Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • OPC2006

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z28net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2006

  • Mesaj Privat
vi s-a mai intamplat asa ceva ?
dimineata ( motorul e rece) in primele 5 minute daca ajung la 100-120 km la ora am trepidatii in volan ca si cum as avea jentile neechilibrate. dupa 5-10 min ( temperatura motor se ridica) nu se mai simte nimic si totul intra in normal.
posibilitati ( atatea am aflat pana acum)
1. discuri de frana ovalizate -problema nu apare la franare ci la mers normal accelerat .( discurile sunt usor ovalizate - se simte la franare dar nu numai dimineata)
2.jenti strambe + cauciucuri proaste ( am schimbat fata cu spatele - continental conti 3 cu dunlop sport ) aceeasi problema
3.lichidul hidraulic din sistemul de directie ( ar fi rece si pana se incalzeste ...) - la 15 gr C sa fie diferenta fata de 25 gr C in proprietatile uleiului ?
4.condens + neomogenizare a amestecului din anvelopa ?!?!?!?!? ( care dupa un rulaj al rotilor se omogenizeaza ? ) asta am auzit-o astazi.

repet : asta se intampla numai dimineata si nu in timpul zilei ( chiar daca masina a stat cateva ore in parcare )
Skip ads

  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
As avae un raspuns dar...nush daca e varianta corecta.
Avand servodirectie electronica ma gandesc sa nu fie varianta cu servodirectia, sa nu aibe destul curent incat sa miste cum trebuie. Eu daca pornesc masina , intr-adevar nu am probleme cu volanul, dar....lumina din bord si cea din faruri fluctueaza pana se incalzeste motorul. Peste asta...stiu ca pe corsa, care are servo EPS, daca bateria e slaba servodirectia se invarte din ce in ce mai greu. Testat de lexxx Cool
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Este vectra totusi si mai este si OPC pe deasupra. Masinile mari chiar nu au problema asta, trust me!
Cea mai pertinenta varianta ar fi ca rotile, mai exact cauciucurile, se comporta ciudat pana se incalzesc. Masini mari si grele(vezi clasa mare) pe caucicuri cu talon asa mic nu intalnesti la tot pasul si poate din cauza asta nu stii care este cauza desi ea exista. Cunosc pe cineva care are niste rotitze de 21" pe masina, poate il intreb cum se manifesta Wink

@florinike, pai daca ai fluctuatii in lumina inseamna ca inca ai o problema pe partea electrica. Indiferent de temperatura de afara nu are voie sa faca asa.
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil sunt pneurile reci. Nu are treaba lichidul de servo si nici discurile de frana.
  • CrissX

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Vezi presiunea in pneuri. A mai scazut temperatura afara noaptea, a scazut si presiunea in pneuri cu cca 0,3 atm. Masina are cam 1.6 tone, destul de grea. Pana se incalzesc anvelopele dupa cateva minute de rulare, si presiunea sa revina la 2.4 2.5 atm. e posibil sa ai o "deformare" temporara datorita greutatii. Daca ai senzor de presiune in pneuri...si sigur ai la OPC, verifica dimineata...si peste 5-10 min, sa vezi diferenta de presiune Smile.
  • OPC2006

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z28net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2006

  • Mesaj Privat
presiunea in roti e ok am facut-o la rece: 2.9 cu 2.6 spate iar in timpul zilei urca peste normal cu 0.3-0.4 atm. problema e mai veche ( adica o aveam si asta vara in iulie- caldura mare)
maine dimineata o sa elimin problema cu incalzirea lichid servo : o sa tin masina sa se incalzeasca si apoi o sa plec
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nu vad sa aiba treaba lichidul de servo, daca ar fi asa ar face la toate masinile indiferent de tip. Fa si tu o p0roba lasa masina pornita pana ajunge lichidul de racire la 90 de grade si da-i drumul la drum. Daca face atunci e de la cauciucuri.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Incearca sa incarci rotile cu azot, e mai putin sensibil la variatiile de temperatura. Verificat la variatii de 35 de grade!
  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Ma arunc si eu cu parerea:cred ca este servodirectia.Nu stiu cum este la OPC dar ceva asemanator am avut la Cielo adica dimineata cind porneam directia mergea greu pina ce se incalzea motorul si dupa aceea toata ziua mergea bine.Problema mea a fost de la pompa de servo care se "dezamorsa" peste noapte.Am inlocuit pompa de servo si problema s-a rezolvat.La OPC este servodirectie electrica atunci problema este mai complicata poate fi si bateria,sfatul meu este sa lasi masina inchisa la service si dimineata la pornire sa faceti constatarea
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
servo este electriva la opc
eu am astra opc si aceeasi problema la 100-120...rotile echilibrate, bucsaraie verificata...nu imi pot da seama de ce face figurile astea...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR