Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • atlantis

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Stiu ca sa mai discutat pe forum despre ,,renumita,, valva EGR... dar cea de pe motorul X17DTL se gaseste cel mai greu. Ma poate ajuta cineva cu un link ceva de aici din Romania de unde as putea cumpara-o dar sa nu fie cu galerie cu tot..ca ma dispera!! sau macar codul ei ca la mine nu se mai descifreaza..Eu unul am cautat peste tot inclusiv pe Ebay si nimik..doar pentru alte tipuri de motoare.
Sau...mai am vre-o sansa sa mi-o repar pe asta?...toti mecanicii mi-au zis ca NU !

Apropo...mai are cineva ASTRA G cu motor X17DTL ?
Skip ads

  • atlantis

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Chiar nimeni nu are ASTRA G cu motor X17DTL ?...am auzit ca e rar dar nici chiar asa!! Sad
  • caranda

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 1998 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2009

  • Mesaj Privat
daca e membrana sparta trebuie sa cumperi alta dar daca e blocata se curata cu acetona
  • antone mihai

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal si eu am tot x17dtl
  • antone mihai

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
dar
ce probleme ai cu ea?
  • mario-bandit

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1998 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2008

  • Mesaj Privat
sall ca acesta e egr-ul ? al meu tot un x1.7tdl asta g 98

il poti verifica daca iti functioneaza , pornind motorul ....cu valva afara conectata la furtunasul de aer ce vine din valva de acctionare, si cineva sa iti acelereze pana la 4 mii de ture ....o sa observi cum tija intra in egr( daca iti functioneaza ) mai verifica si furtunasele si daca servo frana iti functioneaza bine inseamna ca pompa de vid iti merge ...bafta ..
  • antone mihai

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Sal mario am si eu un opel astra tot 1,7 td (x17 dtl) din 1999 si am o problem cand merg cu ea la o anumita turatie se aprinde ceckul engine si nu mai trage deloc,asta se intampla de cand am schimbat debitmetrul si nu am mai pus altul la fel ca cel care a fost pe ea,cu tote ca pe urma am schimbat si egere-ul cu galerie cu tot crezand ca este din cauza asta dar nimic si se aprinde in continuare,sa fie din debitmetru ca nu am luat la fel si daca vrei sa imi spui si mie codul de pe al tau daca e original sa cumpar si eu unul la fel sa mai incerc odata poate o fi din asta, multumesc .
  • mario-bandit

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1998 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2008

  • Mesaj Privat
sal antoane -mihai pe sfarsit de saptamana promit sa til trimit ...acum ( 22.40 ora spaniei ) sunt in pijamale si daca ma vede cineva zice ca am inebunit Shocked Razz , ia id meu de mess si adumi aminte in caz ca uit Very Happy - mario.bandit
  • mario-bandit

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1998 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2008

  • Mesaj Privat
incearca codurile astea .0281002131 bosch pbt -gf30 sper sa iti fie de folos . bafta
  • uher
  • Suspendat
  • 18 mesaje
  • din 06 Mar 2009
  • Astra 1999 X17DTL
  • Prahova
  • uher

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
si eu am tot x1.7dtl si incerc operatiunea de a schimba motorul cu un y1.7dtl,aceasi problema se aprinde martorul cec cateodata la 2000ture o accelerez putin si dispare daca merg sub 2000ture nu mai apare, ce o fi nimeni nu stie.
  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut .si eu am astra g din 2000 cu x17dtl pe ea.si la mine se aprinde check engine in bord .pe la 2500 de ture in afara orasului doar.am fsot la test.a iesit valva Egr infundata .am tot curatato si pt un timp nu se mai aprinde ..dar dupa ceva km se aprinde din nou .
  • placere

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Mai fratilor nu va mai chinuiti astfel ca am luat si eu teapa o vreme.
Daca va apare EGR-ul probabil ca este eroarea 0400
Din nefericire multa lume sare imediat la egr insa treaba nu sta cam asa cu pare.
Mai jos este o captura de ecran cu codul asta pe un astra G de 1.7 cu motor x17dtl din 1999

EGR-ul este oprit cand mai mult de 5 secunde nu este indeplinita conditia de functionare pentru :
coolant temperature - daca nu este intre 40-100 grade
IAT - intre -5 si +45 grade
presiune atmosferica intre 0.88 - 1.1 bar

Deci daca unul dintre acesti senzori nu trimite valoarea corespunzatoare mai mult de 5 sec ECU taie egr-ul, si uite asa schimba omul egr-ul, pune altul nou (eventual cumparat cu galerie cu tot) si in realitate ecu il taie si pe acesta.



Pentru colegii forumisti din Constanta si imprejurimi pot da o mana de ajutor duminica la ora 15 cand lumea cu opel de prin Constanta se aduna in fata la fostul Parc al pionierilor sau redenumit in prezent clubul elevilor
  • antone mihai

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Sal Placere mie la tester imi da codul de eroare 0400,ce treb sa schimb pana la urma,ca am schimbat si galeria cu tot cu egr si degeaba exact cum ai spus tu.Multumesc(astra caravan 1,7 td din 1999,x17 dtl)
  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
sall ..eu am rezolvat problema prin curatarea senzorului de presiune turbo ,,,cel de pe galeria de admisie..era faorte imbacsit de negru de fum q ulei ..chiar si gaura din galerie era astupata de mizerie .de atunci nu am mai avut probleme .bafta .acum vreau sa i-mi ziceti si mie ceva...la relantii motorul de pe masina mea ..1.7 td .trepideaza.. nu cred ca e normal ...relantiul nu variaza are 800 de rot/min..cei q acelasii motor pe astra g aveti cumva aceeasi problema?intradevar am si tamponul din fata de la motor uzat ,dar nu cred ca asta e cauza..
  • antone mihai

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Sal Lucian vezi sa nu fie de la suportul pt filtrul de aer ca si la mine trepideaza
  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ms Mihai ,,,dar poti fi un pic mai specific ?suportul la filtrul de aer ..e prins in spate printr-un surub si un tampon ..el nu misca ...
  • antone mihai

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Da Lucian la mine suportul acela se cam misca si se aude un trepidaj,l-am intepenit eu putin dar tot mai trepideaza
  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
eu nu am problema cu suportul la filtru ..daor ca trepideaza motorul la relantii //
  • placere

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
@antone.mihai - asa cum am scris si mai sus la 0400 specifica urmatoarele posibile cauze:
EGR-ul este oprit cand mai mult de 5 secunde nu este indeplinita conditia de functionare pentru unul din urmatoarele:
1. coolant temperature - daca nu este intre 40-100 grade
2. IAT - intre -5 si +45 grade
3. presiune atmosferica intre 0.88 - 1.1 bar

Nu pot sa- ti spun care din acestea nu raporteaza la ecu valoarea buna. Verifica ce valori au acestea si apoi vei vedea de ce iti taie egr-ul
  • kosty_bosu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2009

  • Mesaj Privat
salut am si eu satra g x17dtl din 99.poate cineva sa imi spuna unde este termocupla la acest motor? daca se poate si o poza .nu porneste electroventilatorul pentru a raci apa iar ceasul din bord imi indica mult peste 95 de grade multumesc anticipat.ma scuzati daca sint off topic
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR