- Alex4Tuning
- OP
- 26 mesaje
- din 27 Dec 2006
- Astra 2001
- C R A I O V A
Alex4Tuning
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: C R A I O V A
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Alex4Tuning
- OP
- 26 mesaje
- din 27 Dec 2006
- Astra 2001
- C R A I O V A
Alex4Tuning
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: C R A I O V A
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Alex4Tuning
- OP
- 26 mesaje
- din 27 Dec 2006
- Astra 2001
- C R A I O V A
Alex4Tuning
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: C R A I O V A
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Calibra-Turbo
- **
- 128 mesaje
- din 01 Jun 2005
- Germany
Calibra-Turbo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Germany
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2005
- Mesaj Privat
- BUBU87CALIBRA
- **
- 180 mesaje
- din 04 Dec 2006
- Calibra 1993 C20LET
- C R A I O V A
BUBU87CALIBRA
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: C R A I O V A
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2006
- Mesaj Privat
- alias
- **
- 206 mesaje
- din 04 Jan 2006
- Calibra 1997 C 20 LET
- Bucuresti
alias
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1997 C 20 LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2006
- Mesaj Privat
- BUBU87CALIBRA
- **
- 180 mesaje
- din 04 Dec 2006
- Calibra 1993 C20LET
- C R A I O V A
BUBU87CALIBRA
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: C R A I O V A
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2006
- Mesaj Privat
- alias
- **
- 206 mesaje
- din 04 Jan 2006
- Calibra 1997 C 20 LET
- Bucuresti
alias
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1997 C 20 LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2006
- Mesaj Privat
Reptyla
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Vrancea
- Masina: Calibra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2006
- Mesaj Privat
- BUBU87CALIBRA
- **
- 180 mesaje
- din 04 Dec 2006
- Calibra 1993 C20LET
- C R A I O V A
BUBU87CALIBRA
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: C R A I O V A
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2006
- Mesaj Privat
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
- BUBU87CALIBRA
- **
- 180 mesaje
- din 04 Dec 2006
- Calibra 1993 C20LET
- C R A I O V A
BUBU87CALIBRA
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: C R A I O V A
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2006
- Mesaj Privat
- gabriel88_vl
- **
- 152 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Agila 2004 z12xe
- Valcea
gabriel88_vl
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Agila 2004 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
Reptyla a scris:aia este canistra de carbon care are legatura cu rezervorul.vapori de benzina din rezervor se transforma in aceasta canistra in benzina solida pe care o baga inapoi in rampa de injectie.daca mai ai nelamuriri trimite un mes.sper sa te ajute.
Deci o transforma in benzina solida si apoi o transforma iarasi in forma lichida sa o bage in rampa ? E normal ca pe furtunelu care vine de la aceasta canistra sa fie carbune (solid) si sa infunde si EVAP (Evaporative emission canister purge valve) ? Mie unul nu mi se pare in regula sa plece carbune pe furtunel de la vas spre EVAP. La tester nu am erori.
- sebastyan2001
- **
- 273 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Astra 1992 c20ne
- Bucuresti
sebastyan2001
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
maddox_ul
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2009
- Mesaj Privat
Va salut si Hristos a inviat!Reiau acest subiect deoarece am de-a face in acest moment cu aceasta canistra de carbon.Am remarcat de ceva timp ca in furtunasul care face legatura cu Tank Ventil. existau niste granule mici si negre ce proveneau de la aceasta canistra.Mi-am achizitionat intre timp alta canistra de la un centru de dezmembrari (35 lei).Problema e ca aceste granule mi-au intrat si in acest Tank Ventil,iar din cate am inteles acest tank are o membrana ce masoara aerul care trebuie sa ajunga in camera de combustie.Va intreb,care e mai exact rolul acestui tank ventil?De cand am beleaua mi-a crescut si consumul de combustibil si cel de ulei,iar performantele sunt f slabe (trage foarte greu,abia urc o panta cu a 2-a,tremura toata la relanti).Multam fain!
- tonu_adrian
- **
- 166 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
salut
Am si eu o problema asemanatoare, am relantiul instabil, pornesc masina (motorul rece) turatia e instabila rau , daca vreau sa plec dupa loc n-am nici o sansa(nu pleaca, da in nas..de parca nu ii vine benzina) ,,,,trebuie sa o tin accelerata cateva secunde , dupa care pleaca fara probleme. Cu motorul cald nu mai am problema asta, dimineata e jale..poate fi de vina carbunele asta?
Am si eu o problema asemanatoare, am relantiul instabil, pornesc masina (motorul rece) turatia e instabila rau , daca vreau sa plec dupa loc n-am nici o sansa(nu pleaca, da in nas..de parca nu ii vine benzina) ,,,,trebuie sa o tin accelerata cateva secunde , dupa care pleaca fara probleme. Cu motorul cald nu mai am problema asta, dimineata e jale..poate fi de vina carbunele asta?
maddox_ul
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salut! Din cate am auzit multi prefera sa anuleze canistra de carbon pt ca nu influenteaza cu aproape nimic buna functionare a motorului,deci la problema ta nu cred ca e canistra de carbon.Fa-i o diagnoza vezi ce iti iese acolo sau ti-as mai recomanda si o curatare a injectoarelor cu ultrasunete (te ajunge vreo 70-80 ron toate 4) si ai sa simti o diferenta MARE.Asta am facut eu...mie tot asa imi dadea nas,nu tragea deloc bine,crescuse consumul pana la 12%,iar dupa ce am curatat injectoarele,clapeta de aceleratie,iac-ul si am schimbat bujiile deja e alta viata...consumul a scazut la 7.5%.Noroc!
- tonu_adrian
- **
- 166 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
maddox_ul
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2009
- Mesaj Privat
- tonu_adrian
- **
- 166 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat