Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • pepex

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
As vrea sa schimb debitmetrul si nu vreau sa fac vre-o prostie. Stiu exact cum se demonteaza/monteaza dar vreau sa stiu daca mai sunt alt proceduri speciale gen resetat computer, scos vre-o sigurata, etc.
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ar fi ideal daca ai posta in semnatura cateva date referitoare la masina si tipul de motor.
In principiu nu este nici o problema sa schimbi debitmetrul insa numai cu motorul/contactul oprit, la cele care sunt fixate pe furtunele de aer exista o sageata care indica directia aerului care este dinspre elementul filtrant catre motor.
Sunt cazuri cand in memoria ecu-ului este socat un cod de eroare si chiar daca schimbi debitmetrul este posibil sa trebuiasca sa resetezi codurile de eroare.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
La Y20DTH se schimba in felul urmator:
-se opreste masina. Daca a avut check engine-ul aprins si a fost aprins din cauza debitmetrului se reseteaza eroarea din ECU fie prin scoaterea bornei de la baterie timp de 30 de minute, fie prin cel putin 30 de contacte puse (verificat pe Vectra Y20DTH)
-se desface mufa despectiva (are un sistem de prindere sub ea)
-se desfac colierele si se scoate de acolo
-se pune cel nou in acelasi fel in care a fost si cel vechi.
-se strang colierele, se pune mufa.
ATENTIE:daca soti mufa si pornesti motorul se stocheaza acea eroare in ECU si va trebui iar sa resetezi.
Dupa ce ai pornit motorul , cu debitmetrul nou pus, lasa masina la relanti cam 5 minute pentru ca ecu sa invete noile valori(in cazul in care ai scos borna de la baterie )
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
@florinike: de unde ai scos chestia cu 5 min la relanti, pt diesel ? (am mai vazut-o pe aici chestia asta). In TIS nu spune nimic.
  • pepex

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Si mie mi-a zis tipul care mi-a facut chiptuning sa merg ceva timp cu ea sa isi culeaga ecu toate datele necesare.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
chiciuc a scris:@florinike: de unde ai scos chestia cu 5 min la relanti, pt diesel ? (am mai vazut-o pe aici chestia asta). In TIS nu spune nimic.


Am citit undeva pe un forum ca atunci cand scoti borna de la baterie . ecu isi pierde informatiile interne si ii trebuie timp sa invete noile valori.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Eu nu cred. E o informatie continuu variabila. Nu cred ca are timp sa invete ceva. Reactioneaza instantaneu compul.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR