- Andrei_11_dny
- OP
- 210 mesaje
- din 15 Jun 2007
- Astra 2001 z16xe
- Brasov
Andrei_11_dny
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- c0st3
- **
- 135 mesaje
- din 26 Dec 2009
- Vectra 2001 Z18xe XE
- Timis
c0st3
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18xe XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2009
- Mesaj Privat
taxiboy
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
se poate monta fara probleme daca ai resursele necesare. financiare.. numai un kit de conversie profi (pt montarea motorului si a cutiei), mtech sa spunem, te va costa ~650 lire fara transport. mai pune 2000 euro motorul,cutia si accesoriile. mai adaugi aproape 1000 pt o suspensie entry level si un set de gume entry level. gata ! ai un G cu personalitate
- denisCT
- ****
- 1,407 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2001 Z16SE
- Constanta
denisCT
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
- radu_print
- **
- 150 mesaje
- din 18 Dec 2006
- Astra 1992 c25xe
- Bucuresti
radu_print
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
mda, o gramada de sfaturi pertinente
eu mi-am pus 2,5 v6 pe astra f, kitul de adaptare m-a costat 10 ron (pretul distantierelor la strungar) plus 12 Ron 3 suruburi mai lungi, cu duritatea materialului corespunzatoare. Mai ai costuri, corect, cu franele, cutia de viteze, volanta plus ambreiaj, dar te poti astepta la piese (in afara de motor undeva la 4-500 de euro. Cu putina rabdare le gasesti pe toate, fara nici un fel de problema. DAR: o sa mearga masina foarte tare in linie dreapta, o sa subvireze extrem de tare (eu urmeaza sa-mi montez niste bari de torsiune mai groase fata/spate pentru a mai reduce din torsionarea sasiului), am arcuri sport, frane mari fata si discuri spate, vreau un telescop la motor pentru a nu distruge suportii (din cauza cuplului si a marimii motorului, la acceleratie are inertie mare si slabeste repede suportii), vei avea nevoie probabil destul de repede de un ambreiaj sport....si-ti mai spun daca vrei
Dar de un lucru poti fi sigur: satisfactiile intrec cu mult neajunsurile, ai un zambet continuu pe fata cand mergi cu masina
eu mi-am pus 2,5 v6 pe astra f, kitul de adaptare m-a costat 10 ron (pretul distantierelor la strungar) plus 12 Ron 3 suruburi mai lungi, cu duritatea materialului corespunzatoare. Mai ai costuri, corect, cu franele, cutia de viteze, volanta plus ambreiaj, dar te poti astepta la piese (in afara de motor undeva la 4-500 de euro. Cu putina rabdare le gasesti pe toate, fara nici un fel de problema. DAR: o sa mearga masina foarte tare in linie dreapta, o sa subvireze extrem de tare (eu urmeaza sa-mi montez niste bari de torsiune mai groase fata/spate pentru a mai reduce din torsionarea sasiului), am arcuri sport, frane mari fata si discuri spate, vreau un telescop la motor pentru a nu distruge suportii (din cauza cuplului si a marimii motorului, la acceleratie are inertie mare si slabeste repede suportii), vei avea nevoie probabil destul de repede de un ambreiaj sport....si-ti mai spun daca vrei
Dar de un lucru poti fi sigur: satisfactiile intrec cu mult neajunsurile, ai un zambet continuu pe fata cand mergi cu masina
taxiboy
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
tocmai de-asta pretul adaptarii acestui motor la aceasta caroserie sare de cei 22 de ron amintiti de tine . mai asculta-i si p-astia impertinentii care este ei..
singura greseala pe care am facut-o a fost la aprecierea motorului si a cutiei..intr-adevar, nu vei sari de 1200-1300 euro.. vb de c25xe-ul de 191 caluti din fabricuta
singura greseala pe care am facut-o a fost la aprecierea motorului si a cutiei..intr-adevar, nu vei sari de 1200-1300 euro.. vb de c25xe-ul de 191 caluti din fabricuta
- radu_print
- **
- 150 mesaje
- din 18 Dec 2006
- Astra 1992 c25xe
- Bucuresti
radu_print
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
c25xe-ul are 170 cai din fabrica (daca pui axele de C30xe ajunge la 191).
c30xe-ul are 200 cai (MV6) daca nu ma insel.
