pepex
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2006
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Ar fi ideal daca ai posta in semnatura cateva date referitoare la masina si tipul de motor.
In principiu nu este nici o problema sa schimbi debitmetrul insa numai cu motorul/contactul oprit, la cele care sunt fixate pe furtunele de aer exista o sageata care indica directia aerului care este dinspre elementul filtrant catre motor.
Sunt cazuri cand in memoria ecu-ului este socat un cod de eroare si chiar daca schimbi debitmetrul este posibil sa trebuiasca sa resetezi codurile de eroare.
In principiu nu este nici o problema sa schimbi debitmetrul insa numai cu motorul/contactul oprit, la cele care sunt fixate pe furtunele de aer exista o sageata care indica directia aerului care este dinspre elementul filtrant catre motor.
Sunt cazuri cand in memoria ecu-ului este socat un cod de eroare si chiar daca schimbi debitmetrul este posibil sa trebuiasca sa resetezi codurile de eroare.
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
La Y20DTH se schimba in felul urmator:
-se opreste masina. Daca a avut check engine-ul aprins si a fost aprins din cauza debitmetrului se reseteaza eroarea din ECU fie prin scoaterea bornei de la baterie timp de 30 de minute, fie prin cel putin 30 de contacte puse (verificat pe Vectra Y20DTH)
-se desface mufa despectiva (are un sistem de prindere sub ea)
-se desfac colierele si se scoate de acolo
-se pune cel nou in acelasi fel in care a fost si cel vechi.
-se strang colierele, se pune mufa.
ATENTIE:daca soti mufa si pornesti motorul se stocheaza acea eroare in ECU si va trebui iar sa resetezi.
Dupa ce ai pornit motorul , cu debitmetrul nou pus, lasa masina la relanti cam 5 minute pentru ca ecu sa invete noile valori(in cazul in care ai scos borna de la baterie )
-se opreste masina. Daca a avut check engine-ul aprins si a fost aprins din cauza debitmetrului se reseteaza eroarea din ECU fie prin scoaterea bornei de la baterie timp de 30 de minute, fie prin cel putin 30 de contacte puse (verificat pe Vectra Y20DTH)
-se desface mufa despectiva (are un sistem de prindere sub ea)
-se desfac colierele si se scoate de acolo
-se pune cel nou in acelasi fel in care a fost si cel vechi.
-se strang colierele, se pune mufa.
ATENTIE:daca soti mufa si pornesti motorul se stocheaza acea eroare in ECU si va trebui iar sa resetezi.
Dupa ce ai pornit motorul , cu debitmetrul nou pus, lasa masina la relanti cam 5 minute pentru ca ecu sa invete noile valori(in cazul in care ai scos borna de la baterie )
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
pepex
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat