- stasi
- OP
- 134 mesaje
- din 18 Mai 2006
- Astra 2002 Y17DT
- IASI
stasi
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: IASI
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2006
- Mesaj Privat
nu mai am tensiune la bornele motorului de recirculare. ac-ul merge, dezaburirea merge.
nu-mi dau seama ce poate fi dus. becul se aprinde. releu, din schema electrica, am vazut ca n-are. idei?
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
Daca e pus intre motor si masa... tensiune trebuie masurata intre unul din firele care vin la motor (pe rand ca nu stim care vine de la plus) si la o masa.
Daca butonul e intre plus si motor... atunci ar trebuii masurata tensiunea pe la bornele butonului.
Cred ca am mai discutat o data despre motorasul asta... eu unu tot cred ca nu e alimentat direct de la 12V si ca mai are un circuit de control (ala care il opreste cand ajunge la capatul cursei).
Schema ramane de baza oricum, eu nu am decat schema de F (si nu stiu daca e identica) 😢 .
Nu te mai intreb daca ai verificat sigurantele 😛
- stasi
- OP
- 134 mesaje
- din 18 Mai 2006
- Astra 2002 Y17DT
- IASI
stasi
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: IASI
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2006
- Mesaj Privat
am mai discutat intr-adevar despre asta candva, dar intre timp iar incepuse sa huruie motorasul, iar se bloca, asa ca m-am hotarat sa-l schimb. din pacate cel pe care l-am pus, asemanator ca forma si continut, pare ca nu se mai oprea la capatul cursei astfel incat ceva s-a incalzit si a iesit fum.. insa nu din motoras.
butonul respectiv schimba polaritatea dar nu-mi dau seama unde se afla fizic ceea ce presupun ca ar trebui sa fie intre buton si motoras si care, presupun deasemenea, ca s-a stricat.
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- stasi
- OP
- 134 mesaje
- din 18 Mai 2006
- Astra 2002 Y17DT
- IASI
stasi
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: IASI
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2006
- Mesaj Privat
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- ANDREI_BAI
- **
- 161 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 1999 X16SZR
- Bucuresti
ANDREI_BAI
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
Am vrut sa vad daca intra tensiune pe firele ce se duc la motorasul care actioneaza clapeta si inloc sa verific cu aparatul de masura am bagat 2 fire in mufa si am incercat cu un bec si mi-a scapat becul si am atins cele 2 fire si am ars butonul de recirculare, acum cind apas pe el nu se mai aprinde becul din interior si nu mai vine nici tensiune pe firele ce se duc la motorasi.
Vezi ca recircularea aierului are siguranta eu am verificato si nu era arsa deci sa ars butonul pt. ca in buton se afla un releu, si cred ca sa ars releu.
Acum trebuie sa cumpar tote butoanele de la climatizare 😭
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- stasi
- OP
- 134 mesaje
- din 18 Mai 2006
- Astra 2002 Y17DT
- IASI
stasi
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: IASI
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2006
- Mesaj Privat
am vrut sa cumpar motoras. cerea 1.2 mil. nou e tot atat, desi acum cateva luni intrebasem si era 500. l-a lasat la 400 dar cand l-am probat, nu mergea. asa ca m-am dus degeaba.
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
Cum atat alimentarea cat si motorul sunt in curent continu, blocul respectiv nu are cum sa fie nici redresor nici invertor.... cel mult un choper.
As pune pariu ca este blocul responsabil cu protectia motorului (un releu electronic) si/sau controlul sensului de rotire al motorului.
Ziceai ceva de un fum alb 😕.... 😊 a crapat un condensator, din blocul asta. Daca se ardea ceva gen fir... trebuia sa fie fum negru si mirosul ala de plastic / cauciuc ars.
Eu unu as "baga mana in bord" sa caut cutia asta si sa vad ce minune gasesc in ea. Daca fumul alb a iesit pe langa butoane as zice ca si cutia e tot pe acolo... si de fapt poate nici nu este o cutie inchisa (desi e cam ciudat).
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- stasi
- OP
- 134 mesaje
- din 18 Mai 2006
- Astra 2002 Y17DT
- IASI
stasi
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: IASI
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2006
- Mesaj Privat
conu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2006
- Mesaj Privat
conu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2006
- Mesaj Privat