- OPC2006
- OP
- 162 mesaje
- din 19 Apr 2006
- Vectra 2006 z28net
- Bucuresti
OPC2006
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z28net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2006
- Mesaj Privat
vi s-a mai intamplat asa ceva ?
dimineata ( motorul e rece) in primele 5 minute daca ajung la 100-120 km la ora am trepidatii in volan ca si cum as avea jentile neechilibrate. dupa 5-10 min ( temperatura motor se ridica) nu se mai simte nimic si totul intra in normal.
posibilitati ( atatea am aflat pana acum)
1. discuri de frana ovalizate -problema nu apare la franare ci la mers normal accelerat .( discurile sunt usor ovalizate - se simte la franare dar nu numai dimineata)
2.jenti strambe + cauciucuri proaste ( am schimbat fata cu spatele - continental conti 3 cu dunlop sport ) aceeasi problema
3.lichidul hidraulic din sistemul de directie ( ar fi rece si pana se incalzeste ...) - la 15 gr C sa fie diferenta fata de 25 gr C in proprietatile uleiului ?
4.condens + neomogenizare a amestecului din anvelopa ?!?!?!?!? ( care dupa un rulaj al rotilor se omogenizeaza ? ) asta am auzit-o astazi.
repet : asta se intampla numai dimineata si nu in timpul zilei ( chiar daca masina a stat cateva ore in parcare )
dimineata ( motorul e rece) in primele 5 minute daca ajung la 100-120 km la ora am trepidatii in volan ca si cum as avea jentile neechilibrate. dupa 5-10 min ( temperatura motor se ridica) nu se mai simte nimic si totul intra in normal.
posibilitati ( atatea am aflat pana acum)
1. discuri de frana ovalizate -problema nu apare la franare ci la mers normal accelerat .( discurile sunt usor ovalizate - se simte la franare dar nu numai dimineata)
2.jenti strambe + cauciucuri proaste ( am schimbat fata cu spatele - continental conti 3 cu dunlop sport ) aceeasi problema
3.lichidul hidraulic din sistemul de directie ( ar fi rece si pana se incalzeste ...) - la 15 gr C sa fie diferenta fata de 25 gr C in proprietatile uleiului ?
4.condens + neomogenizare a amestecului din anvelopa ?!?!?!?!? ( care dupa un rulaj al rotilor se omogenizeaza ? ) asta am auzit-o astazi.
repet : asta se intampla numai dimineata si nu in timpul zilei ( chiar daca masina a stat cateva ore in parcare )
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
As avae un raspuns dar...nush daca e varianta corecta.
Avand servodirectie electronica ma gandesc sa nu fie varianta cu servodirectia, sa nu aibe destul curent incat sa miste cum trebuie. Eu daca pornesc masina , intr-adevar nu am probleme cu volanul, dar....lumina din bord si cea din faruri fluctueaza pana se incalzeste motorul. Peste asta...stiu ca pe corsa, care are servo EPS, daca bateria e slaba servodirectia se invarte din ce in ce mai greu. Testat de lexxx
Avand servodirectie electronica ma gandesc sa nu fie varianta cu servodirectia, sa nu aibe destul curent incat sa miste cum trebuie. Eu daca pornesc masina , intr-adevar nu am probleme cu volanul, dar....lumina din bord si cea din faruri fluctueaza pana se incalzeste motorul. Peste asta...stiu ca pe corsa, care are servo EPS, daca bateria e slaba servodirectia se invarte din ce in ce mai greu. Testat de lexxx
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Este vectra totusi si mai este si OPC pe deasupra. Masinile mari chiar nu au problema asta, trust me!
Cea mai pertinenta varianta ar fi ca rotile, mai exact cauciucurile, se comporta ciudat pana se incalzesc. Masini mari si grele(vezi clasa mare) pe caucicuri cu talon asa mic nu intalnesti la tot pasul si poate din cauza asta nu stii care este cauza desi ea exista. Cunosc pe cineva care are niste rotitze de 21" pe masina, poate il intreb cum se manifesta
@florinike, pai daca ai fluctuatii in lumina inseamna ca inca ai o problema pe partea electrica. Indiferent de temperatura de afara nu are voie sa faca asa.
Cea mai pertinenta varianta ar fi ca rotile, mai exact cauciucurile, se comporta ciudat pana se incalzesc. Masini mari si grele(vezi clasa mare) pe caucicuri cu talon asa mic nu intalnesti la tot pasul si poate din cauza asta nu stii care este cauza desi ea exista. Cunosc pe cineva care are niste rotitze de 21" pe masina, poate il intreb cum se manifesta
@florinike, pai daca ai fluctuatii in lumina inseamna ca inca ai o problema pe partea electrica. Indiferent de temperatura de afara nu are voie sa faca asa.
- turatii
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
CrissX
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2004
- Mesaj Privat
Vezi presiunea in pneuri. A mai scazut temperatura afara noaptea, a scazut si presiunea in pneuri cu cca 0,3 atm. Masina are cam 1.6 tone, destul de grea. Pana se incalzesc anvelopele dupa cateva minute de rulare, si presiunea sa revina la 2.4 2.5 atm. e posibil sa ai o "deformare" temporara datorita greutatii. Daca ai senzor de presiune in pneuri...si sigur ai la OPC, verifica dimineata...si peste 5-10 min, sa vezi diferenta de presiune .
- OPC2006
- OP
- 162 mesaje
- din 19 Apr 2006
- Vectra 2006 z28net
- Bucuresti
OPC2006
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z28net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2006
- Mesaj Privat
presiunea in roti e ok am facut-o la rece: 2.9 cu 2.6 spate iar in timpul zilei urca peste normal cu 0.3-0.4 atm. problema e mai veche ( adica o aveam si asta vara in iulie- caldura mare)
maine dimineata o sa elimin problema cu incalzirea lichid servo : o sa tin masina sa se incalzeasca si apoi o sa plec
maine dimineata o sa elimin problema cu incalzirea lichid servo : o sa tin masina sa se incalzeasca si apoi o sa plec
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
Ma arunc si eu cu parerea:cred ca este servodirectia.Nu stiu cum este la OPC dar ceva asemanator am avut la Cielo adica dimineata cind porneam directia mergea greu pina ce se incalzea motorul si dupa aceea toata ziua mergea bine.Problema mea a fost de la pompa de servo care se "dezamorsa" peste noapte.Am inlocuit pompa de servo si problema s-a rezolvat.La OPC este servodirectie electrica atunci problema este mai complicata poate fi si bateria,sfatul meu este sa lasi masina inchisa la service si dimineata la pornire sa faceti constatarea
- ElSpa
- **
- 175 mesaje
- din 13 Feb 2006
- Bucuresti
ElSpa
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2006
- Mesaj Privat