- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- turatii
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
Observ ca marea majoritate rade de cel care a postat primul. Ati cantarit vreodata un set de centuri spate complet, de curiozitate? Eu da. 6 kg e o valoare medie, dar difera de la centura la centura. Cu tetiere cu tot si ar mai fi ceva elemente ce se pot da jos fara sa suferi prea tare, poti obtine o reducere de 30 kg poate chiar si mai mult. Daca vi se pare ca nu conteaza, gresiti. Fiecare kilogram conteaza. Au mai ras de mine cativa care au zis ca 1,7l CDTI de 82 de CP e cel mai slab motor diesel, etc. Gresit. Cu aerodinamica de exceptie pe care o are (0,28-0,29) si cu 100 de kile date jos (si cu putin efort se poate si asta...), un Astra 4 usi cu 82 CP (pe care ii faci usor 100). nu este chiar o masina de babe. Oricum este mai agera decat 1,4l 16V si decat 1,6l 16V (tineti cont de diferenta de cuplu).
Cel mai usor mod de a mari performanta unei masini este sa reduci greutatea. Cine nu crede pierde liniutza. La Liniute baietii destepti vin cu 15 l de benzina in rezervor si isi scot roata de rezerva, banchetele, mochetele, etc. De ce? Pentru ca fiecare kilogram conteaza. BMW M3 CSL versus BMW M3. Urmariti povestea si o sa vedeti ce inseamna 100 kg in minus. Renault CLIO Sport versus Renault Clio Sport Jean Ragnotti. Aceeasi masina, acelasi motor, -80 kg. Rezultat: 1 secunda in plus la acceleratie si 15 km la viteza maxima pentru Ragnotti.
Un castig semnificativ se obtine mai ales la consum.
Cel mai usor mod de a mari performanta unei masini este sa reduci greutatea. Cine nu crede pierde liniutza. La Liniute baietii destepti vin cu 15 l de benzina in rezervor si isi scot roata de rezerva, banchetele, mochetele, etc. De ce? Pentru ca fiecare kilogram conteaza. BMW M3 CSL versus BMW M3. Urmariti povestea si o sa vedeti ce inseamna 100 kg in minus. Renault CLIO Sport versus Renault Clio Sport Jean Ragnotti. Aceeasi masina, acelasi motor, -80 kg. Rezultat: 1 secunda in plus la acceleratie si 15 km la viteza maxima pentru Ragnotti.
Un castig semnificativ se obtine mai ales la consum.
- io
- **
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
eu raman la parerea ca nu are rost sa renunti la centuri si la tetiere spate. mi-e destul e greu sa cred ca merita sa renunti la anumite dotari ale masinii doar ca sa scazi consumul. iarasi, mi-e destul de greu sa merg numai cu 15 l benzina in rezervor pt ca ar trebui sa trec pe la benzinarie de cel putin 2 ori pe sapt si sa opresc la fiecare 150-200 km la un drum lung.
oricum, mi-e greu sa aproximez scaderea consumului odata cu scaderea greutatii. daca cineva are niste cifre poate stabilim o baza de discutie serioasa.
si tot nu a spus nimeni clar daca o janta de aluminiu e mai usoara decat una de otel, eventual cu cat...
PS. cea mai tare mi s-a parut aia cu scrumiera...
oricum, mi-e greu sa aproximez scaderea consumului odata cu scaderea greutatii. daca cineva are niste cifre poate stabilim o baza de discutie serioasa.
si tot nu a spus nimeni clar daca o janta de aluminiu e mai usoara decat una de otel, eventual cu cat...
PS. cea mai tare mi s-a parut aia cu scrumiera...
