Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Tocmai am venit de la revizia de 3 ani (am numai 21.200 km).
Am schimbat numai uleiul si filtrul de ulei.Filtrele celelalte le schimb la 2 ani.Dupa ce mi-au scos afara masina cei de la Di-Bas,ce imi vine mie,sa vad si eu nivelul si transparenta uleiului pe joja...
Imi lasase mecanicul si 500 de grame de ulei in sticla de 1 l de ulei(original GM semisintetic 10W40).Am facut comparatia cu uleiul din sticla care era transparent.Cel de pe joja era negru,de parca nu fusese schimbat.
M-am intors si am vorbit cu seful de service si cu inca un baiat de acolo.Mi-au spus ca asa se face la diesel.Totusi ,imi aduc aminte ca acum un an si acum 2 ani cand am schimbat uleiul,uleiul era transparent pe joja.
Mi-au spus ca nu eram primul client care reclama chestia asta...Au spus ca au mai avut un client care nu a crezut si au mai facut odata schimbul de ulei dar pe cheltuiala acestuia,cand s-a convins ca s-a inegrit lafel !
Mi-au dovedit si mie,tocmai bagau o Astra break cu motor de 2.0 ca al meu.Au bagat ulei in fata mea,a schimbat filtrul de ulei si dupa ce au pornit masina 1 minut,uleiul era negru....
Noroc ca mi-am lasat loc de intoarcere,nu i-am acuzat pe fata,i-am intrebat cum e posibil asa ceva ? Oricum seful de-acolo ma stie ca pe un cal breaz....mi-a promis ca la anul,cand voi schimba multe la masina,filtre,ulei,antigel,lichid de frana,va face o exceptie sa ma lase sa stau langa masina ! Daca sunt Toma Necredinciosul,ce sa-mi faca,ca sa nu mai avem discutii,mai bine ma lasa sa stau sa vad tot ce face mecanicul la masina.

P.S. De fapt asta e politica GM de a nu lasa clientii langa masini.Cred ca din acest motiv exista inca multe motive de suspiciune.
Skip ads

  • BiriV

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2006

  • Mesaj Privat
uleiul la diesel este normal sa se inegreasca mult mai repede. Bine, eu stiam ca se innegreste dupa aprox. cateva sute de km ... nu chiar intr-un minut ... dar cu dieselurile astea totul e posibil Smile. Oricum, daca zici ca ai asistat la alta masina ... nu cred ca mai ai motive sa iti faci probleme.
Bafta!
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Dupa schimb, la diesel uleiul se inegreste in primii 10 km. Nu va faceti probleme. Daca s-a inegrit imediat, inseamna ca nu s-a scos (sau scurs) tot uleiul. De obicei, asa se intampla daca se face scoaterea uleiului prin absorbtie, cu pompa, pe la joja de ulei. Sorbul pompei nu se duce pana in punctul cel mai de jos, ramanand ceva ulei in baie (putin, dar ramane).
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Nu,scurgerea de ulei a facut-o pe la surubul de sub motor,masina a fost ridicata si s-a scurs uleiul in recipientul ala de ulei folosit prin palnia aia reglabila pe inaltime.Masina stiu ca a fost ridicata,iar schimbul de ulei l-am vazut la Opelul Astra.
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Semi Offtopic: n-ar strica sa schimbi si filtrul de motorina si pe cel de aer la fiecare schimbare de ulei, adica anual.
In al doilea rand, la mine nici dupa 3000 de km nu s-a innegrit uleiul...bine nici transparent nu e (ca nu era nici imediat dupa ce a fost pus), dar nici negru: e maroniu, ruginiu cumva Rolling Eyes
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Pai am fost obligat de doua ori cat eram in garantie.La 1 an,la numai 8500 de km.la 2 ani la 13.500 si acum am 21.200.La 8500 de km/an,nu cred ca e nevoie,filtrul de aer chiar l-am verificat,era destul de curat.La anul voi schimba toate filtrele.
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Cum zici, dar macar curata filtrul de aer cu aer comprimat o data la cateva luni, ca la ce praf avem in minunatia asta de tara... Evil or Very Mad
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Eu cand am schimbat uleiul nu s-a innegrit, chiar trebuia sa ma uit bine ca sa disting nivelul pe joja. Abia dupa 1000km incepe sa prinda culoare.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bac are dreptate, uleiul se va inegri dupa kilometri mai multi nu in 5 minute sau 10 km.
In service nu lasa sa se scurga TOT ca timpul inseamna bani si nu or sa stea cu masina pe elevator. De curiozitate vedeti cit mai curge dupa 5 minute cit lasa in service, cam 100-200ml cel putin.
Eu il schimb singur si las chiar si 1 ora ca in timpul asta mai fac si altceva. Daca vreti chiar sa curga tot scoateti alimentarea de la injectoare si dati o cheie ca sa scapati si de cel din pompa. La sfirsit la fel faceti si amorsarea pompei ca altfel o sa auziti pentru o fractiune de secunda o zdranganeala pina se amorseaza.
  • dorus

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
si eu am schimbat ieri uleiul. Am pus Aral 10 W 40 . Este primul schimb de ulei pe care il fac de cand am masina. Nu stiu ce a bagat inainte. MI-a spus mecanicul ca data viitoare sa pun ulei Opel in el deoarece e cam murdar in interior motorul... ZIcea ca uleiul opel are ceva detergenti care curata... Soo.. peste 15000 km o sa vad ce-oi face...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Un ulei bun "spala" motorul, solva si tine in suspensie mizeria. Daca pui unul bun dupa diverse rahaturi el se va inegri repede spre deosebire de cele slabe care ramin curate mai mult timp.
Pe vremuri la dacie puneam fel de fel si odata am bagat Castrol. Asta efectiv a inceput sa desprina bucati de zgura. M-am speriat si am intrebat repede pe unul care era tata mecanicilor si m-a linistit, motorul nu are nimic uleiul era prea bun si prea multa zgura de la cele vechi. La 3000km l-am schimbat si efectiv era plin de bucatele de zgura, ca un nisip. Am repetat figura si m-am ales cu un motor curat.
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
I-am intrebat de ce nu folosesc un Flush Engine inainte de schimbul de ulei,ar fi curatat mai bine motorul si ei au ridicat din umeri....
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
In principiu sunt multe banuieli asupra pieselor si consumabilelor folosite. Si eu sunt de parere ca cel putin la ulei si filtre se fura!
In primele 10 min de la schimb nu are cum sa fie negru uleiul. Are o tenta de negru dar se poate re cunoaste culoarea celui nou.
Flush Engine e numai la altitudinea proprietarului!
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
la mine nu s-a furat la ulei
au pus cinci litri si eu credeam ca merge doar 4,5 dar l-au pus in fata mea
au dat scutul motor jos au scurs uleiul
au verificat (revizie)restul si dupa 1 ora au pus busonul si au pus ulei nou
acu la 100 km de la revizie are o tenta maronie
asta e
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dute sa scoti 500 ml de ulei ca e prea mult. Daca ai sa citesti in instructiunile de intretinere ai sa vezi ca NICIODATA nu se pune mai mult ulei decat este specificat, pt motorul tau trebuie 4,5 l fix. Unde ai facut revizia aia nu stiu cat ulei trebuie pus in motor? Ai motor de 1,7 = 4,5 l ulei
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca au facut-o din nestiinta sau intentionat dar poti sa ai mari probleme daca pui mai mult ulei. Probabil vor sa te aiba de client si cu altceva nu numai cu schimburi de ulei Sad
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
nu stiu ce sa zic
si la prima revizie tot 5 litri s-a pus
VERIFICAT LA JOJA
ESTE UN PIC SUM MAXIM
deci masina are baie de ulei mai mare?
eu ce sa cred
si prima revizie la GTT
a doua la DI_BAS
inclin sa cred ca te inseli
mai sap pe forum
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Verificarea reala la joja se face dimineata, pe plan drept, presiunea in pneuri trebuie sa fie standard, etc si trebuie sa fie sub maxim, si nici decum cand iti face plinul cu ulei, s-a mai discutat pe forum.
uite si aici http://www.google.com/trans...hl=en&ie=UTF8
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
sa-i frec
cum drac scot
bun cu o siringa dar de unde ac asa de lunc
si nu vreau sa te superi dar
la mine pe capota am o eticheta in care scrie
se verifica uleiul la 5-10 minute dupa oprire
etc etc
partea cu planeitatea e ok
si eticheta e pusa de fabrica-masina e noua
la mine germana e a doua limba
ceva rusa nu ai ca eu sunt din dobrogea Razz
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai perfecta dreptate referitor la eticheta, dar sa stii ca uluiul mai ramane in 10 min in filtru. De scos se scoate usor, te duci la un service care are instalatie de scos uleiul prin joja(instalatie cu vacuum) si ii spui sa-ti scoata 400 ml de ulei.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR