Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Sint si eu in dilema asta,nu m-am lamurit daca s-a rezolvat la mine,am schimbat termoflotul dupa ce aveam destul de mult ulei in antigel,inca nu s-a curatat bine desi am mai spalat cu apa distil +ceva dero,iar apa,a mai facut si o spuma etc,si am vazut si pareri ca ar fi si garnitura uneori,desi e metalica.
Propun deci un 'poll' sau macar pareri sa ne lamurim cit la % a fost vinovat nefericitul radiator de ulei si cit la % garnitura de chiulasa.As dori doar pareri sigure,nu bazate pe dorinta de cistig a 'mecanicilor' iuti la diagnosticare Smile
Daca va iesi 'cistigator' termoflotul,posibil sa fie cauza presiunea mai mare la ulei la acest tip de motor;combinata cu accelerare mai tare la rece.


Ultima modificare făcută de 1.7dti_edition2000 la Vin 10 Nov, 2006 6:16 pm
Skip ads

  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,516
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
garnitura e 85%.am schimbato si eu la astra caravan 2000 17 dti.inainte sa o scimb am verificat si racitorul de ulei si era in regula.dupa ce le schimbi te sfatuesc sa cureti ffff bine toate furtunele de circulatie a antigelului,respectiv si radiatorul,nu dureaza f mult.eu asta am facut si nu mai am probleme.bafta.
  • stasi

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: IASI
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2006

  • Mesaj Privat
se inlocuieste greu? cat costa? cam cat dureaza totul?
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
claudiu_clau_ct@yahho.com a scris:garnitura e 85%.am schimbato si eu la astra caravan 2000 17 dti.inainte sa o scimb am verificat si racitorul de ulei si era in regula.dupa ce le schimbi te sfatuesc sa cureti ffff bine toate furtunele de circulatie a antigelului,respectiv si radiatorul,nu dureaza f mult.eu asta am facut si nu mai am probleme.bafta.



Sa curat furtunele si radiatorul prin ce metoda?
  • dan stoia

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Nici una nici alta, mai exista problema oringurilor de la injectoare, eu asa am patit, bine inteles mi-au schimbat si garnitura de chiuloasa, de atunci nu mai am ulei in vasul de expansiune, am in schimb presiune de aer si-mi pusca furtunele.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Presiune de aer pe circuitul de aer cu motor cald este normal sa ai , in jur de 1Atm , incearca sa verifici , in mod normal in capacul la vasul de expansiune exista o supapa care la presiune mai mare de cea normala se deschide si reduce presiunea pe circuitul de racire.Eu am avut ulei pe corcuitul de racire , am inlocuit termoflotul , in primele 4 luni tot aparea ulei in vas de credeam ca l-am inlocuit de pomana , dupa un drum de 2000 km in 5 zile a sos in vas tot ce mai era rest de ulei de pe furtne , radiator sau de pe unde drq se bagase si acum tottul este normal , fara gram de ulei
  • nigab

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Merg de un an de zile cu pelicula de ulei in vasul de expansiune,credeti ca daca era garnitura nu ceda pana acum?
  • nigab

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Cred totusi ca e acel racitor de ulei.
  • dan stoia

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am mers un an cu pelicula de ulei in vasul de racire, pana cand la un drum infernal prin Bucuresti, am avut ulei cam 1 cm in vas. L-a scos din vas, m-am intors la Alba Iulia, motorul a mers normal si apoi am schimbat oringutile de la injectoare si garnitura de chiuloasa (8 milioane lei). Supapa de pe capacul vasului e curata si functioneaza, dar daca-l inchid i-mi pusca furtunul din dreapta jos al radiatorului. Pana mai fac rost de bani pentru o investigatie mai complexa???, circul cu capacul desfacut. De ce oare pana sa schimb garnitura de chiuloasa si oringurile de la injectoare, nu mi-a piscat niciun furtun?
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
S-or fi slabit furtunele de la prezenta uleiului? sau supapa n-o fi totusi decalibrata ? trebuie verificat la cite atmosfere da drumul\
Cu capacul slabit,poate fierbe motorul la 100 in loc de 120 de grade
  • musicall

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2006 4 Uºi 1.7 DTL (80 cp)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2006

  • Mesaj Privat
trebuia sa bagi si "ma abtin"... ca sa vad rezultatul voturilor a trebuit sa votez... anapoda pt. ca nu stiu !
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
musicall a scris:trebuia sa bagi si "ma abtin"... ca sa vad rezultatul voturilor a trebuit sa votez... anapoda pt. ca nu stiu !


