- Sebi_Marius
- **
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
Cateva chestiuni:
1)daca nu am mai auzit-o functionand inseamna ca a murit din punct de vedere electric sau doar s-a blocat?
2)cum o curat, in ideea ca o sa pot sa-i extrag furtunele alea desi sunt extrem de bine intepenite, avand in vedere ca e incapsulata si nu pot s-o desfac?
3)se poate anula, adica pune furtun in prelungirea aluilalt, sau are efecte negative asupra functionarii motorului(n-am de gand s-o fac dar intreb)?
Multumesc!
Later edit: pana la urma ii mai pot face ceva debitmetrului stricat sau nu? Ii pot pune un termistor, varistor in loc de senzor? Ok, imi dau seama ca trebuie sa cunosti legea dupa care variaza rezistenta senzorului original in functie de temperatura dar macar teoretic ma interesa chestia...
1)daca nu am mai auzit-o functionand inseamna ca a murit din punct de vedere electric sau doar s-a blocat?
2)cum o curat, in ideea ca o sa pot sa-i extrag furtunele alea desi sunt extrem de bine intepenite, avand in vedere ca e incapsulata si nu pot s-o desfac?
3)se poate anula, adica pune furtun in prelungirea aluilalt, sau are efecte negative asupra functionarii motorului(n-am de gand s-o fac dar intreb)?
Multumesc!
Later edit: pana la urma ii mai pot face ceva debitmetrului stricat sau nu? Ii pot pune un termistor, varistor in loc de senzor? Ok, imi dau seama ca trebuie sa cunosti legea dupa care variaza rezistenta senzorului original in functie de temperatura dar macar teoretic ma interesa chestia...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Putina rabdare ca azi pun un post cu valva. Nu se anuleaza si nu se pune pe direct. Sanse de regula mici sa se duca complet infasurarea de la elecrovalva.
In legatura cu debitmetrul vechi se pastreaza. Nu ai ce termistori-senzori sa-i pui. Idea este ca in timp poate faci din mai multe unul bun, adica o electronica buna si un senzor bun.
In legatura cu debitmetrul vechi se pastreaza. Nu ai ce termistori-senzori sa-i pui. Idea este ca in timp poate faci din mai multe unul bun, adica o electronica buna si un senzor bun.
- Gagyi Akos
- *
- 18 mesaje
- din 30 Aug 2006
- Astra 2001 Y17DT
Gagyi Akos
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2006
- Mesaj Privat
Buna,
de curand am schimbat ECU - avea niste pini rupti, de aici am dedus ca problema mea - cu becul cu masina si cheita aprinsa - provine de la ECU.
Oricum trebuia schimbat - zic eu, avea si apa si fire ruginite in interior.
Problema insa nu a disparut.
Am citit pe forum articolul lui dancuciureanu - toate simptomele au dus la MAF defect - la decuplarea mufei nici o diferenta, bec aprins continuu, chiar si niste funingime ... inca nu l-am pus pe tester - urmeaza.
Insa am facut masuratorile - e drept, cu un voltmetru cam rablagit - dar am gasit pe pini valorile bune - chiar si pinul 5 a dat semnal variabil in functie de turatie, care e in fond - dupa cate am inteles eu - semnalul dat de MAF. Poate fi totusi MAF - ul defect sau poate fi o belea si mai mare?
Citind articolele pe forum am ajuns la concluzia ca omul (masina) e sanatos pana nu merge la doctor ...
de curand am schimbat ECU - avea niste pini rupti, de aici am dedus ca problema mea - cu becul cu masina si cheita aprinsa - provine de la ECU.
Oricum trebuia schimbat - zic eu, avea si apa si fire ruginite in interior.
Problema insa nu a disparut.
Am citit pe forum articolul lui dancuciureanu - toate simptomele au dus la MAF defect - la decuplarea mufei nici o diferenta, bec aprins continuu, chiar si niste funingime ... inca nu l-am pus pe tester - urmeaza.
Insa am facut masuratorile - e drept, cu un voltmetru cam rablagit - dar am gasit pe pini valorile bune - chiar si pinul 5 a dat semnal variabil in functie de turatie, care e in fond - dupa cate am inteles eu - semnalul dat de MAF. Poate fi totusi MAF - ul defect sau poate fi o belea si mai mare?
Citind articolele pe forum am ajuns la concluzia ca omul (masina) e sanatos pana nu merge la doctor ...
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- Gagyi Akos
- *
- 18 mesaje
- din 30 Aug 2006
- Astra 2001 Y17DT
Gagyi Akos
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2006
- Mesaj Privat
Pentru intrebarile tale procedurile ce am parcurs pot fi urmarite pe:
"ECU astra G se poate inlocui?"
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=83938
"demontez ecu!"
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=83944
"MARE PROBLEMA!!!( am pierdut cheile de la masina ... )"
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=84037
Pe primele doua ne-am intalnit. Inca nu am incercat sa rescriu parametrii ECU - prima data as vrea sa vad ca functioneaza corect, si nu-mi da eroarea aia babana in bord - mentionez ca eroarea mi-a aparut si cu ECU-ul vechi, fiind motivul pentru care am inceput sapaturile si am gasit pinii rupti la ECU ... interesant e ca masina merge bine - cel putin eu nu vad diferenta fata de cum mergea fara eroare si cum merge acuma - sau poate ca nici inainte nu mergea cum trebuie, doar ca asa ne-am cunoscut?
Oricum, fata de Golful meu de 18 ani, la trepte mici mi s-a parut cam foarte lenes - acum, cu eroare in bord, parca e un pic mai vioi, dar nu am avut curajul inca sa-l incerc pe drum intins, sa nu mi se strice si altceva.
Va trebui sa-l duc la tester, doar cu timpul stau acum mai prost .. stii, timpul inseamna bani .. si mi-e cam frica ce o sa-mi spuna - mai ales dupa ce vad aici pe forum ca si furtunurile costa 6 milioane ...
"ECU astra G se poate inlocui?"
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=83938
"demontez ecu!"
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=83944
"MARE PROBLEMA!!!( am pierdut cheile de la masina ... )"
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=84037
Pe primele doua ne-am intalnit. Inca nu am incercat sa rescriu parametrii ECU - prima data as vrea sa vad ca functioneaza corect, si nu-mi da eroarea aia babana in bord - mentionez ca eroarea mi-a aparut si cu ECU-ul vechi, fiind motivul pentru care am inceput sapaturile si am gasit pinii rupti la ECU ... interesant e ca masina merge bine - cel putin eu nu vad diferenta fata de cum mergea fara eroare si cum merge acuma - sau poate ca nici inainte nu mergea cum trebuie, doar ca asa ne-am cunoscut?
Oricum, fata de Golful meu de 18 ani, la trepte mici mi s-a parut cam foarte lenes - acum, cu eroare in bord, parca e un pic mai vioi, dar nu am avut curajul inca sa-l incerc pe drum intins, sa nu mi se strice si altceva.
Va trebui sa-l duc la tester, doar cu timpul stau acum mai prost .. stii, timpul inseamna bani .. si mi-e cam frica ce o sa-mi spuna - mai ales dupa ce vad aici pe forum ca si furtunurile costa 6 milioane ...
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Nu e o propunere comerciala din partea mea... uite ce am gasit pe e-Bay...
http://cgi.ebay.fr/debimetr...633QQcmdZViewItem
Ultima modificare făcută de sorin666 la Mar 26 Sep, 2006 9:09 am
http://cgi.ebay.fr/debimetr...633QQcmdZViewItem
Ultima modificare făcută de sorin666 la Mar 26 Sep, 2006 9:09 am
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
b_67_dec
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2006
- Mesaj Privat
sunt si eu curios daca are cineva vreo poza care sa arate acel hotfilm de la debitmetru ca tare m-a facut curios colegu care a curatat debitmetru si am ramas surprins de schimbare aceleasi simptome le am si eu la masina dar mecanicul m-ia curatat debitmetrul numai pe exterior doar la scos de acolo si la suflat cu un spray din acela pt degresat nu la desfacut bucati si inca ceva :daca desfac bornele de la baterie cind le pun la loc nu se reseteaza nimic acolo? ma refer la cdplayer, comp de bord etc? nu tre sa bag niste coduri?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ai fost pe toate paginile ? Pe pagina 3 am scris destul si ai si poze cite vrei... Citeste atent sa nu faci o greseala de toti banii...
Daca umbli la conector debitmetru sa nu ai chei in contact !
Daca decuplezi bateria ai grija la cod de la partea audio, il va cere. In rest posibil, nu sunt sigur sa se reseteze codurile de eroare. Daca citesti atent am scris si au scris si altii.
Daca umbli la conector debitmetru sa nu ai chei in contact !
Daca decuplezi bateria ai grija la cod de la partea audio, il va cere. In rest posibil, nu sunt sigur sa se reseteze codurile de eroare. Daca citesti atent am scris si au scris si altii.
- pratmin
- **
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- pratmin
- **
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns, m-am mai linistit... e bine ca nu mi-am stricat ECU-ul, mi-am amintit ca am desfacut mufa de la debitmetru cand mergea motorul... avea un comportament ciudat tare. Cateodata se oprea motorul, iar cateodata avea variatii continue, de te lua ameteala.
Anyway, sa nu fiu off topic. Merci.
Anyway, sa nu fiu off topic. Merci.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ai scris foarte bine, si nu este off topic, sa stie si altii ce se intimpla daca te joci la mufa cu motor pornit :
" am desfacut mufa de la debitmetru cand mergea motorul... avea un comportament ciudat tare. Cateodata se oprea motorul, iar cateodata avea variatii continue, de te lua ameteala. "
Nu stiu daca am mentionat in post asta, verific acum...
NU SE UMBLA LA NICI UN CONECTOR CU MOTOR PORNIT SAU CONTACT PUS !
SE POATE DISTRUGE COMPONENTA RESPECTIVA SAU CALCULATORUL !
" am desfacut mufa de la debitmetru cand mergea motorul... avea un comportament ciudat tare. Cateodata se oprea motorul, iar cateodata avea variatii continue, de te lua ameteala. "
Nu stiu daca am mentionat in post asta, verific acum...
NU SE UMBLA LA NICI UN CONECTOR CU MOTOR PORNIT SAU CONTACT PUS !
SE POATE DISTRUGE COMPONENTA RESPECTIVA SAU CALCULATORUL !
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Am trecut si eu prin operatiunea de curatare ieri. Dupa demontare, a fost bagat in alcool izopropilic si lasat acolo cam 6 ore. Apoi suflat cu aer si montat inapoi pe masina. La prima vedere, hot filmul este inca murdar si nu am facut nik asupra lui, nici o interventie. Pe peretii interiori de langa hot film se poate observa cum alcoolul a distrus parte din murdarie ramanand un fel de calcar.
Pentru cei 50 de Km facuti aseara pot zice asa: diferenta se simte insa la fel ca inainte face. Are momente pana cand se incalzeste cand trage super bine, cand intra turbo pleaca imediat. Cand se incalzeste insa, incepe sa aiba momente in care nu mai trage deloc, plafonari in anumite trepte de viteza, etc.
Totusi, fata de melcul care era inainte, acum pot zice ca am mai salvat cam 40% din viata lui. In vara maxim il schimb.
Pentru cei 50 de Km facuti aseara pot zice asa: diferenta se simte insa la fel ca inainte face. Are momente pana cand se incalzeste cand trage super bine, cand intra turbo pleaca imediat. Cand se incalzeste insa, incepe sa aiba momente in care nu mai trage deloc, plafonari in anumite trepte de viteza, etc.
Totusi, fata de melcul care era inainte, acum pot zice ca am mai salvat cam 40% din viata lui. In vara maxim il schimb.
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat