Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Cateva chestiuni:
1)daca nu am mai auzit-o functionand inseamna ca a murit din punct de vedere electric sau doar s-a blocat?
2)cum o curat, in ideea ca o sa pot sa-i extrag furtunele alea desi sunt extrem de bine intepenite, avand in vedere ca e incapsulata si nu pot s-o desfac?
3)se poate anula, adica pune furtun in prelungirea aluilalt, sau are efecte negative asupra functionarii motorului(n-am de gand s-o fac dar intreb)?

Multumesc!

Later edit: pana la urma ii mai pot face ceva debitmetrului stricat sau nu? Ii pot pune un termistor, varistor in loc de senzor? Ok, imi dau seama ca trebuie sa cunosti legea dupa care variaza rezistenta senzorului original in functie de temperatura dar macar teoretic ma interesa chestia...
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Putina rabdare ca azi pun un post cu valva. Nu se anuleaza si nu se pune pe direct. Sanse de regula mici sa se duca complet infasurarea de la elecrovalva.
In legatura cu debitmetrul vechi se pastreaza. Nu ai ce termistori-senzori sa-i pui. Idea este ca in timp poate faci din mai multe unul bun, adica o electronica buna si un senzor bun.
  • Gagyi Akos

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Buna,
de curand am schimbat ECU - avea niste pini rupti, de aici am dedus ca problema mea - cu becul cu masina si cheita aprinsa - provine de la ECU.
Oricum trebuia schimbat - zic eu, avea si apa si fire ruginite in interior.
Problema insa nu a disparut.
Am citit pe forum articolul lui dancuciureanu - toate simptomele au dus la MAF defect - la decuplarea mufei nici o diferenta, bec aprins continuu, chiar si niste funingime ... inca nu l-am pus pe tester - urmeaza.
Insa am facut masuratorile - e drept, cu un voltmetru cam rablagit - dar am gasit pe pini valorile bune - chiar si pinul 5 a dat semnal variabil in functie de turatie, care e in fond - dupa cate am inteles eu - semnalul dat de MAF. Poate fi totusi MAF - ul defect sau poate fi o belea si mai mare?
Citind articolele pe forum am ajuns la concluzia ca omul (masina) e sanatos pana nu merge la doctor ...
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
salut Gagyi Akos si bine ai venit pe forum! si eu am probleme cu ecu si m-ar interesa modalitate prin care ai schimbat ecu si cam cit a costat toata afacerea! incearca sa pui un maf de proba! sau sa ii scoti mufa sa vezi diferente in functionare!
  • Gagyi Akos

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Pentru intrebarile tale procedurile ce am parcurs pot fi urmarite pe:

"ECU astra G se poate inlocui?"
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=83938

"demontez ecu!"
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=83944

"MARE PROBLEMA!!!( am pierdut cheile de la masina ... )"
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=84037

Pe primele doua ne-am intalnit. Inca nu am incercat sa rescriu parametrii ECU - prima data as vrea sa vad ca functioneaza corect, si nu-mi da eroarea aia babana in bord - mentionez ca eroarea mi-a aparut si cu ECU-ul vechi, fiind motivul pentru care am inceput sapaturile si am gasit pinii rupti la ECU ... interesant e ca masina merge bine - cel putin eu nu vad diferenta fata de cum mergea fara eroare si cum merge acuma - sau poate ca nici inainte nu mergea cum trebuie, doar ca asa ne-am cunoscut?
Oricum, fata de Golful meu de 18 ani, la trepte mici mi s-a parut cam foarte lenes - acum, cu eroare in bord, parca e un pic mai vioi, dar nu am avut curajul inca sa-l incerc pe drum intins, sa nu mi se strice si altceva.
Va trebui sa-l duc la tester, doar cu timpul stau acum mai prost .. stii, timpul inseamna bani .. si mi-e cam frica ce o sa-mi spuna - mai ales dupa ce vad aici pe forum ca si furtunurile costa 6 milioane ...
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu e o propunere comerciala din partea mea... uite ce am gasit pe e-Bay... Embarassed
http://cgi.ebay.fr/debimetr...633QQcmdZViewItem


Ultima modificare făcută de sorin666 la Mar 26 Sep, 2006 9:09 am
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Banuiesc, banuiesc doar din engleza mea de balta ca e vba de Debitmetru de 1.7/20 doar partea eletronica, adik cea care se strica Embarassed
Suna bine la 83 de E , dar....e cam departe Fr Rolling Eyes
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Dar debitmetrul de pe ebay e compatibil cu motorul de pe agila 1 si 1.2 ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu cred, ala e pentru motoare de 1,7-2,0l deci alta cantitate de aer care trece si treduie masurata. Mai bine unul original luat de aici, macar ai cu cine sa te certi in caz de ceva.
  • b_67_dec

