al vopselei.In schimb din punct de vedere mecanic lasa de dorit. Dar asta este ideal pentru mine,nu ma pricep la tablaraie dar mecanica imi place la nebunie.
Pentru inceput, in acest weekend am desfacut, curatat si reglat carburatorul, delcoul si pompa de banzina, nu de alta dar masina nu are deloc putere si deaici trebuie inceput.
Carburatorul a fost desfacut pana la ultimul jigleor si spalat bine in decarbusolv.Din fericire nu au trebuit schimbate garniturile de la pompa de spritz si de la pompita de la socul automat. Cu ocazia asta am descoperit unul din motivele lipsei de putere:membrana de la pompa de vacuum ce comanda a doua camera este rupta(si in concluzie nu se deschide a doua camera).Deasemenea am descoperit de ce pornea greu la cald:jiglorul cu bila de la pompa de spritz zacea pe langa gaura unde ar fi trebuit sa stea, si de aceea galeria se inunda cu benzina si deasemenea carburatorul ramanea fara benzina. Din pacate fiind weekend nu am reusit sa gasesc de cumparat membrana de pompa de vacuum, asa ca la remontare tot nu functioneaza a foua camera(asta cu toate incercarile mele de a petici respectiva membrana.
In legatura cu delcoul, eram sigur ca nu l-a desfacut nimeni niciodata si e blocat. Doar ca era atat de blocat incat a trebuit sa il prind in menghina pentru a debloca flanza cu contragreutatile.Deci practic masina inainte sa repar delcoul nu avea deloc avans.Am reusit intr-un final sa il fac sa mearga ca nou. Am avut norocul sa nu fie uzat axul.
Pompa de benzina a fost curatata doar pe exterior deoarece suruburile care o prind de bloc erau stranse foarte putin si era plina de ulei.
Ca efect al reparatiilor facute masina are mult mai mult cuplu si porneste la sfert de cheie. Din pacate nu am apucat sa fac prea multe teste deoarece am desfacut si senzorul de ulei care curgea putin si acuma curge mult prea mult ca sa pot merge cu masina.
Ultima poza este cu amplificatorul ce va fi montat undeva ascuns(inca nu m-am lamurit unde).
- daca topicul trebuie postat in alta parte rog moderatorii sa il mute[imglb=https://www.clubopel.com/8080/uploads/2010-09
/52467_rixw8btyn.jpg]
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)