Iti fac o lista cu toate costurile mele:
-motor complet cu jambe, planetare, instalatie electrica 400 Euro (similar se gaseste si cel de 3 litrii, nu stiu cel de 3,2). In stare foarte buna, cu garantie
-volanta c20xe usoara + placa de presiune + disc de ambreiaj 250 RON
-cutie de viteze F20 180 RON (asta in stare buna o gasesti de pe la 250 in sus, a mea nu era foarte buna)
Eu aveam frane modificate, suspensie modificata, etc, dar niste preturi informative iti pot da:
-etrieri si discuri fata gasesti de la 200-250 lei perechea (cei de GSI sau C20XE)
-punte spate cu discuri de astra f sau vectra a (asta nu stiu daca merge pe astra G, dar se gaseste si pentru ea) pe la 300 RON
restul maruntisuri care chiar nu merita luate in seama.
Cu manopera.... depinde cum te intelegi si cu cine, eu mi-am facut modificarile doar cu ajutorul unui amic la fel de pasionat ca si mine si a lui nania.costin de pe aici de pe forum.
Bafta
c30xe-ul are 200 cai (MV6) daca nu ma insel.
Iti fac o lista cu toate costurile mele:
-motor complet cu jambe, planetare, instalatie electrica 400 Euro (similar se gaseste si cel de 3 litrii, nu stiu cel de 3,2). In stare foarte buna, cu garantie
-volanta c20xe usoara + placa de presiune + disc de ambreiaj 250 RON
-cutie de viteze F20 180 RON (asta in stare buna o gasesti de pe la 250 in sus, a mea nu era foarte buna)
Eu aveam frane modificate, suspensie modificata, etc, dar niste preturi informative iti pot da:
-etrieri si discuri fata gasesti de la 200-250 lei perechea (cei de GSI sau C20XE)
-punte spate cu discuri de astra f sau vectra a (asta nu stiu daca merge pe astra G, dar se gaseste si pentru ea) pe la 300 RON
restul maruntisuri care chiar nu merita luate in seama.
Cu manopera.... depinde cum te intelegi si cu cine, eu mi-am facut modificarile doar cu ajutorul unui amic la fel de pasionat ca si mine si a lui nania.costin de pe aici de pe forum.
Bafta
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
taxiboy a scris:tocmai de-asta pretul adaptarii acestui motor la aceasta caroserie sare de cei 22 de ron amintiti de tine . mai asculta-i si p-astia impertinentii care este ei..
singura greseala pe care am facut-o a fost la aprecierea motorului si a cutiei..intr-adevar, nu vei sari de 1200-1300 euro.. vb de c25xe-ul de 191 caluti din fabricuta
singura greseala pe care am facut-o a fost la aprecierea motorului si a cutiei..intr-adevar, nu vei sari de 1200-1300 euro.. vb de c25xe-ul de 191 caluti din fabricuta
Cred ca taxiboy se referea la costul unei conversii adevarate, nu dinaia care la 10 000 km presupune schimbarea consumabilelor - suportii de motor.
2.5 V6 Conversion Kit for 1.4 and 1.6 Cars
The kit consists of:
- Gearbox mount left front (steel)
- Gearbox mount at the back(Aluminium)
- Engine mount right front with Hydro-damper
- F28 Frontwheel drive conversion kit.
- 2 special wheel hubs to fit big 2.5L cv-joints on wheel side.
- New fastening for the bearing of the right C25XE driveshaft .
- All fitting parts.
- Fitting guide.
= £540
- radu_print
- **
- 150 mesaje
- din 18 Dec 2006
- Astra 1992 c25xe
- Bucuresti
radu_print
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
tonytm a scris:
Cred ca taxiboy se referea la costul unei conversii adevarate, nu dinaia care la 10 000 km presupune schimbarea consumabilelor - suportii de motor.
2.5 V6 Conversion Kit for 1.4 and 1.6 Cars
The kit consists of:
- Gearbox mount left front (steel) = 3 distantiere de 23 mm (10 lei) + suportul original, modificare facuta de zeci de persoane din anglia, germania, etc
- Gearbox mount at the back(Aluminium) = SUPORTUL ORIGINAL DE v6 VECTRA (DA POTI SA-L CUMPERI DE LA EI DACA VREI)
- Engine mount right front with Hydro-damper = telescop de scooter (30 ron in targ )
- F28 Frontwheel drive conversion kit. (trebuie daca vrei cutia F28, nu-i vad rostul decat daca sui motorul muult in cai, in rest merge lejer F20, care o folosesc majoritatea celor care au mai facut conversia asta, vezi pe site-uri straine ca au converisa facuta de multi ani si multi km la activ)
- 2 special wheel hubs to fit big 2.5L cv-joints on wheel side. (fuzetele de la orice opel cu motor peste 1,8 litrii, costa max 100 de lei, dar si astea daca vrei le poti cumpara de la ei, daca nu ai ce face cu banii)
- New fastening for the bearing of the right C25XE driveshaft . (sunt 2 variante de planetare lungi, din 1 bucata sau din 2 bucati, se pot monta oricare fara sa pui rulment nou, decat daca are probleme, la fel ca orice alta piesa. eu am varianta dintr-o singura bucata, fara nici un rulment)
- All fitting parts. = BULLSHIT
- Fitting guide. = BULLSHIT
= £540
taxiboy a scris:tocmai de-asta pretul adaptarii acestui motor la aceasta caroserie sare de cei 22 de ron amintiti de tine . mai asculta-i si p-astia impertinentii care este ei..
singura greseala pe care am facut-o a fost la aprecierea motorului si a cutiei..intr-adevar, nu vei sari de 1200-1300 euro.. vb de c25xe-ul de 191 caluti din fabricuta
singura greseala pe care am facut-o a fost la aprecierea motorului si a cutiei..intr-adevar, nu vei sari de 1200-1300 euro.. vb de c25xe-ul de 191 caluti din fabricuta
Cred ca taxiboy se referea la costul unei conversii adevarate, nu dinaia care la 10 000 km presupune schimbarea consumabilelor - suportii de motor.
2.5 V6 Conversion Kit for 1.4 and 1.6 Cars
The kit consists of:
- Gearbox mount left front (steel) = 3 distantiere de 23 mm (10 lei) + suportul original, modificare facuta de zeci de persoane din anglia, germania, etc
- Gearbox mount at the back(Aluminium) = SUPORTUL ORIGINAL DE v6 VECTRA (DA POTI SA-L CUMPERI DE LA EI DACA VREI)
- Engine mount right front with Hydro-damper = telescop de scooter (30 ron in targ )
- F28 Frontwheel drive conversion kit. (trebuie daca vrei cutia F28, nu-i vad rostul decat daca sui motorul muult in cai, in rest merge lejer F20, care o folosesc majoritatea celor care au mai facut conversia asta, vezi pe site-uri straine ca au converisa facuta de multi ani si multi km la activ)
- 2 special wheel hubs to fit big 2.5L cv-joints on wheel side. (fuzetele de la orice opel cu motor peste 1,8 litrii, costa max 100 de lei, dar si astea daca vrei le poti cumpara de la ei, daca nu ai ce face cu banii)
- New fastening for the bearing of the right C25XE driveshaft . (sunt 2 variante de planetare lungi, din 1 bucata sau din 2 bucati, se pot monta oricare fara sa pui rulment nou, decat daca are probleme, la fel ca orice alta piesa. eu am varianta dintr-o singura bucata, fara nici un rulment)
- All fitting parts. = BULLSHIT
- Fitting guide. = BULLSHIT
= £540
Nu stiu de ce va incapatanati, cand eu am facut converisa asta si masina merge impecabil.
da merci de aprecierea cu "conversie adevarata"...
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- radu_print
- **
- 150 mesaje
- din 18 Dec 2006
- Astra 1992 c25xe
- Bucuresti
radu_print
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
taxiboy
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
radu_print, nu incearca nimeni sa iti denigreze munca sau ambitia. adevarat este si ca eu vorbesc doar din auzite, deoarece nu am luat contact vreodata cu un V6 sau cu vreo conversie. ce pot spune insa este ca mi-am dorit mereu asta pt G-ul meu..mai tarziu mi-am dorit pt o corsa B .. prin urmare am avut curiozitatea si rabdarea de a dezgropa niste forumuri (din uk in marea parte). tot in uk am gasit si majoritatea reperelor necesare pt conversii..
toata aprecierea pt ce ai facut. ma declar fanul tau. poate te sun pt consiliere..cine stie..
exista si un x25xe (greseala mea..am spus c25xe) montat doar pe 2 versiuni de vectra.. X25XE MSD 192 bhp. intr-adevar, diferenta principala consta in axele modificate. este posibil totusi sa existe si alt management..
toata aprecierea pt ce ai facut. ma declar fanul tau. poate te sun pt consiliere..cine stie..
exista si un x25xe (greseala mea..am spus c25xe) montat doar pe 2 versiuni de vectra.. X25XE MSD 192 bhp. intr-adevar, diferenta principala consta in axele modificate. este posibil totusi sa existe si alt management..
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
taxiboy
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
sincer?.. nu ii omologam..cel putin eu. pt astra fratelui meu, C14NZ, am gasit o bijuterie de C16SE. are masinuta de 1.4 monopunct pe hartie si pe haion , iar in realitate 101 caluti din 8 valve . iar rezolvarea a fost extrem de simpla. a luat pila si 3 ml de acid de baterie si din codul motorului se vede doar C1 )))
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
taxiboy
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Stiu, am avut c16se pe Astra F
Dar sa nu poluam topicul omului...
Intrebare... desi cu gura cascata in fata montajului unui V6 in Astra, nu e insa mai pertinent, pentru o masina utilizabila zi de zi, adoptarea unui motor "simplu" in 4 cilindri dar cu turbo S-ar obtine, in mare, o putere echivalenta, dar s-ar castiga mult la greutate si la comportament rutier...
Dar sa nu poluam topicul omului...
Intrebare... desi cu gura cascata in fata montajului unui V6 in Astra, nu e insa mai pertinent, pentru o masina utilizabila zi de zi, adoptarea unui motor "simplu" in 4 cilindri dar cu turbo S-ar obtine, in mare, o putere echivalenta, dar s-ar castiga mult la greutate si la comportament rutier...
- radu_print
- **
- 150 mesaje
- din 18 Dec 2006
- Astra 1992 c25xe
- Bucuresti
radu_print
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
este intr-adevar un risc asumat, de acord cu tine.
daca voi avea problema sa ma opreasca RAR-ul in tracfic, atunci intr-adevar o sa iau amenda, schimb motorul la loc in o zi si merg la RAR sa-mi recuperez talonul. Dar in 8 ani de cand conduc nu mi s-a intamplat inca.
Oricum, cand deschizi capota, diferenta dintre V6 si X16XEL este minima, chiar daca pare greu de crezut
daca voi avea problema sa ma opreasca RAR-ul in tracfic, atunci intr-adevar o sa iau amenda, schimb motorul la loc in o zi si merg la RAR sa-mi recuperez talonul. Dar in 8 ani de cand conduc nu mi s-a intamplat inca.
Oricum, cand deschizi capota, diferenta dintre V6 si X16XEL este minima, chiar daca pare greu de crezut