Acuma nu pot sa-l mai modific Confused ,as fi pus si ideea cu oringurile desi nu stiu ce legatura au (daca au) cu uleiul,poate ne lamureste cine stie mai bine constructia acestei chiulase


Ultima modificare făcută de 1.7dti_edition2000 la Joi 21 Sep, 2006 9:19 am
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
[quote="claudiu_clau_ct@yahho.com"]garnitura e 85%.am schimbato si eu la astra caravan 2000 17 dti.inainte sa o scimb am verificat si racitorul de ulei si era in regula.dupa ce le schimbi te sfatuesc sa cureti ffff bine toate furtunele de circulatie a antigelului,respectiv si radiatorul,nu dureaza f mult.eu asta am facut si nu mai am probleme.bafta.[/quote]

cum ai verificat racitorul de ulei?
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
[quote=] cum ai verificat racitorul de ulei?[/quote]

probabil ca la vulcanizare bagind aer sub presiune si scufundind in apa acea minune a tehnicii
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
totusi garnitura impuscata nu presupune si incalzirea in exces a lichidului de racire?
  • dan stoia

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Pentru b82bog
Cum ai curatat furtunele si radiatorul? Te-as ruga sa-mi descrii procedura si lichidul de curatit pe care l-ai folosit. Eu am mers vre-o 5000 km fara sa-l curat personal, cu capacul de la vasul de expansiune desfacut, cei de la service (atelier) au zis ca au curatat instalatia, dar nu-i cred.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
La mine cred ca a fost totusi radiatorul defect,ca atunci cind l-am schimbat prin iulie/august era ulei destul in vas ,50-100 gr plus ce mai era in rest,acuma vad ca e tot mai curat vasul ,l-am mai curatat uneori si pare 'spre bine'
Obs:desi dadusem bine codul am primit un radiator facut de aceeasi firma dar cu ambele mufe de apa drepte,fara cotul la 90 grd de la una din ele cum era cel original,da observind tirziu am mai tras de furtun si l-am montat asa
Mr. Green
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Vad iar cantitati de ulei in antigel,nu f mult da cred ca nu s-a rezolvat prin schimbarea radiatorului Embarassed Evil or Very Mad
Intre timp a cedat si termostatul... miine il schimb
Bune motoarele astea ca ambielaj/segmenti/consum da incep sa-i inteleg pe aia care vor sa scape de ele Mad[u]
Cum ziceau si Stones- I can't get no satisfaction...[b]

  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Eu am patit`o, la Dacie, nu la Opel (nici nu vreau Very Happy). Garnitura de chiulasa are urmatoarele simptome:fie fierbe motorul ( ff usor de confundat cu termostatul blocat), fie motorul merge la temperatura normala, dar intra apa in ulei si invers, deci in loc de ulei se formeaza un fel de spuma. La Dacie, m`a invatat mecanicul: cea mai sigura metoda de a testa garnitura de chiulasa este sa vezi daca iti baga bule de aer in borcanul de apa (bolboroseste). Asta inseamna ca pe undeva, motorul pierde din presiune, iar aceasta ajunge in borcan. E de ajuns o gaura cat varful unui ac in garnitura de chiulasa ca sa ai probleme. Chiulasa e cam singurul loc din motor unde se intalnesc cele doua lichide (doamne fereste sa ai blocul fisurat). Sper ca se aplica si pt Opel...
  • nigab

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Astazi eu pot spune cu certitudine ca a fost racitorul de ulei deoarece l-am schimbat si deocamdata antigelul e curat ca lacrima,dar ma astept sa mai apara o mica pelicula de ulei pentru ca am mers mult timp(aprox.1 an)cu ulei in expansiune.Deci inca o data eu votez cu racitorul de ulei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Chestionar

ulei in antigel:termoflotul defect sau garnitura?
da,termoflot! 75%
defecta garnitura de chiulasa 24%
108 voturi

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR