- 1.7dti_edition2000
- OP
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
Sint si eu in dilema asta,nu m-am lamurit daca s-a rezolvat la mine,am schimbat termoflotul dupa ce aveam destul de mult ulei in antigel,inca nu s-a curatat bine desi am mai spalat cu apa distil +ceva dero,iar apa,a mai facut si o spuma etc,si am vazut si pareri ca ar fi si garnitura uneori,desi e metalica.
Propun deci un 'poll' sau macar pareri sa ne lamurim cit la % a fost vinovat nefericitul radiator de ulei si cit la % garnitura de chiulasa.As dori doar pareri sigure,nu bazate pe dorinta de cistig a 'mecanicilor' iuti la diagnosticare
Daca va iesi 'cistigator' termoflotul,posibil sa fie cauza presiunea mai mare la ulei la acest tip de motor;combinata cu accelerare mai tare la rece.
Ultima modificare făcută de 1.7dti_edition2000 la Vin 10 Nov, 2006 6:16 pm
Propun deci un 'poll' sau macar pareri sa ne lamurim cit la % a fost vinovat nefericitul radiator de ulei si cit la % garnitura de chiulasa.As dori doar pareri sigure,nu bazate pe dorinta de cistig a 'mecanicilor' iuti la diagnosticare
Daca va iesi 'cistigator' termoflotul,posibil sa fie cauza presiunea mai mare la ulei la acest tip de motor;combinata cu accelerare mai tare la rece.
Ultima modificare făcută de 1.7dti_edition2000 la Vin 10 Nov, 2006 6:16 pm
- claudiu-cld
- *******
- 6,515 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,515
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
garnitura e 85%.am schimbato si eu la astra caravan 2000 17 dti.inainte sa o scimb am verificat si racitorul de ulei si era in regula.dupa ce le schimbi te sfatuesc sa cureti ffff bine toate furtunele de circulatie a antigelului,respectiv si radiatorul,nu dureaza f mult.eu asta am facut si nu mai am probleme.bafta.
- stasi
- **
- 134 mesaje
- din 18 Mai 2006
- Astra 2002 Y17DT
- IASI
stasi
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: IASI
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2006
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- OP
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
claudiu_clau_ct@yahho.com a scris:garnitura e 85%.am schimbato si eu la astra caravan 2000 17 dti.inainte sa o scimb am verificat si racitorul de ulei si era in regula.dupa ce le schimbi te sfatuesc sa cureti ffff bine toate furtunele de circulatie a antigelului,respectiv si radiatorul,nu dureaza f mult.eu asta am facut si nu mai am probleme.bafta.
Sa curat furtunele si radiatorul prin ce metoda?
dan stoia
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2006
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Presiune de aer pe circuitul de aer cu motor cald este normal sa ai , in jur de 1Atm , incearca sa verifici , in mod normal in capacul la vasul de expansiune exista o supapa care la presiune mai mare de cea normala se deschide si reduce presiunea pe circuitul de racire.Eu am avut ulei pe corcuitul de racire , am inlocuit termoflotul , in primele 4 luni tot aparea ulei in vas de credeam ca l-am inlocuit de pomana , dupa un drum de 2000 km in 5 zile a sos in vas tot ce mai era rest de ulei de pe furtne , radiator sau de pe unde drq se bagase si acum tottul este normal , fara gram de ulei
- nigab
- **
- 253 mesaje
- din 17 Mar 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nigab
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2006
- Mesaj Privat
- nigab
- **
- 253 mesaje
- din 17 Mar 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nigab
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2006
- Mesaj Privat
dan stoia
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2006
- Mesaj Privat
Si eu am mers un an cu pelicula de ulei in vasul de racire, pana cand la un drum infernal prin Bucuresti, am avut ulei cam 1 cm in vas. L-a scos din vas, m-am intors la Alba Iulia, motorul a mers normal si apoi am schimbat oringutile de la injectoare si garnitura de chiuloasa (8 milioane lei). Supapa de pe capacul vasului e curata si functioneaza, dar daca-l inchid i-mi pusca furtunul din dreapta jos al radiatorului. Pana mai fac rost de bani pentru o investigatie mai complexa???, circul cu capacul desfacut. De ce oare pana sa schimb garnitura de chiuloasa si oringurile de la injectoare, nu mi-a piscat niciun furtun?
- 1.7dti_edition2000
- OP
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
- musicall
- **
- 289 mesaje
- din 02 Sep 2006
- Astra 2006 4 Uºi 1.7 DTL (80 cp)
- Braila
musicall
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2006 4 Uºi 1.7 DTL (80 cp)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2006
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- OP
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
musicall a scris:trebuia sa bagi si "ma abtin"... ca sa vad rezultatul voturilor a trebuit sa votez... anapoda pt. ca nu stiu !
Acuma nu pot sa-l mai modific ,as fi pus si ideea cu oringurile desi nu stiu ce legatura au (daca au) cu uleiul,poate ne lamureste cine stie mai bine constructia acestei chiulase
Ultima modificare făcută de 1.7dti_edition2000 la Joi 21 Sep, 2006 9:19 am
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
[quote="claudiu_clau_ct@yahho.com"]garnitura e 85%.am schimbato si eu la astra caravan 2000 17 dti.inainte sa o scimb am verificat si racitorul de ulei si era in regula.dupa ce le schimbi te sfatuesc sa cureti ffff bine toate furtunele de circulatie a antigelului,respectiv si radiatorul,nu dureaza f mult.eu asta am facut si nu mai am probleme.bafta.[/quote]
cum ai verificat racitorul de ulei?
cum ai verificat racitorul de ulei?
- 1.7dti_edition2000
- OP
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
dan stoia
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2006
- Mesaj Privat
Pentru b82bog
Cum ai curatat furtunele si radiatorul? Te-as ruga sa-mi descrii procedura si lichidul de curatit pe care l-ai folosit. Eu am mers vre-o 5000 km fara sa-l curat personal, cu capacul de la vasul de expansiune desfacut, cei de la service (atelier) au zis ca au curatat instalatia, dar nu-i cred.
Cum ai curatat furtunele si radiatorul? Te-as ruga sa-mi descrii procedura si lichidul de curatit pe care l-ai folosit. Eu am mers vre-o 5000 km fara sa-l curat personal, cu capacul de la vasul de expansiune desfacut, cei de la service (atelier) au zis ca au curatat instalatia, dar nu-i cred.
- 1.7dti_edition2000
- OP
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
La mine cred ca a fost totusi radiatorul defect,ca atunci cind l-am schimbat prin iulie/august era ulei destul in vas ,50-100 gr plus ce mai era in rest,acuma vad ca e tot mai curat vasul ,l-am mai curatat uneori si pare 'spre bine'
Obs:desi dadusem bine codul am primit un radiator facut de aceeasi firma dar cu ambele mufe de apa drepte,fara cotul la 90 grd de la una din ele cum era cel original,da observind tirziu am mai tras de furtun si l-am montat asa
Obs:desi dadusem bine codul am primit un radiator facut de aceeasi firma dar cu ambele mufe de apa drepte,fara cotul la 90 grd de la una din ele cum era cel original,da observind tirziu am mai tras de furtun si l-am montat asa
- 1.7dti_edition2000
- OP
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
Vad iar cantitati de ulei in antigel,nu f mult da cred ca nu s-a rezolvat prin schimbarea radiatorului
Intre timp a cedat si termostatul... miine il schimb
Bune motoarele astea ca ambielaj/segmenti/consum da incep sa-i inteleg pe aia care vor sa scape de ele [u]
Cum ziceau si Stones- I can't get no satisfaction...[b]
Intre timp a cedat si termostatul... miine il schimb
Bune motoarele astea ca ambielaj/segmenti/consum da incep sa-i inteleg pe aia care vor sa scape de ele [u]
Cum ziceau si Stones- I can't get no satisfaction...[b]
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Eu am patit`o, la Dacie, nu la Opel (nici nu vreau ). Garnitura de chiulasa are urmatoarele simptome:fie fierbe motorul ( ff usor de confundat cu termostatul blocat), fie motorul merge la temperatura normala, dar intra apa in ulei si invers, deci in loc de ulei se formeaza un fel de spuma. La Dacie, m`a invatat mecanicul: cea mai sigura metoda de a testa garnitura de chiulasa este sa vezi daca iti baga bule de aer in borcanul de apa (bolboroseste). Asta inseamna ca pe undeva, motorul pierde din presiune, iar aceasta ajunge in borcan. E de ajuns o gaura cat varful unui ac in garnitura de chiulasa ca sa ai probleme. Chiulasa e cam singurul loc din motor unde se intalnesc cele doua lichide (doamne fereste sa ai blocul fisurat). Sper ca se aplica si pt Opel...
- nigab
- **
- 253 mesaje
- din 17 Mar 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nigab
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2006
- Mesaj Privat