Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • extremespeed

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
e mai sinplu si mai bine sa o cumperi de pe ebay germania si sunt cu adevarat lucrate frumos si gasesti tot ce vrei acolo si sa fim seriosi arata fff naspa poate o fi inox de buna calitate dar manopera lasa de dorit
Skip ads

  • prescott

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am vazut si eu galerii custom dar aspectul ar trebui sa fie mult mai profi.
Cred ca doar din coturi si sudura nu scoti o piesa calumea, fara sa ai un utilaj de prelucrat teava

de ex galeria de mai jos tot custom e (4-1 ca sistem) dar parca da altfel ...


  • prescott

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2010

  • Mesaj Privat
sau tot traseu custom pe un vectra gtc cu downpipe , cat sport si sistem dual cu tobe Borla
facut la noi in tara bineinteles.

mi se pare super calitate


  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 682
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
vectra GTC?....Very Happy
  • prescott

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Moshuuuu a scris:vectra GTC?....Very Happy


OPC sorry
  • jd3rul

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Evacuarea de pe Vectra OPC de mai sus este facuta de cei de la Pitesti . Fara sa fac reclama .

Pe un Z16xe 74kW se simte ceva , trage mai bine cu o evacuare custom ?
  • deleted-44490

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2010

  • Mesaj Privat
prescott a scris:sau tot traseu custom pe un vectra gtc cu downpipe , cat sport si sistem dual cu tobe Borla
facut la noi in tara bineinteles.

mi se pare super calitate



Intrebarea mea ar fi cat a costat tot ansamblul? Su preturi individuale daca se poate? Pe mine m-ar interesa asa ceva, dar fara cat sport, doar traseul de la cat back pana la evacuare dubla
  • Pisoiul cel Rau

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2010

  • Mesaj Privat
stiti pe cineva priceput la noi? ma intereseaza si pe mine...
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
pacat ca nu raspunde nimeni...
  • VEMANIS

  • Mesaje scrise: 834
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Sa incerc sa raspund unora dintre voi... Eu am facut anul trecut toata evacuarea la baietii de la All Custom, sau cum isi zic ei. Ce am cerut de la masina dupa operatie? Cuplu marit la turatie mai joasa. Corespunzator caracteristicilor motorului meu X20XEV, baiatul care mi-e efectuat lucrarea, a luat decizia sa confectioneze serpii din teava de inox cu diamentrul de 45 mm, sa se uneasca toti la un loc (au aceeasi lungime, masurata, nu presupusa) iar apoi acesti serpi se continua cu teava de 60mm pana la capat (excluzand racordul flexibil, tobele etc). Aceste dimensiuni fiind mai mari decat cele stock. Rezultatul este unul surprinzator, cuplul este prezent mai de jos, de exemplu, daca inainte de treaba asta, incepea sa se simta puterea undeva pe la 4000 rpm, acum valoarea este de 3000 rpm. Se evacueaza mult mai repede gazele dn motor. Am uitat sa precizez ca a fost inlaturat EGR-ul si catalizatorul. Eu unul, fara sa fac reclama, recomand lucrarile baietilor, desi am inteles ca s-ar fi mutat din Bucuresti si nu stiu daca se mai ocupa cu asa ceva. Se poate urmari povestea cu evacuarea in postul meu cu prezentarea masinii.
Sa lamurim acum alte treburi:

Pe voi va intereseaza aspectul mai mult decat rezultatul din cate se pare. Ei bine, sa va zic cum sta treaba... Si eu am zis la fel, ca arata cam inestetic sudurile alea, dar cu timpul, am observat ca este necesar sa imbrac serpii in banda termoizolatoare, deoarece caldura degajata de acestia este prea mare si in timp, se uzeaza prematur curelele, instalatia electrica etc... Asadar, nu o sa se mai vada acele imperfectiuni. Oricum dupa ce se incing bine, nu o sa mai arate la fel tevile, ca inainte. Culoarea lor se modifica. In fine, eu unul sunt pe deplin multumit de lucrarea facuta de baieti.
De asemenea, chiar nu imi pasa de legalitate (in sensul evacuarii, ma refer). Voi credeti ca in momentul in care faceti evacuarea la Borla sau alta firma , va dau aia nu stiu ce certificate? Smile) Mai ganditi-va!
Sper ca v-am fost de ajutor cu ceva. Sfatul meu ar fi sa nu conteze cine o face, daca rezultatul este cel scontat.
  • raul25

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2001 Z 10 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2010

  • Mesaj Privat
am vorbit cu cei de la pilot tuning bucuresti si mi-au facut un calcul pt esapament ful inox (cat-back) au spus ca ma costa 1200 ron doar ca trebuie sa merg la ei , deoarece nu au deja facute (bolt on kit), eu sunt din arad asa ca nu se merita, dupa mai multe cautari am gasit teava inox 45 mm, si un atelier unde se indoaie teava toata treaba ma costa 200 ron teava si 70 ron manopera!
  • zntavy

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Wow...nu stiam ca inca mai este deschis acest topic...asa ca revin cu noutati. Lucrez in continuarea in domeniu in Bucuresti! voi adauga si cateva poze mai recente...Bafta multa si un an nou mai bun!
Tavy



  • mateivn

  • Mesaje scrise: 325
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2005 z20ler
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2009

  • Mesaj Privat
il recomand.

face treaba buna si e de cuvant.
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
cam cat costa sa scot toba de mijloc si intre prima toba si finala sa pun teva de inox, plus o finala mai aerisita. pt o astra g y20dth?
  • 41dey

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2004 D13ZT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa fiu carcotas , dar nu se obtineau castiguri mai substantiale daca serpisorii erau pe sistem 4-2-1 ?
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
@zntavy mai esti prin zona, sau te-ai lasat de sudat tobe/./?
  • mateivn

  • Mesaje scrise: 325
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2005 z20ler
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2009

  • Mesaj Privat
este si lucreaza bine in continuare Smile

tocmai ce mi-a montat un intercooler mai mare si mi-a facut din inox pe 57 traseul , din turbina pana in clapeta...

pe deplin multumit
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
no, se inchide si reclama asta.... ca de aia avem sectiune comerciala.
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR