evilbrain
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
Salut. Am un opel astra g din 2002 y20dth si are urmatoarele simptome.
1. Masina merge absolut normal (trage ok pt o masina de 340.000 de km) nici o problema. In momentul in care sunt intr-o depasire si ii dau viteza peste 120-130 de km/h se aprinde check engine si nu mai am turbo - (daca nu o accelerez brusc si apas gentil pe acceleratie ajung la 140 si o mentin fara nici o eroare). In mers o scot pe liber opresc motorul las cateva secunde pun contactul pornesc : eroarea dispare masina merge normal. mentionez ca indiferent ce turatie as avea in vitezele inferioare eroarea nu apare.
2. mi s-a intamplat de 4 ori pana acum la intervale mari de timp ca masina aflandu-ma in mers cu ea sa nu se mai alimenteze, sa nu mai pot accelera si automat sa se opreasca. nu porneste decat trasa. pana ultima oara pornea destul de repede trasa. dar ultima oara m-am chinuit pe o portiune de 5 kilometri sa o pornesc ( defapt pornea, statea la ralanti, dar in momentul cand plecam de pe loc se apridea check engine dadea in nas se oprea iar o trageam si tot asa pana a pornit definitiv).
Problema 2 mentionez ca nu se intampla des. dar problema 1 o intalnesc in fiecare zi cand circul prin afara localitatilor. Am fost la tester si mi-au aparut doua coduri: p0105 si p1100.
Ca sa va faceti o idee am schimbat legat de turbo, vacuum & co [ pompa de vacuum- aveam ulei pe furtune(in prezent solenoidul de langa turbo are niste ulei pe el), egr- nou nout, am curatat galeria de admisie).
ce ar putea fi? Astept "indicatii si raspunsuri". Multumesc
1. Masina merge absolut normal (trage ok pt o masina de 340.000 de km) nici o problema. In momentul in care sunt intr-o depasire si ii dau viteza peste 120-130 de km/h se aprinde check engine si nu mai am turbo - (daca nu o accelerez brusc si apas gentil pe acceleratie ajung la 140 si o mentin fara nici o eroare). In mers o scot pe liber opresc motorul las cateva secunde pun contactul pornesc : eroarea dispare masina merge normal. mentionez ca indiferent ce turatie as avea in vitezele inferioare eroarea nu apare.
2. mi s-a intamplat de 4 ori pana acum la intervale mari de timp ca masina aflandu-ma in mers cu ea sa nu se mai alimenteze, sa nu mai pot accelera si automat sa se opreasca. nu porneste decat trasa. pana ultima oara pornea destul de repede trasa. dar ultima oara m-am chinuit pe o portiune de 5 kilometri sa o pornesc ( defapt pornea, statea la ralanti, dar in momentul cand plecam de pe loc se apridea check engine dadea in nas se oprea iar o trageam si tot asa pana a pornit definitiv).
Problema 2 mentionez ca nu se intampla des. dar problema 1 o intalnesc in fiecare zi cand circul prin afara localitatilor. Am fost la tester si mi-au aparut doua coduri: p0105 si p1100.
Ca sa va faceti o idee am schimbat legat de turbo, vacuum & co [ pompa de vacuum- aveam ulei pe furtune(in prezent solenoidul de langa turbo are niste ulei pe el), egr- nou nout, am curatat galeria de admisie).
ce ar putea fi? Astept "indicatii si raspunsuri". Multumesc
- bbmt
- ***
- 512 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
Desiai alta motorizare, citeste aici sa-ti faci o idee ce si cum:
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
Daca dai o cautare pe forum gasesti mai multe informatii, garantat.
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
Daca dai o cautare pe forum gasesti mai multe informatii, garantat.
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
evilbrain
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
deci unde am facut eu testul sa inteleg ca nu au putut sa imi ofere ceva detaliat ( nu stiu ce tester avea ca l-am facut in graba in orice caz era in limba romana. stiu doar ca la p0105 mi-a spus ceva de presiune joasa in nu stiu ce legat de turbo :-/ iar la p1100 era legat de critical error ...1).
Sa repet testul in alta parte ?
Sa repet testul in alta parte ?
- bbmt
- ***
- 512 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Mai poti citi cazul lui BAC: https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Ar fi bine ca scula de diagnoza sa stie sa identifice corect versiunea de eroare (conform TIS - pozele de sus).
Ar fi bine ca scula de diagnoza sa stie sa identifice corect versiunea de eroare (conform TIS - pozele de sus).
evilbrain
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
evilbrain
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
hartop
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2009
- Mesaj Privat
Am fost la tester. 3 erori , 2 importante: P0487 EGR Throttle Pos Ctrl Circ si P0105 MAP/Baro Pres Circ Error. In consecinta am curatat egr si throttle pana la galeria de admisie. Am observat ca in anumite intervale ale turatiei apare o oscilatie la turometru care se simte si in mers. Ce operatii ar trebui sa mai fac pentru a elimina aceasta oscilatie? z17dtl, 2004, 135000 km.
Sa curat si galeria de admisie? exista un tutorial cu poze pt modelul de motor pe care il am?
Sa curat si galeria de admisie? exista un tutorial cu poze pt modelul de motor pe care il am?
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
evilbrain
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
hartop
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2009
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
Am mai scris si in alt post dar cred ca e mai potrivit aici si revin cu mai multe detalii.
Y20DTH la 110-120 km/h se aprinde becul in bord si nu mai am turbo pana nu opresc masina. P0105C P1100C sunt cele doua coduri de eroare Critical system malfunction. Ce am facut pana acum fara succes.
-Curatat egr.
-Verificat furtunasele de vacuum. Unul era plesnit si l-am scurtat acum e ok.
-Curatat senzorul MAP de pe admisie.
-Facut proba cu alt debitmetru.
-Schimbat intre ele electrovalva wastegate cu electrovalva egr.
Din ce vad cu OPCOMu senzorul map nu inregistreaza decat 1 sau 1.1 bar constant indiferent de comanda turbo
Atasez si un log facut cu opcom-ul cu eroarea prezenta.
Livedata 2001 Astra G Motor Y 20 DTH 201007051836 csv
Y20DTH la 110-120 km/h se aprinde becul in bord si nu mai am turbo pana nu opresc masina. P0105C P1100C sunt cele doua coduri de eroare Critical system malfunction. Ce am facut pana acum fara succes.
-Curatat egr.
-Verificat furtunasele de vacuum. Unul era plesnit si l-am scurtat acum e ok.
-Curatat senzorul MAP de pe admisie.
-Facut proba cu alt debitmetru.
-Schimbat intre ele electrovalva wastegate cu electrovalva egr.
Din ce vad cu OPCOMu senzorul map nu inregistreaza decat 1 sau 1.1 bar constant indiferent de comanda turbo
Atasez si un log facut cu opcom-ul cu eroarea prezenta.
Livedata 2001 Astra G Motor Y 20 DTH 201007051836 csv
bz84pyf
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2009
- Mesaj Privat
Am fost la multi asa zis meseriasi si toti balbaie cand e vorba de acesti senzori:P1100 si P 0105.Motor y20dth, 16v, 74kw...La accelerari bruste , in jur de 3000 de turatii ,treapta a 5 ...smuceste o data( cum era la Dacie cind prindea gunoiaie la carburator) si se aprinde in bord martorul de culoare galbena cu masina si cheia ,apoi nu mai trage si merge greoi .Daca opresc undeva pe dreapta si repornesc becul se stinge si mesina merge perfect.Dupa ce am citit pe aici , am incercat unele trucuri ...m-am uitat la toate furtunasele de la electrovalve , am schimbat mai devreme electrovalva de linga turbina cu una din cele de linga baterie(sunt de aceasi culoare si se potrivesc la serii)le-am inversat si culmea a mers prima cursa f bine ,dupa montaj cea de la turbina care am pus-o linga baterie bazaia mai tare ca de obicei dar am facut o cursa si am fost tare impresionat de sprintul ei, ca la a doua cursa sa reaprins iar...asa ca sunt tare dezamagit nu stiu ce sa-i fac....
gabel1491
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2001 y2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2012
- Mesaj Privat
salut . am si eu un opel vectre b 2.0 dti si mi se aprinde martorul in bord cand tin turatiile constante. am curatat galeria de admisie si la fel
am imprumutat unb egr de la un prieten de pe o astra g 2.0 dti aceeasi problema furtunasele le-am verificat si am schimbat si electrovalvele si tot mi se aprinde martorul ce credeti ca ar putea fi ca eu unu nu mai stiu ce sai fac .
am imprumutat unb egr de la un prieten de pe o astra g 2.0 dti aceeasi problema furtunasele le-am verificat si am schimbat si electrovalvele si tot mi se aprinde martorul ce credeti ca ar putea fi ca eu unu nu mai stiu ce sai fac .
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat