- elegance
- OP
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Cei care ma cunosc stiu povestea asta, dar m-am gandit sa o scriu aici, chair daca e ceva de povestit, poate mai citeste cineva cand se plictiseste la lucru.
Acum 3 ani, eram in cautarea unei masini albe, diesel si cu 4 usi pt. tatal meu care facea taxi cu o astra G in acel moment. Am cautat mult si bine, numai gunoaie "recent aduse" pe bani multi. La un moment dat am aflat de la un prieten care detine un service auto ca un anume politist avea de vanzare un passat, alb, 1.9 tdi avariat. Nu eram eu prea entuziasmat de asa ceva, dar parea o oferta destul de buna. I-am spus tatalui meu despre ce e vorba si surpriza: nu ii trebuie. "Ca ii masina scumpa, proasta si el nu vrea passat." Ati mai vazut voi taximetrist sa nu vrea un passat?
Cu gandul ca o sa isi revina dupa ce o repar si o pun la punct, am mers sa vad masina si am decis sa o cumpar impreuna cu prietenul de care ziceam mai sus. O reparam si o folosim pt. noi daca nu o sa o vrea tata.
Masina era lovita destul de serios in partea din spate. Fiul politistului gonea prin ceva sat cu 160-180 km/h, a pierdut controlul si a intrat intr-un sant. 4 prieteni in masina, toti cu capuri sparte, maini rupte etc. Copilul evident, nu avea permis si accidentul nu fusese declarat nicaieri, deh avea tata politist. In fine, motorul pornea, 150.000 km, arata ok in interior, la 4800 eur a fost o oferta buna. (or so i thought)
Astea sunt primele poze, facute in curte la prietenul meu:
Ne-am pus pe cautat piese, am cumparat punte spate, aripa, bara, hayon si ce mai trebuia la preturi destul de bune. Dupa ce am pus toate la loc a inceput distractia: bec airbag aprins din senin desi erau toate la locul lor - pe naiba erau: airbagul din scaunul drept a sarit la impact, dar politistul cistit a cusut scaunul la loc si a legat o rezistenta pe fir. Am inlocuit rezistenta, s-a stins becul, era ok. Am indreptat ce era de indreptat si l-am trimis la vopsit. A iesit perfect masina arata ca noua.
Evident, tatal meu nu a vrut sa o vada si am decis sa ne mai folosim de ea ceva timp. Am schimbat distributia, uleiul, filtre, tot ce trebuie ca sa fie masina boboc. Motorul mergea foarte bine, dar scotea cam mult fum negru. Am inceput sa intreb in stanga dreapta si cica e normal la 1.9 tdi. Buuun, normal normal dar si consuma ulei - cica si asta era normal. Dupa un timp fumul negru in sarcina era tot acolo dar la relanti se transforma in fum albastru. Ne apucam noi de desfacut furtune si gasim uleiul care disparea din baie: in turbina. 200 eur turbina din dezmembrari - gata fumul albastru, ala negru era tot acolo.
Mai trec vreo doua luni si ma trezesc intr-o zi ca pedala de frana se intareste si raman fara servofrana. Intru pe vwforum, dau search si gasesc ditamai topicul de sute de pagini de probleme la frana. Cauza era pompa de vacuum care era facuta prost si scapa aer la o imbinare. Din dezmembrari nu avea rost ca nu gaseai una buna, noua costa vreo 2000 lei. Solutia gasita pe vwforum? POXIPOL pe imbinare. Da, la sistemul de franare trebuie sa faci lipituri cu poxipol.
Nu trec doua zile si surpriza: dau sa plec de la semafor si imi moare motorul. Pornesc motorul, dau sa plec, ceva ma tinea pe loc... Pus avariile, dat jos din masina si indurat 30 minute de injuraturi pana s-a racit dracia si am reusit sa plec de acolo, am ajuns cu ea acasa, toate rotile era incinse rau. Intru pe vw forum, (aveam deja link direct la topicul cu frane) - s-a dus tulumba de frana. Aici nu am putut face nimic cu poxipol si am fost nevoit sa iau alta.
Deja ma apropriam de pragul de 6000 eur bagati in junghiul respectiv si nu era bine. Dar masina mergea ok, cunsuma putin si motorul tragea bine. Aveam niste chestii mici care ma enervau dar, per total era ok. Era dusa incuietoarea de la usa soferului si nu se aprindea plafoniera cand deschideai usa, dupa ce te urcai in masina se inchidea automat si trebuis sa deblochezi usile daca vroiai sa iesi, farurile erau pur si simplu OARBE. Si cand zic oarbe ganditi-va ca mergi pe un drum proaspat asfaltat fara nici o sursa de lumina si tu circuli cu pozitiile. Farurile de passat is foarte proaste, capul de creta le vopsise cu negru, ce sa mai vezi?! Mergeam cu faza lunga si nu imi dadea nimeni flash...
Ce ma enerva era ca de fiecare data cand aveam o problema si cautam pe vwforum gaseam sute de pagini cu relatari de la alti fraeri care aveau passat, deci nu eram singurul.
Dupa cateva luni in care nu s-a stricat nimic (ma rog, am ramas cu ea in drum cand ma duceam la felix si imi scapa motorina pe la filtru dar s-a remediat la fata locului, deci nu se pune) am decis sa mergem in concediu la mare cu harbul, eu, prietenul cu care cumparasem masina + nevestele. Umplem masina cu bagaje, motorina si pornim la drum... noaptea - JALE, nu vreti sa stiti cate ore am facut pana la bucuresti si de cate ori am schimbat soferul. Pur si simplu nu vedeai nimic in afara de pomul de craciun din bord: carcelul de bujii, ESP, check engine, dar erau sporadice si nu indicau vreo eroare, pur si simplu asa faceau ele. Am ajuns la neptun fara roti blocate sau dare de fum dupa noi, ne-am relaxat bine si am pornit inspre casa. Duminica. 8 ore am facut pana la casa poporului! La un moment dat apasam ambreajul cu piciorul drept. De la casa poporului trebuia sa luam ceva pachet si sa venim inspre cluj. Ne invartim noi pe acolo ceva vreme cautand o straduta cand incep problemele: trepidatii puternice la plecarea de pe loc. Intru pe vwforum de pe telefon, caut vreo 2 minute si aflu defectul: volanta. Ti-ai dat foc la valiza, de vanzare scrie pe tine, traznite-ar inca de passat ordinar.
Pornim inspre cluj, trepidatiile se accentuau la fiecare plecare de pe loc, deci incercam sa facem pauze cat se poate de rare. Cand ajung in turda, intru pe centura, POC o trosnitura puternica si se face curent in masina. Geamul soferului nu mai exista, disparuse undeva in panou. Nu ma mai putea surprinde cu nimic, nu am oprit pana nu am ajuns acasa, l-am bagat in garaj si nu l-am mai scos decat sambata cand l-am dus in targul de masini. Preturile erau destul de mari, un passat din 2003 care sa arate cat de cat ok pornea de la 8000 euro. Am scris 5500 pe el si au aparut bisnitarii.
- Are vreo problema cu actele?
- Nu frate, totul e ok.
- Are ceva la motor?
- Da, volanta.
Dispareau toti.
Apare unul care nu avea ce face si vroia neaparat sa se lege la cap:
- Actele is ok?
- Da, e pe numele meu.
- O fost lovit? De ce ii asa ieftin?
- Da.
- Tare?
- Da.
- Motorul ii ok?
- Nu. E dusa volanta.
- km aia sunt reali?
- Ma indoiesc.
- O dai cu 4800?
- Scoate banii.
La care tipul ramane foarte socat si incepe sa dea telefoane sa ceara bani imprumut. Facem actele, ii dau cheile si mai trag o besina in passat, asa de ciuda.
Nici o masina din cate am avut nu mi-a dat atatea batai de cap si nu m-a enervat cat m-a putut enerva passatul asta. Stiu ca nu e corect sa generalizezi pe seama unui singur caz, dar cand detii un vw si vezi cum se strica tot timpul cate ceva la el si pe oricine intrebi stie ce problema are fara sa se uite la masina te cam enervezi. Toata durata cat am avut passatul asta m-am simtit ca ultimul fraer, toti il lauda, toti is multumiti de ele, dar cand le spui ca ai si tu unul si ti-a facut numai necazuri primesti acelasi raspuns: vezi daca nu ai luat-o noua... Eh uite ca nu am laut niciodata o masina noua si in ciuda acestui fapt, astra G care am avut-o si avea 350.000 km nu mi-a facut nici 10% din necazurile care mi le-a facut bijuteria asta de vw.
Acum 3 ani, eram in cautarea unei masini albe, diesel si cu 4 usi pt. tatal meu care facea taxi cu o astra G in acel moment. Am cautat mult si bine, numai gunoaie "recent aduse" pe bani multi. La un moment dat am aflat de la un prieten care detine un service auto ca un anume politist avea de vanzare un passat, alb, 1.9 tdi avariat. Nu eram eu prea entuziasmat de asa ceva, dar parea o oferta destul de buna. I-am spus tatalui meu despre ce e vorba si surpriza: nu ii trebuie. "Ca ii masina scumpa, proasta si el nu vrea passat." Ati mai vazut voi taximetrist sa nu vrea un passat?
Cu gandul ca o sa isi revina dupa ce o repar si o pun la punct, am mers sa vad masina si am decis sa o cumpar impreuna cu prietenul de care ziceam mai sus. O reparam si o folosim pt. noi daca nu o sa o vrea tata.
Masina era lovita destul de serios in partea din spate. Fiul politistului gonea prin ceva sat cu 160-180 km/h, a pierdut controlul si a intrat intr-un sant. 4 prieteni in masina, toti cu capuri sparte, maini rupte etc. Copilul evident, nu avea permis si accidentul nu fusese declarat nicaieri, deh avea tata politist. In fine, motorul pornea, 150.000 km, arata ok in interior, la 4800 eur a fost o oferta buna. (or so i thought)
Astea sunt primele poze, facute in curte la prietenul meu:
Ne-am pus pe cautat piese, am cumparat punte spate, aripa, bara, hayon si ce mai trebuia la preturi destul de bune. Dupa ce am pus toate la loc a inceput distractia: bec airbag aprins din senin desi erau toate la locul lor - pe naiba erau: airbagul din scaunul drept a sarit la impact, dar politistul cistit a cusut scaunul la loc si a legat o rezistenta pe fir. Am inlocuit rezistenta, s-a stins becul, era ok. Am indreptat ce era de indreptat si l-am trimis la vopsit. A iesit perfect masina arata ca noua.
Evident, tatal meu nu a vrut sa o vada si am decis sa ne mai folosim de ea ceva timp. Am schimbat distributia, uleiul, filtre, tot ce trebuie ca sa fie masina boboc. Motorul mergea foarte bine, dar scotea cam mult fum negru. Am inceput sa intreb in stanga dreapta si cica e normal la 1.9 tdi. Buuun, normal normal dar si consuma ulei - cica si asta era normal. Dupa un timp fumul negru in sarcina era tot acolo dar la relanti se transforma in fum albastru. Ne apucam noi de desfacut furtune si gasim uleiul care disparea din baie: in turbina. 200 eur turbina din dezmembrari - gata fumul albastru, ala negru era tot acolo.
Mai trec vreo doua luni si ma trezesc intr-o zi ca pedala de frana se intareste si raman fara servofrana. Intru pe vwforum, dau search si gasesc ditamai topicul de sute de pagini de probleme la frana. Cauza era pompa de vacuum care era facuta prost si scapa aer la o imbinare. Din dezmembrari nu avea rost ca nu gaseai una buna, noua costa vreo 2000 lei. Solutia gasita pe vwforum? POXIPOL pe imbinare. Da, la sistemul de franare trebuie sa faci lipituri cu poxipol.
Nu trec doua zile si surpriza: dau sa plec de la semafor si imi moare motorul. Pornesc motorul, dau sa plec, ceva ma tinea pe loc... Pus avariile, dat jos din masina si indurat 30 minute de injuraturi pana s-a racit dracia si am reusit sa plec de acolo, am ajuns cu ea acasa, toate rotile era incinse rau. Intru pe vw forum, (aveam deja link direct la topicul cu frane) - s-a dus tulumba de frana. Aici nu am putut face nimic cu poxipol si am fost nevoit sa iau alta.
Deja ma apropriam de pragul de 6000 eur bagati in junghiul respectiv si nu era bine. Dar masina mergea ok, cunsuma putin si motorul tragea bine. Aveam niste chestii mici care ma enervau dar, per total era ok. Era dusa incuietoarea de la usa soferului si nu se aprindea plafoniera cand deschideai usa, dupa ce te urcai in masina se inchidea automat si trebuis sa deblochezi usile daca vroiai sa iesi, farurile erau pur si simplu OARBE. Si cand zic oarbe ganditi-va ca mergi pe un drum proaspat asfaltat fara nici o sursa de lumina si tu circuli cu pozitiile. Farurile de passat is foarte proaste, capul de creta le vopsise cu negru, ce sa mai vezi?! Mergeam cu faza lunga si nu imi dadea nimeni flash...
Ce ma enerva era ca de fiecare data cand aveam o problema si cautam pe vwforum gaseam sute de pagini cu relatari de la alti fraeri care aveau passat, deci nu eram singurul.
Dupa cateva luni in care nu s-a stricat nimic (ma rog, am ramas cu ea in drum cand ma duceam la felix si imi scapa motorina pe la filtru dar s-a remediat la fata locului, deci nu se pune) am decis sa mergem in concediu la mare cu harbul, eu, prietenul cu care cumparasem masina + nevestele. Umplem masina cu bagaje, motorina si pornim la drum... noaptea - JALE, nu vreti sa stiti cate ore am facut pana la bucuresti si de cate ori am schimbat soferul. Pur si simplu nu vedeai nimic in afara de pomul de craciun din bord: carcelul de bujii, ESP, check engine, dar erau sporadice si nu indicau vreo eroare, pur si simplu asa faceau ele. Am ajuns la neptun fara roti blocate sau dare de fum dupa noi, ne-am relaxat bine si am pornit inspre casa. Duminica. 8 ore am facut pana la casa poporului! La un moment dat apasam ambreajul cu piciorul drept. De la casa poporului trebuia sa luam ceva pachet si sa venim inspre cluj. Ne invartim noi pe acolo ceva vreme cautand o straduta cand incep problemele: trepidatii puternice la plecarea de pe loc. Intru pe vwforum de pe telefon, caut vreo 2 minute si aflu defectul: volanta. Ti-ai dat foc la valiza, de vanzare scrie pe tine, traznite-ar inca de passat ordinar.
Pornim inspre cluj, trepidatiile se accentuau la fiecare plecare de pe loc, deci incercam sa facem pauze cat se poate de rare. Cand ajung in turda, intru pe centura, POC o trosnitura puternica si se face curent in masina. Geamul soferului nu mai exista, disparuse undeva in panou. Nu ma mai putea surprinde cu nimic, nu am oprit pana nu am ajuns acasa, l-am bagat in garaj si nu l-am mai scos decat sambata cand l-am dus in targul de masini. Preturile erau destul de mari, un passat din 2003 care sa arate cat de cat ok pornea de la 8000 euro. Am scris 5500 pe el si au aparut bisnitarii.
- Are vreo problema cu actele?
- Nu frate, totul e ok.
- Are ceva la motor?
- Da, volanta.
Dispareau toti.
Apare unul care nu avea ce face si vroia neaparat sa se lege la cap:
- Actele is ok?
- Da, e pe numele meu.
- O fost lovit? De ce ii asa ieftin?
- Da.
- Tare?
- Da.
- Motorul ii ok?
- Nu. E dusa volanta.
- km aia sunt reali?
- Ma indoiesc.
- O dai cu 4800?
- Scoate banii.
La care tipul ramane foarte socat si incepe sa dea telefoane sa ceara bani imprumut. Facem actele, ii dau cheile si mai trag o besina in passat, asa de ciuda.
Nici o masina din cate am avut nu mi-a dat atatea batai de cap si nu m-a enervat cat m-a putut enerva passatul asta. Stiu ca nu e corect sa generalizezi pe seama unui singur caz, dar cand detii un vw si vezi cum se strica tot timpul cate ceva la el si pe oricine intrebi stie ce problema are fara sa se uite la masina te cam enervezi. Toata durata cat am avut passatul asta m-am simtit ca ultimul fraer, toti il lauda, toti is multumiti de ele, dar cand le spui ca ai si tu unul si ti-a facut numai necazuri primesti acelasi raspuns: vezi daca nu ai luat-o noua... Eh uite ca nu am laut niciodata o masina noua si in ciuda acestui fapt, astra G care am avut-o si avea 350.000 km nu mi-a facut nici 10% din necazurile care mi le-a facut bijuteria asta de vw.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Si uite asa mi-ai spulberat un mit, daca si masina asta nu e fiabila atunci ne luam biciclete , sa nu mai vorbim de fiabilitate la masinile mai noi de 2005, Golf V passat b6 nici la Opel nu mai sunt sigur ca vreau sa urc in gama Astra H Vectra C.
Si totusi din ce citesc mai sus in afara de reparatia accidentului, te-a mai lasat turbina, volanta si geamul si pompa de frana
Daca o mai tineai si reparai tot ce era mai sus nu cred ca mai avea ceva de reparat la ea.
Si ca o comparatie am bagat in Astra G mai multi bani decat ai tu in lista de mai sus.
Deci e vorba si de noroc
PS Chiar mi se inradacinase in minte masina asta ca un "must have", 1.9 131 Cp 4 motion - deocamdata mai stau
Si totusi din ce citesc mai sus in afara de reparatia accidentului, te-a mai lasat turbina, volanta si geamul si pompa de frana
Daca o mai tineai si reparai tot ce era mai sus nu cred ca mai avea ceva de reparat la ea.
Si ca o comparatie am bagat in Astra G mai multi bani decat ai tu in lista de mai sus.
Deci e vorba si de noroc
PS Chiar mi se inradacinase in minte masina asta ca un "must have", 1.9 131 Cp 4 motion - deocamdata mai stau
- elegance
- OP
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Tu cati km ai facut cu astra? Nu am facut 10.000 km cu el.
Toate masinile au probleme, la 1.9 cdti se stie ca se duce volanta, si admisia la alea de 150. Atat! Nu frane, turbine, macarale rupte, switchuri duse si consumuri de ulei. Mai ales ca vorbim de o masina care, in romania se spune ca este fiabila, ieftina si usor de intretinut.
My ass.
Toate masinile au probleme, la 1.9 cdti se stie ca se duce volanta, si admisia la alea de 150. Atat! Nu frane, turbine, macarale rupte, switchuri duse si consumuri de ulei. Mai ales ca vorbim de o masina care, in romania se spune ca este fiabila, ieftina si usor de intretinut.
My ass.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Eu am facut cu astra 52000 km si daca incep sa insir lista de piese schimbate, ma ia groaza, iar mai nou de vreo 500 km imi uruie un rulment pe fata.
Hai sa zic scurt : pompa injectie, oringuri injectoare, patina distributie, radiator AC, discuri placute fata, baterie, capete de bara, termostat, oringuri calorifer, o pereche de arcuri fata cam asa din ce imi aduc aminte dealungul celor 4 ani la o prima vedere aproximativ 2200 EUR bagati in care am inclus si 4 anvelope si ceva upgradeuri de bord computer si CC
Nu e de vanzare masina- are prea multe piese noi pe ea
Legat de 1.9 CDTI- mai adaug alternator, injector (nr 3 ) tija swirl, clapeta admisie... bucse oscilante spate, daca aduni piesele de mai sus inclusiv ce ai enumerat tu, ajungi la vreo 2500 EUR ceea ce mi se pare mult de tot, la care se adauga si grija distributiei pe curea.
De asta nu vreu sa mai urc in gama la Opel,
Hai sa zic scurt : pompa injectie, oringuri injectoare, patina distributie, radiator AC, discuri placute fata, baterie, capete de bara, termostat, oringuri calorifer, o pereche de arcuri fata cam asa din ce imi aduc aminte dealungul celor 4 ani la o prima vedere aproximativ 2200 EUR bagati in care am inclus si 4 anvelope si ceva upgradeuri de bord computer si CC
Nu e de vanzare masina- are prea multe piese noi pe ea
Legat de 1.9 CDTI- mai adaug alternator, injector (nr 3 ) tija swirl, clapeta admisie... bucse oscilante spate, daca aduni piesele de mai sus inclusiv ce ai enumerat tu, ajungi la vreo 2500 EUR ceea ce mi se pare mult de tot, la care se adauga si grija distributiei pe curea.
De asta nu vreu sa mai urc in gama la Opel,
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
Eu zic ca problema de fiabilitate e pusa gresit ,nu e intre vw si opel sau orice alta marca e intre diesel si benzina ,vrei masina sa merga fara surprize majore ia una pe benzina ,mai bine cotizezi treptat la peco decat volante ,turbine si injectoare.Mi-au trecut prin mana mai multe marci si modele si am avut ocazia sa compar.Cu cat e mai noua masina si are mai multa electronica pe ea cu atat ai sanse sa ai mai multe probleme cu ea.Acum am un A4 din 2001 B6 2.0 benzina si un Omega B facelift 2.2 benzina ,ca dotari aproape identice ,ca fiabilitate opelul e peste audi,cu omega am fost Iasi Copenhaga Paris Napoli Iasi fara nici o problema (doar un schimb de ulei ca se adunasera km ).
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Drogas a scris:
Legat de 1.9 CDTI- mai adaug alternator, injector (nr 3 ) tija swirl, clapeta admisie... bucse oscilante spate, daca aduni piesele de mai sus inclusiv ce ai enumerat tu, ajungi la vreo 2500 EUR ceea ce mi se pare mult de tot, la care se adauga si grija distributiei pe curea.
De asta nu vreu sa mai urc in gama la Opel,
Legat de 1.9 CDTI- mai adaug alternator, injector (nr 3 ) tija swirl, clapeta admisie... bucse oscilante spate, daca aduni piesele de mai sus inclusiv ce ai enumerat tu, ajungi la vreo 2500 EUR ceea ce mi se pare mult de tot, la care se adauga si grija distributiei pe curea.
De asta nu vreu sa mai urc in gama la Opel,
Buna asta, tu compari rahata de tija swirl cu probleme la sistemul de franare Am tras de rahata aia de admisie peste 60 000 km pana am avut chef sa o schimb.
Mufa la injector ii tragi o curatare si e ca nou. Alternatorul e la fel de bun sau rau ca pe alte Opeluri.
Cu 2500 Euro iei motor CDTI nou
- imprevizibil
- **
- 235 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Tigra 1998 x14xe
- Hunedoara
imprevizibil
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Tigra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
Buna asta, tu compari rahata de tija swirl cu probleme la sistemul de franare Am tras de rahata aia de admisie peste 60 000 km pana am avut chef sa o schimb.
Mufa la injector ii tragi o curatare si e ca nou. Alternatorul e la fel de bun sau rau ca pe alte Opeluri.
Cu 2500 Euro iei motor CDTI nou [/quote]
Dar is unii la care le face placere, sa cumpere piese noi... chiar daca nu e necesar .Eu unul le curat si is ca noi.Asta bine inteles, daca e posibil.
In rest is multumit de opelul meu pe benzina.....doar ca te erveaza consumul, in rest e ok. Si cum a zis colegul, mai sus: cotizez la benzinarie cu usurelul.......decat sa ma enerveze, cu schimbatul, pieselor.....servis-uri de nebuni si nepriceputi.....de maturatori de strada....ca daca iti dai interesul, pt., masina ta, cunosti mai repede defectul.
Mufa la injector ii tragi o curatare si e ca nou. Alternatorul e la fel de bun sau rau ca pe alte Opeluri.
Cu 2500 Euro iei motor CDTI nou [/quote]
Dar is unii la care le face placere, sa cumpere piese noi... chiar daca nu e necesar .Eu unul le curat si is ca noi.Asta bine inteles, daca e posibil.
In rest is multumit de opelul meu pe benzina.....doar ca te erveaza consumul, in rest e ok. Si cum a zis colegul, mai sus: cotizez la benzinarie cu usurelul.......decat sa ma enerveze, cu schimbatul, pieselor.....servis-uri de nebuni si nepriceputi.....de maturatori de strada....ca daca iti dai interesul, pt., masina ta, cunosti mai repede defectul.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
@ tony- calculeaza te rog costul pieselor enumerate de mine si de elegance la 1.9 CDTI adauga manopera la ele si vezi daca ajungi la 2500 EUR
volanta 280 EUR+ kit ambreiaj 180 + manopera 100 EUR
galeria admisie 350 EUR -manopera?
clapeta acceleratie 300 EUR -manopera?
distributie 400EUR cu tot cu manopera
alternator 150-EUR second hand -manopera?
brate oscilante spate -50 EUR?
Total estimat 1810 EUR - fara a pune manopera la cateva piese, si calculand ambreiajul la pretul lui Horatiu, fara sa includ aici vreun injector ..
Deci e destula distractie la un opel din asta
volanta 280 EUR+ kit ambreiaj 180 + manopera 100 EUR
galeria admisie 350 EUR -manopera?
clapeta acceleratie 300 EUR -manopera?
distributie 400EUR cu tot cu manopera
alternator 150-EUR second hand -manopera?
brate oscilante spate -50 EUR?
Total estimat 1810 EUR - fara a pune manopera la cateva piese, si calculand ambreiajul la pretul lui Horatiu, fara sa includ aici vreun injector ..
Deci e destula distractie la un opel din asta
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Daca nu stii problema exact de ce emiti pareri? De ce ai bagat clapeta de acceleratie in oala aia? alea mai fac figuri la 8 valve, cel fara admisia complicata. Admisia costa undeva la ~1000 ron, am luat de pe e-bay cu 800 + manopera 200. Alternatoare picate am vazut dar se repara la fel de usor ca un alternator de 1.7.
Dupa cum ziceam, n-ai voie sa treci de 1000 Euro cu reparatiile pentru problemele clasice ale motorului (volanta si admisie). Restul de cheltuieli pe bucse si alternatoare, pot aparea pe orice motor si marca. Injectoare si turbo cazute pe motorul asta am vazut extrem de rar, un mare punct in plus.
Cu toate ca e un motor mult mai complicat si mai performant decat un 2.0 DTI, nu face figuri cu dezamorsari sau pompe de injectie moarte (costa cat jumatate din masina) care sa te lase in camp.
Asa ca, dupa parerea mea e un mare pas in fata.
Dupa cum ziceam, n-ai voie sa treci de 1000 Euro cu reparatiile pentru problemele clasice ale motorului (volanta si admisie). Restul de cheltuieli pe bucse si alternatoare, pot aparea pe orice motor si marca. Injectoare si turbo cazute pe motorul asta am vazut extrem de rar, un mare punct in plus.
Cu toate ca e un motor mult mai complicat si mai performant decat un 2.0 DTI, nu face figuri cu dezamorsari sau pompe de injectie moarte (costa cat jumatate din masina) care sa te lase in camp.
Asa ca, dupa parerea mea e un mare pas in fata.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Vectra din semnatura - caseta servo - 1000 lei reconditionat + manopera
- directie/tren de rulare schimbate pe rand - 1000 lei total
- calculator ABS reconditionat - moca
- Restul de prostioare precum si consumabilele care mi-au trecut mie prin minte sa le cumpar si le-am cumparat, nu se pun.
Cunosc 3 pasaturi TEDEI din zona anilor 2000 - Le-au mai cumparat inca o data.
Si vectra mea si pasaturile au rulat sub 100.000.
Mai cunosc si alte vectre B care nu au avut probleme majore.
Singura mare problema la vectra B 2,0 DTI este pompa de injectie, care la o prima vedere se poate repara cu pana in 1000 lei. Dezavantajul fata de passat e ca are mai putini caluti(si la pasat depinde de tipul motorului) insa se rezolva cu o remapare aproape moca.
- directie/tren de rulare schimbate pe rand - 1000 lei total
- calculator ABS reconditionat - moca
- Restul de prostioare precum si consumabilele care mi-au trecut mie prin minte sa le cumpar si le-am cumparat, nu se pun.
Cunosc 3 pasaturi TEDEI din zona anilor 2000 - Le-au mai cumparat inca o data.
Si vectra mea si pasaturile au rulat sub 100.000.
Mai cunosc si alte vectre B care nu au avut probleme majore.
Singura mare problema la vectra B 2,0 DTI este pompa de injectie, care la o prima vedere se poate repara cu pana in 1000 lei. Dezavantajul fata de passat e ca are mai putini caluti(si la pasat depinde de tipul motorului) insa se rezolva cu o remapare aproape moca.
- bc_50_yul
- **
- 386 mesaje
- din 16 Jun 2007
- Astra 2000 y17dt 16v
- Iasi
bc_50_yul
- Mesaje scrise: 386
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 y17dt 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2007
- Mesaj Privat
Salutare. Eu cred ca Passatul e o masina ok dar cred asta pentru ca nu m-am confruntat cu problemele acestor masini. Daca as fi avut una as fi putut fi obiectiv.
