- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Deabia am scapat de o problema ca am dat de alta...
Same car... Vectra X20DTL... Nu mai merge turbo. Nu stiam ce are de nu mai trage... m-am gandit ca i-oi fi resetat eu ECU cand am scos bornele de la baterie si s-o las sa se acomodeze... Am lasat-o vro 200 Km dar tot asa... Nu mai vroia sa demareze ca inainte... Dup-aia am observat ca nu se mai aude sunetul ascutit produs de turbina care se invarte la turatie mare. Am oprit si am turat motorul si turbina = 0 nu se auzea decat motorul turat...
De la ce poate sa fie ? Vreun senzor defect? vreun fir intrerupt ? Se poate sa se fi blocat singura ? Acum vin de la masina cu observatia asta si nu am apucat sa mai investighez problema... o sa mai pun ce mai aflu dar daca cineva are vreo sugestie/test sau altceva va rog sa-mi spuneti si mie...
Same car... Vectra X20DTL... Nu mai merge turbo. Nu stiam ce are de nu mai trage... m-am gandit ca i-oi fi resetat eu ECU cand am scos bornele de la baterie si s-o las sa se acomodeze... Am lasat-o vro 200 Km dar tot asa... Nu mai vroia sa demareze ca inainte... Dup-aia am observat ca nu se mai aude sunetul ascutit produs de turbina care se invarte la turatie mare. Am oprit si am turat motorul si turbina = 0 nu se auzea decat motorul turat...
De la ce poate sa fie ? Vreun senzor defect? vreun fir intrerupt ? Se poate sa se fi blocat singura ? Acum vin de la masina cu observatia asta si nu am apucat sa mai investighez problema... o sa mai pun ce mai aflu dar daca cineva are vreo sugestie/test sau altceva va rog sa-mi spuneti si mie...
Kalibrat
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Darkness
- **
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
M-ash duce dar pe-aici prin Ploiesti nu stiu de vrun service sa aiba Tester pt asta... Cum e cu testerele ca nu stiu prea bine... Se potriveste testerul Tech 2 la toate? Poate sa-mi faca o diagnoza completa? Sau le trebuie softulete speciale pt fiecare model ?
Cel mai apropiat Service este Opel Victoria de la BV dar este departe si nici nu ma dau banii afara din casa sa-mi fac turbina la ei... Si nu cred ca se complica ei... baga mufa, zice testerul ca e turbina defecta si ma fac cu o factura de $1500... Ma gandesc sa nu fie vreun fir intrerupt, vreo siguranta arsa ceva de genul asta minor care sa nu cupleze turbina... O sa desfac putin mai tarziu izolatia de pe turbina sa ma uit pe-acolo ce fire chestii sunt poate o fi vizibil defectul... sau poate ma ajuta cineva pe forum poate o mai fi intalnit problema si are vreun remediu. Daca tot nu reusesc sa-i dau de cap o sa ma duc la BV
Cel mai apropiat Service este Opel Victoria de la BV dar este departe si nici nu ma dau banii afara din casa sa-mi fac turbina la ei... Si nu cred ca se complica ei... baga mufa, zice testerul ca e turbina defecta si ma fac cu o factura de $1500... Ma gandesc sa nu fie vreun fir intrerupt, vreo siguranta arsa ceva de genul asta minor care sa nu cupleze turbina... O sa desfac putin mai tarziu izolatia de pe turbina sa ma uit pe-acolo ce fire chestii sunt poate o fi vizibil defectul... sau poate ma ajuta cineva pe forum poate o mai fi intalnit problema si are vreun remediu. Daca tot nu reusesc sa-i dau de cap o sa ma duc la BV
- Darkness
- **
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Kalibrat
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Gata am rezolvat... Era vina mea... Cand am aranjat furtunele de retur de la injectoare am scos un furtunel de vacuum dintr-o chestie si cand l-am pus la loc nu l-am apasat pana in capat si tragea aer pe acolo... Valva care dadea drumu la esapament pe turbina era un astfel de furtunas si cum nu se mai facea vacuum pe sistem din cauza scurgerii cauzate de mine, valva nu se mai deschidea si turbina nu mai intra in functiune...
- Darkness
- **
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Kalibrat
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- 8IMISTIQ
- **
- 270 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2001 Z16XE
8IMISTIQ
- Mesaje scrise: 270
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- cameleonu85
- **
- 78 mesaje
- din 31 Aug 2010
- Vectra 1997 x20dtl
- Bucuresti
cameleonu85
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2010
- Mesaj Privat
salutare.!cand se aprinde becul de check engine la o turare constanta peste 1500 e clar ca nu functioneaza egrul si nu are masina putere pt ca nu deschide turbina...deci vaccumul are pierderi.eu am patit-o si unii se uita ca la nave spatiale..aveam pompita aia de vacuum din partea dreapta de langa rampa de admisie cu ulei si mizerie..deci a cedat garnitura de cauciuc din ea si pierdea vacuum...am inchis furtunul cu un surubel si am accelerat masina...suiera turbina cum ttrebuie.am cautat piesa si am rezolvat problema.bafta celor cu problema descrisa mai sus.