atlantis
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2006
- Mesaj Privat
Stiu ca sa mai discutat pe forum despre ,,renumita,, valva EGR... dar cea de pe motorul X17DTL se gaseste cel mai greu. Ma poate ajuta cineva cu un link ceva de aici din Romania de unde as putea cumpara-o dar sa nu fie cu galerie cu tot..ca ma dispera!! sau macar codul ei ca la mine nu se mai descifreaza..Eu unul am cautat peste tot inclusiv pe Ebay si nimik..doar pentru alte tipuri de motoare.
Sau...mai am vre-o sansa sa mi-o repar pe asta?...toti mecanicii mi-au zis ca NU !
Apropo...mai are cineva ASTRA G cu motor X17DTL ?
Sau...mai am vre-o sansa sa mi-o repar pe asta?...toti mecanicii mi-au zis ca NU !
Apropo...mai are cineva ASTRA G cu motor X17DTL ?
atlantis
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2006
- Mesaj Privat
caranda
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 1998 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2009
- Mesaj Privat
- antone mihai
- **
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- antone mihai
- **
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mario-bandit
- *
- 36 mesaje
- din 30 Jul 2008
- Astra 1998 x17dtl
- Alta tara
mario-bandit
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1998 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2008
- Mesaj Privat
sall ca acesta e egr-ul ? al meu tot un x1.7tdl asta g 98
il poti verifica daca iti functioneaza , pornind motorul ....cu valva afara conectata la furtunasul de aer ce vine din valva de acctionare, si cineva sa iti acelereze pana la 4 mii de ture ....o sa observi cum tija intra in egr( daca iti functioneaza ) mai verifica si furtunasele si daca servo frana iti functioneaza bine inseamna ca pompa de vid iti merge ...bafta ..
il poti verifica daca iti functioneaza , pornind motorul ....cu valva afara conectata la furtunasul de aer ce vine din valva de acctionare, si cineva sa iti acelereze pana la 4 mii de ture ....o sa observi cum tija intra in egr( daca iti functioneaza ) mai verifica si furtunasele si daca servo frana iti functioneaza bine inseamna ca pompa de vid iti merge ...bafta ..
- antone mihai
- **
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
Sal mario am si eu un opel astra tot 1,7 td (x17 dtl) din 1999 si am o problem cand merg cu ea la o anumita turatie se aprinde ceckul engine si nu mai trage deloc,asta se intampla de cand am schimbat debitmetrul si nu am mai pus altul la fel ca cel care a fost pe ea,cu tote ca pe urma am schimbat si egere-ul cu galerie cu tot crezand ca este din cauza asta dar nimic si se aprinde in continuare,sa fie din debitmetru ca nu am luat la fel si daca vrei sa imi spui si mie codul de pe al tau daca e original sa cumpar si eu unul la fel sa mai incerc odata poate o fi din asta, multumesc .
- mario-bandit
- *
- 36 mesaje
- din 30 Jul 2008
- Astra 1998 x17dtl
- Alta tara
mario-bandit
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1998 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2008
- Mesaj Privat
- mario-bandit
- *
- 36 mesaje
- din 30 Jul 2008
- Astra 1998 x17dtl
- Alta tara
mario-bandit
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1998 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2008
- Mesaj Privat
uher- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Lucian189
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
placere
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
Mai fratilor nu va mai chinuiti astfel ca am luat si eu teapa o vreme.
Daca va apare EGR-ul probabil ca este eroarea 0400
Din nefericire multa lume sare imediat la egr insa treaba nu sta cam asa cu pare.
Mai jos este o captura de ecran cu codul asta pe un astra G de 1.7 cu motor x17dtl din 1999
EGR-ul este oprit cand mai mult de 5 secunde nu este indeplinita conditia de functionare pentru :
coolant temperature - daca nu este intre 40-100 grade
IAT - intre -5 si +45 grade
presiune atmosferica intre 0.88 - 1.1 bar
Deci daca unul dintre acesti senzori nu trimite valoarea corespunzatoare mai mult de 5 sec ECU taie egr-ul, si uite asa schimba omul egr-ul, pune altul nou (eventual cumparat cu galerie cu tot) si in realitate ecu il taie si pe acesta.
Pentru colegii forumisti din Constanta si imprejurimi pot da o mana de ajutor duminica la ora 15 cand lumea cu opel de prin Constanta se aduna in fata la fostul Parc al pionierilor sau redenumit in prezent clubul elevilor
Daca va apare EGR-ul probabil ca este eroarea 0400
Din nefericire multa lume sare imediat la egr insa treaba nu sta cam asa cu pare.
Mai jos este o captura de ecran cu codul asta pe un astra G de 1.7 cu motor x17dtl din 1999
EGR-ul este oprit cand mai mult de 5 secunde nu este indeplinita conditia de functionare pentru :
coolant temperature - daca nu este intre 40-100 grade
IAT - intre -5 si +45 grade
presiune atmosferica intre 0.88 - 1.1 bar
Deci daca unul dintre acesti senzori nu trimite valoarea corespunzatoare mai mult de 5 sec ECU taie egr-ul, si uite asa schimba omul egr-ul, pune altul nou (eventual cumparat cu galerie cu tot) si in realitate ecu il taie si pe acesta.
Pentru colegii forumisti din Constanta si imprejurimi pot da o mana de ajutor duminica la ora 15 cand lumea cu opel de prin Constanta se aduna in fata la fostul Parc al pionierilor sau redenumit in prezent clubul elevilor
- antone mihai
- **
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
Lucian189
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
sall ..eu am rezolvat problema prin curatarea senzorului de presiune turbo ,,,cel de pe galeria de admisie..era faorte imbacsit de negru de fum q ulei ..chiar si gaura din galerie era astupata de mizerie .de atunci nu am mai avut probleme .bafta .acum vreau sa i-mi ziceti si mie ceva...la relantii motorul de pe masina mea ..1.7 td .trepideaza.. nu cred ca e normal ...relantiul nu variaza are 800 de rot/min..cei q acelasii motor pe astra g aveti cumva aceeasi problema?intradevar am si tamponul din fata de la motor uzat ,dar nu cred ca asta e cauza..
- antone mihai
- **
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
Lucian189
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- antone mihai
- **
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
Lucian189
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
placere
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
@antone.mihai - asa cum am scris si mai sus la 0400 specifica urmatoarele posibile cauze:
EGR-ul este oprit cand mai mult de 5 secunde nu este indeplinita conditia de functionare pentru unul din urmatoarele:
1. coolant temperature - daca nu este intre 40-100 grade
2. IAT - intre -5 si +45 grade
3. presiune atmosferica intre 0.88 - 1.1 bar
Nu pot sa- ti spun care din acestea nu raporteaza la ecu valoarea buna. Verifica ce valori au acestea si apoi vei vedea de ce iti taie egr-ul
EGR-ul este oprit cand mai mult de 5 secunde nu este indeplinita conditia de functionare pentru unul din urmatoarele:
1. coolant temperature - daca nu este intre 40-100 grade
2. IAT - intre -5 si +45 grade
3. presiune atmosferica intre 0.88 - 1.1 bar
Nu pot sa- ti spun care din acestea nu raporteaza la ecu valoarea buna. Verifica ce valori au acestea si apoi vei vedea de ce iti taie egr-ul
- kosty_bosu
- *
- 14 mesaje
- din 27 Mar 2009
- Astra 2000 x17dtl
- Mehedinti
kosty_bosu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2009
- Mesaj Privat