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2006

  • Mesaj Privat
sunt si eu curios daca are cineva vreo poza care sa arate acel hotfilm de la debitmetru ca tare m-a facut curios colegu care a curatat debitmetru si am ramas surprins de schimbare aceleasi simptome le am si eu la masina dar mecanicul m-ia curatat debitmetrul numai pe exterior doar la scos de acolo si la suflat cu un spray din acela pt degresat nu la desfacut bucati si inca ceva :daca desfac bornele de la baterie cind le pun la loc nu se reseteaza nimic acolo? ma refer la cdplayer, comp de bord etc? nu tre sa bag niste coduri?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai fost pe toate paginile ? Pe pagina 3 am scris destul si ai si poze cite vrei... Citeste atent sa nu faci o greseala de toti banii...

Daca umbli la conector debitmetru sa nu ai chei in contact !
Daca decuplezi bateria ai grija la cod de la partea audio, il va cere. In rest posibil, nu sunt sigur sa se reseteze codurile de eroare. Daca citesti atent am scris si au scris si altii.
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:
Daca umbli la conector debitmetru sa nu ai chei in contact !


Eu am umblat la conector cel putin o data la doua zile, timp de vre-o doua luni... imposibil sa nu fi avut o data cheile in contact!!!

Ce se poate intampla cu cheile in contact?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai chei in contact, pozitia cu martori aprinsi cel putin, debitmetrul este alimentat si cind se umbla la conector exista posibilitatea defectarii lui sau ECU. Mica dar exista !
Asta v-o spun CLAR, cu asta ma ocup electronica, de m-am saturat de ea...
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns, m-am mai linistit... e bine ca nu mi-am stricat ECU-ul, mi-am amintit ca am desfacut mufa de la debitmetru cand mergea motorul... avea un comportament ciudat tare. Cateodata se oprea motorul, iar cateodata avea variatii continue, de te lua ameteala.
Anyway, sa nu fiu off topic. Merci.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai scris foarte bine, si nu este off topic, sa stie si altii ce se intimpla daca te joci la mufa cu motor pornit :
" am desfacut mufa de la debitmetru cand mergea motorul... avea un comportament ciudat tare. Cateodata se oprea motorul, iar cateodata avea variatii continue, de te lua ameteala. "

Nu stiu daca am mentionat in post asta, verific acum...

NU SE UMBLA LA NICI UN CONECTOR CU MOTOR PORNIT SAU CONTACT PUS !
SE POATE DISTRUGE COMPONENTA RESPECTIVA SAU CALCULATORUL !

  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Daca scoti mufa poti merge mai departe fara probleme numai ca se selecteaza automat o valoare de mijloc cu foarte reduse performante a motorului. Probat pe un 1,9 TDI de VW cu debimetru defect. Actualul a fost curatat si a a avut rezultate spectaculoase.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Sa nu folositi wd40 pt spalare debitmetru;am probat pe suprafete lucioase diverse sprayuri si lasa toate ulei care ramine pe dispozitiv si se imbicseste imediat cu praf si se arde,cred;cel mai bun,in lipsa de solutii speciale,e alcoolul izopropilic si/sau suflarea cu aer
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ei bine este adus in Romania celebrul spray :

Iulian a gasit la Autocenter si l-a cumparat, era ultimul, pret 19.99 lei, are 200ml.
O sa vedem cine l-a importat poate asa nu mai curata colegii cu tot felul de smacuri.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Am trecut si eu prin operatiunea de curatare ieri. Dupa demontare, a fost bagat in alcool izopropilic si lasat acolo cam 6 ore. Apoi suflat cu aer si montat inapoi pe masina. La prima vedere, hot filmul este inca murdar si nu am facut nik asupra lui, nici o interventie. Pe peretii interiori de langa hot film se poate observa cum alcoolul a distrus parte din murdarie ramanand un fel de calcar.
Pentru cei 50 de Km facuti aseara pot zice asa: diferenta se simte insa la fel ca inainte face. Are momente pana cand se incalzeste cand trage super bine, cand intra turbo pleaca imediat. Cand se incalzeste insa, incepe sa aiba momente in care nu mai trage deloc, plafonari in anumite trepte de viteza, etc.
Totusi, fata de melcul care era inainte, acum pot zice ca am mai salvat cam 40% din viata lui. In vara maxim il schimb.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
La mine este un bosch pgt-gf30 scrie pe el, desfacui capsula iar la partea de termistor este decat desenul, nu e nimic acolo, piciorusele alea par ca noi nefiind semne ca ar fi fost ceva acolo, sa fi ajuns prin motor acel termistor?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR