Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
Adi_blp
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina: Manta 1987 c20e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2005
- Mesaj Privat
frumoase discutiile!
are dreptate senator! pe spate nu se potirveste nimic!
nu se potriveste nici cardanul!
eu am o manta B si mi-am luat 3.0 24V
si am ajuns sa schimb tot botul la masina numai ca sa incapa si sa pot folosi cardanul masinii!
Cat despre 2.0xe sau let (sunt identice) merg direct pe cutie si difera doar tampoanele care se fac usor daca ai un tinichigiu care stie cat de cat c face! mai nasol e k nu incape let-ul din cauza evacuarii decat dak modifici si contraaripile (manta are lonjeroanele drepte la 70 cm distanta si nu incape evacuare decat modificata!)
are dreptate senator! pe spate nu se potirveste nimic!
nu se potriveste nici cardanul!
eu am o manta B si mi-am luat 3.0 24V
si am ajuns sa schimb tot botul la masina numai ca sa incapa si sa pot folosi cardanul masinii!
Cat despre 2.0xe sau let (sunt identice) merg direct pe cutie si difera doar tampoanele care se fac usor daca ai un tinichigiu care stie cat de cat c face! mai nasol e k nu incape let-ul din cauza evacuarii decat dak modifici si contraaripile (manta are lonjeroanele drepte la 70 cm distanta si nu incape evacuare decat modificata!)
Adi_blp
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina: Manta 1987 c20e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2005
- Mesaj Privat
Adi_blp
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina: Manta 1987 c20e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2005
- Mesaj Privat
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
La Carpati Retro 2002 , a venit un bulgar cu o Manta B pe care era montat un 3.0 - 24 V , e drept masina mergea frumos , cutioa de viteze era cea de serie . Proba speciala se tinea pe beton pe o anexa a stadionului din Sinaia . Bulgarul dorea cu orice pret sa aiba cel mai bun timp , adica sa bata un Fiat 124 Abarth si un Renault 12 Gordini , la un moment dat dupa un sprint de cca. 120 m trebuia sa treci in marche-arriere si sa accelerezi cca. 60 m dupa care sa opresti . Eee , la schimbarea de sens a bulgarului s-a auzit un zdrong dupa care motorul i s-a turat brusc ........rezultatul --> se rupsese axul satelitilor . ............ S-a reparat in Bucuresti in aceeasi seara ! Deci cutia de viteze originala suporta sarcini si socuri mari fara probleme .
Adi_blp
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina: Manta 1987 c20e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2005
- Mesaj Privat
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
Adi_blp
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina: Manta 1987 c20e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2005
- Mesaj Privat
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
manta_bog
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Maramures
- Masina: Manta 1976
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
U R S U
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2008
- Mesaj Privat
Bre, imi pare rau daca nu e normal sa invii acest subiect, dar ma intereseaza Am citit ce s-a scris pe aici.
Eu am p Manta un motor de 1.9 (opel 19, 1897cmc/55kw), iar cutia e cea in 4 trepte.
Sunt extraordinar de tentat sa pun pe masina C20LET. In zilele astea ce mai inseamna ca omologare (costuri/acte) in Bucuresti?
Ce frane ar trebui sa adaptez masinii?
Trebuie schimbata si suspensia?
Mersi,
URSU
Eu am p Manta un motor de 1.9 (opel 19, 1897cmc/55kw), iar cutia e cea in 4 trepte.
Sunt extraordinar de tentat sa pun pe masina C20LET. In zilele astea ce mai inseamna ca omologare (costuri/acte) in Bucuresti?
Ce frane ar trebui sa adaptez masinii?
Trebuie schimbata si suspensia?
Mersi,
URSU
- adrian_ascona
- *
- 40 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Ascona 1978 20seh+turbo
- Prahova
adrian_ascona
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Ascona 1978 20seh+turbo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
U R S U a scris:Bre, imi pare rau daca nu e normal sa invii acest subiect, dar ma intereseaza Am citit ce s-a scris pe aici.
Eu am p Manta un motor de 1.9 (opel 19, 1897cmc/55kw), iar cutia e cea in 4 trepte.
Sunt extraordinar de tentat sa pun pe masina C20LET. In zilele astea ce mai inseamna ca omologare (costuri/acte) in Bucuresti?
Ce frane ar trebui sa adaptez masinii?
Trebuie schimbata si suspensia?
Mersi,
URSU
Eu am p Manta un motor de 1.9 (opel 19, 1897cmc/55kw), iar cutia e cea in 4 trepte.
Sunt extraordinar de tentat sa pun pe masina C20LET. In zilele astea ce mai inseamna ca omologare (costuri/acte) in Bucuresti?
Ce frane ar trebui sa adaptez masinii?
Trebuie schimbata si suspensia?
Mersi,
URSU
nu ai nici o sansa sa-l omologhezi...pui asa si mergi fara sa dai prea multe explicatii...zici ca ai facut un upgrade la mot original...dar e acelasi bloc...la mine merge:D