Insa despre Opel cu siguranta imi pot da cu parerea. Am un Astra G din 2000 y17DT. La mine este de 4 ani si am mers cu ea cam 150.000 km. In acest timp la ea am schimbat pe langa consumabile (filtre, cauciucuri, ulei, placute frana) urmatoarele:
- debitmetru - 300 lei
- bucse, capete bara, bielete antiruliu - 500 lei
- punte diode alternator - 200 lei
- lipituri reci calc pompa inj (facut preventiv) - 50 lei
- bujii incandescente - 200 lei
Cam astia sunt banii bagati in ea. Pe mine ma multumeste si sunt mandru ca sunt posesor de Opel. Daca as fi patit ca Elegance cu siguranta m-as gandi de mai mult de 2 ori inainte sa cumpar un vw.
Bafta.
Insa despre Opel cu siguranta imi pot da cu parerea. Am un Astra G din 2000 y17DT. La mine este de 4 ani si am mers cu ea cam 150.000 km. In acest timp la ea am schimbat pe langa consumabile (filtre, cauciucuri, ulei, placute frana) urmatoarele:
- debitmetru - 300 lei
- bucse, capete bara, bielete antiruliu - 500 lei
- punte diode alternator - 200 lei
- lipituri reci calc pompa inj (facut preventiv) - 50 lei
- bujii incandescente - 200 lei
Cam astia sunt banii bagati in ea. Pe mine ma multumeste si sunt mandru ca sunt posesor de Opel. Daca as fi patit ca Elegance cu siguranta m-as gandi de mai mult de 2 ori inainte sa cumpar un vw.
Bafta.
- lupul1969
- ***
- 571 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 Z17DTH
- Iasi
lupul1969
- Mesaje scrise: 571
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Indiferent de marca, marfa facuta inainte de 2003 net este superioara celor fabricate dupa acest an...Cam atunci si-au dat seama ca daca mai produc multe cu FB, nu le mai schimba nimeni...Ca de atunci nu s-a mai brevetat niciun accesoriu beton.Au cam aceleasi dotari, iar calitatea la tabla a scazut in fiecare an.
- tiry213
- **
- 447 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Vectra 1998 X20DTL
- Bucuresti
tiry213
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
elegance a scris: bijuteria asta de vw.
Ai zis bine... nu poti generaliza. Ai avut ghinionul sa iei o masina terminata. De multe ori pretul trebuie sa iti dea de gandit.
Cand gasesti o masina foarte foarte convenabila ar trebuii sa o verifici de doua ori, ca in ziua de azi nu prea mai face lumea pomeni. Eu cand mi-am ales masina astea foarte ieftine le-am dat pass din start. De ce crezi ca i-a convenit mai mult sa o vanda decat sa o repare ? Intrebarile astea trebuia sa ti le pui inainte de a lua pasatul.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Nu posesorul avea service auto.
In schimb asta ar trebui sa dea de gandit la multi.
Te pot convinge singur pe www.vwforum.ro
elegance a scris:
Ce ma enerva era ca de fiecare data cand aveam o problema si cautam pe vwforum gaseam sute de pagini cu relatari de la alti fraeri care aveau passat, deci nu eram singurul.
Ce ma enerva era ca de fiecare data cand aveam o problema si cautam pe vwforum gaseam sute de pagini cu relatari de la alti fraeri care aveau passat, deci nu eram singurul.
In schimb asta ar trebui sa dea de gandit la multi.
Te pot convinge singur pe www.vwforum.ro
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Cunosc 3 pasaturi TEDEI din zona anilor 2000 - Le-au mai cumparat inca o data.
+1
Un fost coleg și-a luat un pãsat unuNouãTeDeIii de prin 2000, a dat 10.000 pe el acu' 3 ani, mi se pare. De atunci a mai bãgat approx 5000, și nu mi se pare cã-i mercedes sau bmw. Prefer o Vectra B2 (sport, dacã se poate), în orice moment.
Dorine , sã vezi cã apare cineva de dincolo cu contre: "ce zici mã, dacã a ta o fost pãlitã praf, ai vrut sã faci din caca bici și nu ț-o ieșit, apoi nu generaliza, cã io am un Pãsat și n-am bãgat numa motorinã și mere (pere) de rupe ..." Stai numa sã vezi.
- tiry213
- **
- 447 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Vectra 1998 X20DTL
- Bucuresti
tiry213
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
tonytm a scris:Nu posesorul avea service auto.
In schimb asta ar trebui sa dea de gandit la multi.
Te pot convinge singur pe www.vwforum.ro
elegance a scris:
Ce ma enerva era ca de fiecare data cand aveam o problema si cautam pe vwforum gaseam sute de pagini cu relatari de la alti fraeri care aveau passat, deci nu eram singurul.
Ce ma enerva era ca de fiecare data cand aveam o problema si cautam pe vwforum gaseam sute de pagini cu relatari de la alti fraeri care aveau passat, deci nu eram singurul.
In schimb asta ar trebui sa dea de gandit la multi.
Te pot convinge singur pe www.vwforum.ro
Ti se pare tie ca la opel sunt mai putini ? ) Eu zic ca nu poti generaliza o masina ca fiind buna sau proasta acum, avand in vedere ca marcile auto au in comun o multime de piese tehnologie etc. Toate se strica cand le trece vremea, si nu sunt folosite cum trebuie. Nu exista masina perfecta, ci doar masina preferata.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Or semana toate dar nu-s la fel. Nu cred sa fi vazut multilink pe Opel sau injectie PD, sau turbine cu termen de viata pana-n 150 de mii de km, debitmetru care-l schimbi cam la 60 000 km, probleme destul de nasoale la directie (passat b6) sau franare (passat B5).
Un coleg a vrut sa-si ia un B5. Inainte sa-l vada i-am zis direct, vezi ca n-are frane insa nu m-a crezut, a trebuit sa se convinga singur.
Un coleg a vrut sa-si ia un B5. Inainte sa-l vada i-am zis direct, vezi ca n-are frane insa nu m-a crezut, a trebuit sa se convinga singur.
- Viz
- ***
- 513 mesaje
- din 18 Nov 2007
- Astra 2008 z13dth
- Bucuresti
Viz
- Mesaje scrise: 513
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
Indiferent de marca, atat timp cat cumperi o masina SH, este loterie...probabil ai mai auzit de fraza asta si cred ca esti constient de acest lucru.
Nu stiu insa, cum ai ajuns tu la concluzia ca VW este o masina proasta, in conditiile in care ai cumparat o masina, adusa din strainatate si kilometraj dat inapoi, lovita pe toate partile, reparata si carpita folosind solutii ieftine.
Ce fiabilitate mai vrei de la o astfel de masina?
Intelegeam daca masina era cumparata de noua, cu kilometrii reali...
PS: Vw si Opel, cumparate de noi din RO. Intr-un an ghici care a ajuns in service de cele mai multe ori?
Nu stiu insa, cum ai ajuns tu la concluzia ca VW este o masina proasta, in conditiile in care ai cumparat o masina, adusa din strainatate si kilometraj dat inapoi, lovita pe toate partile, reparata si carpita folosind solutii ieftine.
Ce fiabilitate mai vrei de la o astfel de masina?
Intelegeam daca masina era cumparata de noua, cu kilometrii reali...
PS: Vw si Opel, cumparate de noi din RO. Intr-un an ghici care a ajuns in service de cele mai multe ori?
- ceribros
- ***
- 520 mesaje
- din 07 Mar 2008
- Corsa 2008
- Bucuresti
ceribros
- Mesaje scrise: 520
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
Ha .... eu zic ca depinde si de noroc. De exemplu eu corsa D 1.3 DTH, pai in 2 ani ~ 24 000 km parcursi si am facut pe garantie :
-de cand am luat masina nu mergeau avariile asa ca a 2 a zi am fost cu ea in service
-buton de climatizare (baga numai pe sus aer)
-pompa servofrana
-luneta (s-au ars 2 elementi de dezaburire)
-cabluri selectoare viteza (imi trepida cutia)
Asa ca indiferent daca masina e noua sau la mana a 2 a este chestie si de noroc. Acum sa vedem ce se mai intampla ca deja a trecut aproape jumatate de an si nu a mai cazut nimic, cine stie ce ma asteapta
-de cand am luat masina nu mergeau avariile asa ca a 2 a zi am fost cu ea in service
-buton de climatizare (baga numai pe sus aer)
-pompa servofrana
-luneta (s-au ars 2 elementi de dezaburire)
-cabluri selectoare viteza (imi trepida cutia)
Asa ca indiferent daca masina e noua sau la mana a 2 a este chestie si de noroc. Acum sa vedem ce se mai intampla ca deja a trecut aproape jumatate de an si nu a mai cazut nimic, cine stie ce ma asteapta
- kseba70
- **
- 128 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Vectra 1977 Z19DTH
- Mures
kseba70
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1977 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
alt topic despre opel vs. vw
cel mai simplu cautati defecte pe club opel si comparati cu club vw, si o sa vedeti diferenta
si nu mai scrieti passat B6, in acte este trecut 3C, cum cel pana in 2005 este B5.
iar diferenta de bani intre ele este mare, si la masini si la piese.
v-o spun din experienta ca am avut si passat 3C 2,0 TDI 140 cp
asa ca lasatio mai moale ca daca stam sa despicam firul in 4 amandoua sunt carute.
sunt bune ca ne facem treaba cu ele, fiecare cum poate
cel mai simplu cautati defecte pe club opel si comparati cu club vw, si o sa vedeti diferenta
si nu mai scrieti passat B6, in acte este trecut 3C, cum cel pana in 2005 este B5.
iar diferenta de bani intre ele este mare, si la masini si la piese.
v-o spun din experienta ca am avut si passat 3C 2,0 TDI 140 cp
asa ca lasatio mai moale ca daca stam sa despicam firul in 4 amandoua sunt carute.
sunt bune ca ne facem treaba cu ele, fiecare cum poate