- dr_dumi
- OP
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
Mi-am instalat un sistem de sunet pe masina si am inteles ca ar fi bine sa imi mai pun o baterie in plus la masina... Acum nu stiu cum este mai bine... am inteles ca nu ajunge sa ai doar condensator, si ca ar fi bine sa ai o baterie in plus.
Unde anume la Corsa C in 3 usi imi puteti recomanda sa o amplasez, in cazul in care mai iau o baterie?? Vreau sa fie un loc care sa fie si sigur (fara scurtcircuitari) dar care sa nu ocupe nici loc (stiti ca nu prea stau bine cu locul)!
Aveti vreo idee?
Acuma nu am nici macar condensator si va pot spune ca daca dau muzica la jumate din volum, farurile mele noaptea se comporta precum stroboscoapele din cluburi sa nu mai zic de becurile din interiorul masinii...
Unde anume la Corsa C in 3 usi imi puteti recomanda sa o amplasez, in cazul in care mai iau o baterie?? Vreau sa fie un loc care sa fie si sigur (fara scurtcircuitari) dar care sa nu ocupe nici loc (stiti ca nu prea stau bine cu locul)!
Aveti vreo idee?
Acuma nu am nici macar condensator si va pot spune ca daca dau muzica la jumate din volum, farurile mele noaptea se comporta precum stroboscoapele din cluburi sa nu mai zic de becurile din interiorul masinii...
- sabin
- **
- 199 mesaje
- din 23 Jul 2006
- Corsa 2002 Y17DT
- Bucuresti
sabin
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Pai da dumi...dar vezi tu bateria te ajuta atunci cand pornesti masina sau cand asculti muzica si ai statie de amplificare. Rolul bateriei dispare complet atunci cand esti cu motorul pornit pentru ca sarcinile bateriei sunt preluate de alternator
Ca prima solutie poti incerca cu un condensator mai ales daca ai bateria mica sau pe duca. Dupa, dac anu merge cu condensatorul, poti incerca sa schimbi alternatorul cu unul mai puternik. Abia daca astea nu merg poti incerca faza cu bateria.....dar sincer....mie mi se pare ca e un mit SF de pe vremea Daciei din '89 in care, nestiind baietii ce sa faca sa aibe destul curent bagau inca o baterie
Ca prima solutie poti incerca cu un condensator mai ales daca ai bateria mica sau pe duca. Dupa, dac anu merge cu condensatorul, poti incerca sa schimbi alternatorul cu unul mai puternik. Abia daca astea nu merg poti incerca faza cu bateria.....dar sincer....mie mi se pare ca e un mit SF de pe vremea Daciei din '89 in care, nestiind baietii ce sa faca sa aibe destul curent bagau inca o baterie
- Edy
- **
- 139 mesaje
- din 25 Apr 2005
- Omega 1998 X25td
- J"em
Edy
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2005
- Mesaj Privat
simplu !! cred ca ai un alternator de 40 A = 550 Watt
cauta ceva mai mare si aproape de 100 A = 1440 Watt
eu personal cred ca si 1000 W ti-ar fii de ajuns fara sa stiu ce scule ti-ai atarnat de biata masinuta ca nu-i autobuz si un 80 W RMS iti era suficient sa mai auzi si fluieratul militianului din colt!!!! Asa ca nu baterie si nici condensator ci doar sursa de energie mai puternica ar fi deajuns. Oricum succes !!!!
cauta ceva mai mare si aproape de 100 A = 1440 Watt
eu personal cred ca si 1000 W ti-ar fii de ajuns fara sa stiu ce scule ti-ai atarnat de biata masinuta ca nu-i autobuz si un 80 W RMS iti era suficient sa mai auzi si fluieratul militianului din colt!!!! Asa ca nu baterie si nici condensator ci doar sursa de energie mai puternica ar fi deajuns. Oricum succes !!!!
- n3v001
- **
- 286 mesaje
- din 11 Jun 2004
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
n3v001
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2004
- Mesaj Privat
In primul rand trebuie sa ne spui ce anume ti-ai pus pe masina, in vati RMS.
Banuiala mea e ca nu ai mai mult de 400 de w RMS, altfel cu siguranta stiai ce ti-ai pus pe masina, ca te ustura la buzunar.
Nu te grabi cu a doua baterie.
Tine cont de faptul ca cea mai slaba componenta a sistemului tau audio iti trage in jos sistemul.
De exemplu cablurile daca nu au fost alese cum trebuie sug atita putere ca am vazut si amplifuri de 200 W rms care faceau farurile sa clipeasca.
Regula de baza e: cu cat mai groase cablurile, cu atit mai putine pierderi pe parcurs. Evident daca sari de 600 RMS va trebui sa le calculezi dupa formule.
Pasul 2 in asigurarea unei alimentari corecte a sistemului este condensatorul. Tu n-ai condensator si deja te gandesti la a doua baterie
Regula pentru condensator este 0.1 F la 100 RMS. Deci daca ai sa zicem 500 RMS ti-ar trebui condensator de 0.5F dar cum nu se gasesc iti cumperi unul de 1F si ai si o rezerva.
Daca nici asta nu e de ajuns iti cumperi o baterie Deep Cycle, baterie care e conceputa sa acopere golurile de putere pentru un sistem profesionist. Cum astea sint destul de scumpe, poti sa o mai pacalesti luandu-ti o baterie cu amperaj mai mare decat al masinii tale.
Sistemele audio de competitie (adica alea cu multi multi RMS si care scot de la 160 db in sus) pe langa faptul ca sint insonorizate, ranforsate (sa nu le indoaie tabla), calculate, au nevoie de o putere mult mai mare, si asta o scot din alte alternatoare si mai multe baterii (depinde de categoria la care concureaza).
Eu zic sa incepi cu pasul 1 nu sa sari direct la pasul 4 (sau cat o fi).
Banuiala mea e ca nu ai mai mult de 400 de w RMS, altfel cu siguranta stiai ce ti-ai pus pe masina, ca te ustura la buzunar.
Nu te grabi cu a doua baterie.
Tine cont de faptul ca cea mai slaba componenta a sistemului tau audio iti trage in jos sistemul.
De exemplu cablurile daca nu au fost alese cum trebuie sug atita putere ca am vazut si amplifuri de 200 W rms care faceau farurile sa clipeasca.
Regula de baza e: cu cat mai groase cablurile, cu atit mai putine pierderi pe parcurs. Evident daca sari de 600 RMS va trebui sa le calculezi dupa formule.
Pasul 2 in asigurarea unei alimentari corecte a sistemului este condensatorul. Tu n-ai condensator si deja te gandesti la a doua baterie
Regula pentru condensator este 0.1 F la 100 RMS. Deci daca ai sa zicem 500 RMS ti-ar trebui condensator de 0.5F dar cum nu se gasesc iti cumperi unul de 1F si ai si o rezerva.
Daca nici asta nu e de ajuns iti cumperi o baterie Deep Cycle, baterie care e conceputa sa acopere golurile de putere pentru un sistem profesionist. Cum astea sint destul de scumpe, poti sa o mai pacalesti luandu-ti o baterie cu amperaj mai mare decat al masinii tale.
Sistemele audio de competitie (adica alea cu multi multi RMS si care scot de la 160 db in sus) pe langa faptul ca sint insonorizate, ranforsate (sa nu le indoaie tabla), calculate, au nevoie de o putere mult mai mare, si asta o scot din alte alternatoare si mai multe baterii (depinde de categoria la care concureaza).
Eu zic sa incepi cu pasul 1 nu sa sari direct la pasul 4 (sau cat o fi).
- Corsa_1.2
- **
- 155 mesaje
- din 06 Oct 2005
- Corsa 2002
Corsa_1.2
- Mesaje scrise: 155
- Locatie:
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- Dragster
- **
- 172 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
Dragster
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
eduard33 a scris:parerea mea...cel mai simplu...schimba alternatorul cu unul care ofera un amperaj mai mare...la 70A ar trebui sa fie de ajuns...eu am pe a mea de 100A si bateria de 4 ani ...imi permit sa las muzica(inclusiv statie+woofer) cel putin o ora sa mearga(cu motorul oprit), fara sa-mi fac probleme
Nu exista nici un pericol daca pui un alternator mai mare pe masina ? Sunt in aceeasi situatie (statie + woofer) si mi-e frica sa le las sa mearga fara motor pornit...
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,409 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Corsa_1.2
- **
- 155 mesaje
- din 06 Oct 2005
- Corsa 2002
Corsa_1.2
- Mesaje scrise: 155
- Locatie:
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2005
- Mesaj Privat
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- n3v001
- **
- 286 mesaje
- din 11 Jun 2004
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
n3v001
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2004
- Mesaj Privat
ei, nu-i chiar asa de scumpa.
uite aici:
http://www.be-loud.ro/produ...le/Stinger_SPV35/
si fiind stinger probabil gasesti cel mai bun pret la cei de la wizards.com.ro care insa nu au site-ul pus la punct bine.
uite aici:
http://www.be-loud.ro/produ...le/Stinger_SPV35/
si fiind stinger probabil gasesti cel mai bun pret la cei de la wizards.com.ro care insa nu au site-ul pus la punct bine.
- daedalus
- **
- 261 mesaje
- din 10 Dec 2007
- Astra 2007 y17dtl
- Bucuresti
daedalus
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2007
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- daedalus
- **
- 261 mesaje
- din 10 Dec 2007
- Astra 2007 y17dtl
- Bucuresti
daedalus
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2007
- Mesaj Privat
- daedalus
- **
- 261 mesaje
- din 10 Dec 2007
- Astra 2007 y17dtl
- Bucuresti
daedalus
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2007
- Mesaj Privat
- daedalus
- **
- 261 mesaje
- din 10 Dec 2007
- Astra 2007 y17dtl
- Bucuresti
daedalus
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2007
- Mesaj Privat
daca mai intereseaza pe cineva. Sfatul unui profesionist: Bateriile sunt indicate sa fie de aceeasi capacitate si se leaga in paralel folosind cabluri serioase. Ca utilitate = cu zero. Mai bine o baterie mai puternica decat 2 individuale.
Eu vreau sa imi schimb bateria varta de 75Ah cu una pe gel de 100Ah. Cred ca este suficienta pentru cate rahaturi am pe masina. Plus ca cele pe gel(de ups) pot si descarcate complet fara sa le cauzeze.
Eu vreau sa imi schimb bateria varta de 75Ah cu una pe gel de 100Ah. Cred ca este suficienta pentru cate rahaturi am pe masina. Plus ca cele pe gel(de ups) pot si descarcate complet fara sa le cauzeze.