- rapiduletul
- **
- 141 mesaje
- din 12 Jun 2005
- Vectra 2000
- Alta tara
rapiduletul
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2005
- Mesaj Privat
Dar vad ca nimeni nu a spus nimic de tapiterie, nimic despre fetele de usi si sistemul de deschidere al geamurilor, nimic despre geamuri chiar, care pot fi inlocuite cu unele din plexiglass si sa fie fixe, nimic despre bord chiar (ce nevoie ai de el, merge si fara), antena radio, poate chiar si oglinzile retrovizoare sau oglinda centrala, parasolarele, manerele de deasupra usilor, se pot inlocui toate rotile cu tipul acela mic de roata de rezerva (muuult mai usoare) si cate or mai fi .... . Pai in cazul asta mai bine iei un scuter sau chiar o bicicleta,(ca un consum extrem de redus), nu ? Acum, lasand gluma la o parte, eu nu vad sensul acestui topic. Pentru ca daca vrei intr-adevar tuning, te duci la o firma specializata, care stie ce sa scoata din masina si ce sa inlocuiasca, dar tin-te nene de buzunar. Iar asta cred ca merita numai daca vrei sa-ti prepari masina pentru raliu, ca altfel iar nu are sens... Ori daca vrei sa reduci greutatea numai pentru a scadea si consumul, si asta doar din zgarcenie, e o intreaga pierdere de timp. Dar probabil ca stimatul nostru coleg de forum, nu si de sosele, a vizionat destule filme gen "Too fast, too fourios" si se viseaza intr-o masina personala facand raliu prin Bucale. Tinere, fara sa te dezamagesc, te anunt ca ar trebui sa-ti ocupi timpul liber, in care iti vin asemenea idei, invatand pentru carnet si sa incerci sa fii mai realist. Nu am vrut sa jignesc pe nimeni (si imi cer scuze daca asa a inteles cineva) dar acest topic este inutil. Parerea mea.
- crisluca1985
- **
- 116 mesaje
- din 29 Aug 2004
- Bucucresti
crisluca1985
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucucresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2004
- Mesaj Privat
Eu am carnet de un an si jumatate si crede-ma ca am destula experienta formata prin ceea ce multa lume numeste inconstienta sau lucruri de genul asta. Si nu e deloc de neglijat ideea cu scaderea greutatii masinii, cel putin la liniute (legale, dar mai mult ilegale, cand vroiam sa-l ard pe ala care mi-a dat-o noaptea trecuta incepeam sa scot ce nu aveam nevoie de pe masina). Pt. cineva ca tine care presupun, avand caravan, nu e interesat deloc de sportivitate, de viteza doar de dragul vitezei, de concurenta, e normal sa i se para o prostie, e normal sa i se para o prostie si ceea ce facem (faceam) unii noaptea tarziu pe strazi.
Sa spunem ca am reusit sa-mi iau o masina, nu sportiva ca nu am avut bani, dar mi-am luat una. De ce sa stau asa cu ea si sa visez la ceva mai bun fara sa-mi pot permite, cand pot sa strang incet incet niste banuti sa fac ceva la motor, SA SCOT TOT CE POT DE PE EA ca raportul CP/Kg sa fie cat mai bun, si apoi sa pot tine si eu capul sus chiar si cu o Dacie/Cielo (Cielo lui Sebi renumit printre noi de atata timp, care venea la curse fara nimik in el decat sofer). Acum depinde si de fiecare ce viata are, ca daca esti un tip monoton pe la 35-40 de ani care sta la birou in fiecare zi, si face pe taxiu cu colegii de lucru, e normal sa ti se para aiurea acest topic, dar daca esti un tanar de 20 de ani cu masina proprie si pasionat de viteza iti spun eu ca o data si o data tot o sa ajungi la aceasta etapa, asta daca nu iti permiti o masina mai rapida si te atrage ideea ca trebuie sacrificate anumite lucruri pentru a putea merge mai repede si a te simti cat mai bine cu ceea ce ai, gandindu-te ca x sau y care au masini mai scumpe sunt invidiosi pe ce poate masina ta.
Sunt multe lucruri si imi e si greu sa ma exprim aici si va e si greu voua sa intelegi cu adevarat ce am vrut sa spun.
So....
Sa spunem ca am reusit sa-mi iau o masina, nu sportiva ca nu am avut bani, dar mi-am luat una. De ce sa stau asa cu ea si sa visez la ceva mai bun fara sa-mi pot permite, cand pot sa strang incet incet niste banuti sa fac ceva la motor, SA SCOT TOT CE POT DE PE EA ca raportul CP/Kg sa fie cat mai bun, si apoi sa pot tine si eu capul sus chiar si cu o Dacie/Cielo (Cielo lui Sebi renumit printre noi de atata timp, care venea la curse fara nimik in el decat sofer). Acum depinde si de fiecare ce viata are, ca daca esti un tip monoton pe la 35-40 de ani care sta la birou in fiecare zi, si face pe taxiu cu colegii de lucru, e normal sa ti se para aiurea acest topic, dar daca esti un tanar de 20 de ani cu masina proprie si pasionat de viteza iti spun eu ca o data si o data tot o sa ajungi la aceasta etapa, asta daca nu iti permiti o masina mai rapida si te atrage ideea ca trebuie sacrificate anumite lucruri pentru a putea merge mai repede si a te simti cat mai bine cu ceea ce ai, gandindu-te ca x sau y care au masini mai scumpe sunt invidiosi pe ce poate masina ta.
Sunt multe lucruri si imi e si greu sa ma exprim aici si va e si greu voua sa intelegi cu adevarat ce am vrut sa spun.
So....
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Sa spunem ca am reusit sa-mi iau o masina, nu sportiva ca nu am avut bani, dar mi-am luat una.
PE BUNE???
Sincer n-as vrea sa te dezamagesc dar daca tu iti iei masina pe motorina ca sa te mai dai din cand in cand la curse.....pai.....cam asta zice tot....
Plus ca in 6000 E gasesti un Astra F GSI cu motor de 2000, 16 V in 150 cai stock care rupe cateva masinute bune la curse.....si nu un vectra Dti ....parerea mea....
Daca totusi e masinuta lu taticu si mai iesi si tu la curse sa le mai arati la baieti ce inseamna cuplu pe diesel asta e altceva...Nu ma intelege gresit...nu e o ofensa ....dar vectra e masina de oras...de clasa.....Vectra B mi se pare chiar o masina foarte, foarte buna.....si ca design si ca tinuta de mers.
Eu am carnet de un an si jumatate si crede-ma ca am destula experienta formata prin ceea ce multa lume numeste inconstienta sau lucruri de genul asta
Sincer si eu am carnet de un an jumate.....si sunt praf ca sofer.....pentru ca am umblat si umblu in mare parte doar cand am timp cu masina.....
Ca sa te numesti sofer trebuie sa ai in covrig cam 100.000 km....Iar daca te dai la liniute si stii sa te intorci cu frana de mana zic eu ca nu e suficient incat sa stii ce sa faci la 100 km/h cand iti apare in fata un dobitoc rupt de beat cu o Dacie de prin 1800 toamna...
Parerea mea....
PS:nu te supara pe mine.....nu e o ofensa dar asta e adevaru....
Ca sa fiu si ON-Topic totusi consider ca e destul de ok faza cu "hai sa mai golim din masina". De ce??
Pai de exemplu de ce kkt sa tin o lada cu scule in masina , plus 2 tetiere care nu-mi folosesc, plus mai stiu eu ce kkturi care sa zdranga-ne si sa traga de masina....
Nu e vba de benzina ca oricum nu se castiga foarte mult dar e vba de necesitate...Eu am carat o cutie cu scule dupa mine cam 1.5 luni pana am ajuns la concluzia ca oricum daca s-ar strica ceva as da un telefon , sa vina prietenii sa ma tracteze....asa ca de ce sa o mai tin???
Si am dat- o jos.....mama ei de zdranganitoare
- Libra
- ******
- 4,043 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,043
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Mai fratilor.
Daca vreti masini usoare si consum mic, cred ca mai gasiti Trabanturi prin RO.
Tot respectul pt. trabantisti. Chiar am un prieten care face naveta zilnic la serviciu cu trabantul si asta in zona de munte.
Daca vreti masini de viteza, gasiti opeluri vechi si nervoase la bani putini. O reconditionare si gata masina pt. viteza.
Sau luati exemplul baietilor aia care si-au facut eu una conceptie proprie.
Masinile de oras au fost facute asa cum sunt cu mai multe scopuri. Si s-a tinut cont de aceste scopuri inca de la proiectare. E pacat de atata munca de a fabrica masina, ca sa vina cineva apoi s-o desfiinteze.
Oricm, nu sunt de acord cu nici un fel de intreceri in trafic. Liniute sau orice alt gen ar fi ele.
Daca vreti masini usoare si consum mic, cred ca mai gasiti Trabanturi prin RO.
Tot respectul pt. trabantisti. Chiar am un prieten care face naveta zilnic la serviciu cu trabantul si asta in zona de munte.
Daca vreti masini de viteza, gasiti opeluri vechi si nervoase la bani putini. O reconditionare si gata masina pt. viteza.
Sau luati exemplul baietilor aia care si-au facut eu una conceptie proprie.
Masinile de oras au fost facute asa cum sunt cu mai multe scopuri. Si s-a tinut cont de aceste scopuri inca de la proiectare. E pacat de atata munca de a fabrica masina, ca sa vina cineva apoi s-o desfiinteze.
Oricm, nu sunt de acord cu nici un fel de intreceri in trafic. Liniute sau orice alt gen ar fi ele.
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Ideea nu e rea pentru curse. Dar nu pe un motor diesel "de 80CP din care faci usor 100". Cum? Cred ca e mai usor invers... Daca aveti o centura de Opel de 6 kg o mananc. Si de la 6 kg la 30 kg nu se ajunge eliminand doua tetiere... ca le mananc si pe astea.
Daca vreti o masina de curse incepeti din alte parti si de la un alt motor. Orice piesa eliminata inseamna o diminuare a gradului de siguranta, de confort etc. Nu vreau sa dau citate, dar nimik nu se pierde, totul se transforma. Vreau sa vad ce performante obtineti de la o masina ramasa intr-o simpla pana de cauciuc cand ti-e lumea mai draga, cu rezerva lasata acasa.
Repet, la o masina de curse merita, la un autoturism folosit in scopul in care a fost fabricat niciodata. Si mai radeti de Logan, cu dotari de genul "pregatit pentru casetofon", "optional masca in culoarea caroseriei" etc. Poate e asta mai usoara...
Daca vreti o masina de curse incepeti din alte parti si de la un alt motor. Orice piesa eliminata inseamna o diminuare a gradului de siguranta, de confort etc. Nu vreau sa dau citate, dar nimik nu se pierde, totul se transforma. Vreau sa vad ce performante obtineti de la o masina ramasa intr-o simpla pana de cauciuc cand ti-e lumea mai draga, cu rezerva lasata acasa.
Repet, la o masina de curse merita, la un autoturism folosit in scopul in care a fost fabricat niciodata. Si mai radeti de Logan, cu dotari de genul "pregatit pentru casetofon", "optional masca in culoarea caroseriei" etc. Poate e asta mai usoara...
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,407 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Stiu ca s-a cam fumat subiectul dar ia uitati ce am gasit pe net....cautand un contact de Opel...
http://www.aspera.ro/dl/reducereaconsumului.pdf
http://www.aspera.ro/dl/reducereaconsumului.pdf
- Libra
- ******
- 4,043 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,043
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Interesanta lucrarea.
Totusi, tehnologiile enumerate si prezentate succint sunt abordabile pornind de la faza de conceptie a unui autoturism nou.
Pe forum se punea problema reducerii greutatii autoturismului din garaj, autoturism produs pe tehnologia clasica. Ce se poate aplica aici sunt elementele de caroserie si dotarile interioare care pot fi facute din rasini sau alte materiale usoare. Dar atunci cred ca se investeste nejustificat de mult pentru masina familiei sau pentru o masina care trebuie sa asigure cat mai mult confort. Ideea pare aplicabila mai mult pentru masinile cumparate petru a fi adaptate special pentru curse. Totusi, nu uitati ca pentru a castiga tot mai multi CP, trebuie sa renunti la tot mai multe dotari ale masinii. => Scaderea confortului.
Din acest punct, fiecare isi alege calea.
Totusi, tehnologiile enumerate si prezentate succint sunt abordabile pornind de la faza de conceptie a unui autoturism nou.
Pe forum se punea problema reducerii greutatii autoturismului din garaj, autoturism produs pe tehnologia clasica. Ce se poate aplica aici sunt elementele de caroserie si dotarile interioare care pot fi facute din rasini sau alte materiale usoare. Dar atunci cred ca se investeste nejustificat de mult pentru masina familiei sau pentru o masina care trebuie sa asigure cat mai mult confort. Ideea pare aplicabila mai mult pentru masinile cumparate petru a fi adaptate special pentru curse. Totusi, nu uitati ca pentru a castiga tot mai multi CP, trebuie sa renunti la tot mai multe dotari ale masinii. => Scaderea confortului.
Din acest punct, fiecare isi alege calea.
Adi_blp
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina: Manta 1987 c20e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2005
- Mesaj Privat
sunt nou pe forum si cu riscul de a nu ma place nimeni de la inceput:
oameni buni! bate-ti campii!! vreti masini mai usoare? e f. complicat! de fapt costisitor!
-elem. de caroserie de fibra (eventual carbon) (ment. ca armaturile la spoilere cad primele)
-scaune AL
-geamuri de plexiglas
DUPA CARE:
-motor: piese din aliaj usor (pt curiosi, exista la risse si preturile)
dar probabil nu si le permite nimeni. ex: bloc motor=2500E
Sincer singurele realizabile sunt geamurile, scaunele si ceva elemente
Asta insemnand cateva sute de E in timp ce scaderea greutatii chiar se simte. geamurile+scaune+aripi si capota= peste 100KG (care e cam dif intre vectra A si calibra care stim toti cat de mult conteaza!!!)
si multe altele
oameni buni! bate-ti campii!! vreti masini mai usoare? e f. complicat! de fapt costisitor!
-elem. de caroserie de fibra (eventual carbon) (ment. ca armaturile la spoilere cad primele)
-scaune AL
-geamuri de plexiglas
DUPA CARE:
-motor: piese din aliaj usor (pt curiosi, exista la risse si preturile)
dar probabil nu si le permite nimeni. ex: bloc motor=2500E
Sincer singurele realizabile sunt geamurile, scaunele si ceva elemente
Asta insemnand cateva sute de E in timp ce scaderea greutatii chiar se simte. geamurile+scaune+aripi si capota= peste 100KG (care e cam dif intre vectra A si calibra care stim toti cat de mult conteaza!!!)
si multe altele
- turbofreak
- *
- 10 mesaje
- din 17 Aug 2005
- cluj
turbofreak
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2005
- Mesaj Privat
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Deh, probabil avem conceptii opuse... O fi de vina varsta sau mediul, nu are importanta. Am cazut oricum de acord ca pustiul vorbea aiurea. Si asta este motiv suficient pentru cei din grupa I sa se limiteze la a se distra pe seama lui, lasandu-va pe ceilalti sa luati problema la modul serios. Eu subscriu in continuare la parerea cu golirea scrumierei Sau renuntarea la sofer
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
GKoo
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2004
- Mesaj Privat
- jolyjoker
- **
- 116 mesaje
- din 15 Sep 2006
- Astra 1994 c18xe
- Bucuresti
jolyjoker
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1994 c18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2006
- Mesaj Privat
- jolyjoker
- **
- 116 mesaje
- din 15 Sep 2006
- Astra 1994 c18xe
- Bucuresti
jolyjoker
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1994 c18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2006
- Mesaj Privat
sincer k sa scazi din greutatea masini incepi cu celebra scrumiera..apoi...deschizi portiera si arunci grasa aia kre iti acopera oglinda din dreapta...apoi scuturi presurile de moloz ...scoti din portbagaj cam tot ce tine nevasta...sticle apa ( pt urgente ) roata aia d rezerva kre ai strambat o anu trecut..si acum iesim afara si o speli bine..eu iti recomand o banda abraziva d 50 e f buna..i a si ce mai mik pata...apoi o clatesti cu un pic d apa..dai cu furtunu p contra aripi k sigur scoti cam 10 kg d pamant sfant d acolo...aaa...si am uitat...masina tre sa fie in panta...k sa mai scada si ea din greutate...si inainte sa pleci la drum o scoati din viteza...si lasi frana d mana jos..si alergi pe langa ea si vezi ce efecte au avut MODIFIKRILE aduse mai sus...
- christyopel1993
- *
- 4 mesaje
- din 19 Sep 2006
- Vectra 1993
- Neamt
christyopel1993
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2006
- Mesaj Privat
In primu rand pune-te la cura de slabire k la 120 de kile a le tale cum draq sa traga majina>>???plus nevasta de 200 d kile arunco p geam!!!
DA jos usile spate ji usa portbagaj scoate capota toate scaunele (itzi pui o scandura p care sa stai<spatar nu itzi trebe k nu te arunca majina la acelerare>) da jos voseaua, farurile, geamuri spate punei roti de lemn
JI o sa mergi cu 10 km in plus adik in loc de 60 cu 70...
deci mah lasa-te d usurat majina de 75 de cai vinede-o ji iatzi un bmw ji joacate cu el pana te saturi
DA jos usile spate ji usa portbagaj scoate capota toate scaunele (itzi pui o scandura p care sa stai<spatar nu itzi trebe k nu te arunca majina la acelerare>) da jos voseaua, farurile, geamuri spate punei roti de lemn
JI o sa mergi cu 10 km in plus adik in loc de 60 cu 70...
deci mah lasa-te d usurat majina de 75 de cai vinede-o ji iatzi un bmw ji joacate cu el pana te saturi