- catalin_tl
- OP
- 53 mesaje
- din 10 Aug 2006
- Vectra 1992 C20NE
- Tulcea
catalin_tl
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2006
- Mesaj Privat
Salut!Revin cu subiectul detonatiilor in carcasa filtrului de aer. Am inlocuit alternatorul meu zgomotos (posibil rulmentii) cu altul identic imprumutat. Vechiul alternator debita ~13,5-13,8 V la ralanti, dar cu motorul turat si cu sarcini electrice cuplate tensiunea scadea pana la ~ 12,5-13 V. ( Mi se descarca acumulatorul lent). Alternatorul imprumutat debiteaza 14,5 - 14,8 V si nu scade nici cu motorul turat si nici in sarcina electrica.
Constatari importante :
1.Motorul se tureaza la 1200-1300 rpm la pornirile la rece ;
2.Pornirile la rece sunt mai ferme, nu mai sunt balbaite ;
3.Problema detonatiilor in admisie s-a diminuat substantial, insa din pacate nu s-a eliminat total. In continuare, la accelerari bruste, motorul parca da intai sa moara si abia apoi porneste. Oricum fenomenul detonatiilor s-a diminuat si chiar "datu'n nas" nu mai este atat de evident - raspunsul motorului la solicitari de acceleratii este mai rapid.
Intrebari :
Exista o legatura directa intre tensiunea debitata de alternator si functionarea propriu-zisa a modulului de comanda a injectiei sau a injectoarelor?
Acumulatorul meu este destul de vechi 5-6 ani si la frig, daca nu pornesc masina cateva zile, se autodescarca. Este posibil ca aceasta, corelata cu tensiunea mica debitata de alternator, sa fie cauzele problemelor pe care le am cu pornirile la rece si cu datu'n nas al motorului ?
Daca incarc acumulatorul in casa pana la densitatea electrolitului de 1,26 g/cmc, cu alternatorul vechi montat, mi se opreste motorul la ralanti. Nu vad nici o corelare intre cele doua si nu inteleg de ce se intampla asa?
Constatari importante :
1.Motorul se tureaza la 1200-1300 rpm la pornirile la rece ;
2.Pornirile la rece sunt mai ferme, nu mai sunt balbaite ;
3.Problema detonatiilor in admisie s-a diminuat substantial, insa din pacate nu s-a eliminat total. In continuare, la accelerari bruste, motorul parca da intai sa moara si abia apoi porneste. Oricum fenomenul detonatiilor s-a diminuat si chiar "datu'n nas" nu mai este atat de evident - raspunsul motorului la solicitari de acceleratii este mai rapid.
Intrebari :
Exista o legatura directa intre tensiunea debitata de alternator si functionarea propriu-zisa a modulului de comanda a injectiei sau a injectoarelor?
Acumulatorul meu este destul de vechi 5-6 ani si la frig, daca nu pornesc masina cateva zile, se autodescarca. Este posibil ca aceasta, corelata cu tensiunea mica debitata de alternator, sa fie cauzele problemelor pe care le am cu pornirile la rece si cu datu'n nas al motorului ?
Daca incarc acumulatorul in casa pana la densitatea electrolitului de 1,26 g/cmc, cu alternatorul vechi montat, mi se opreste motorul la ralanti. Nu vad nici o corelare intre cele doua si nu inteleg de ce se intampla asa?
- cont-sters-1898
- **
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
- catalin_tl
- OP
- 53 mesaje
- din 10 Aug 2006
- Vectra 1992 C20NE
- Tulcea
catalin_tl
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2006
- Mesaj Privat
- cont-sters-1898
- **
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
Am inteles de la un var de-al meu care a avut o Vectra A din 1992 1.6i (C16NZ) adusa in tara in 2000 si a bagat-o la taxi din 2001 pana in prezent. A facut cu motorul original 420.000. Si mi-a spus ca vectrele A au belele cu instalatia electrica din cauza proastei exploatari a acesteia si mai ales daca masina a fost lovita tare si a fost afectata inst. el. iar mesterul nu a stiut cum sa o refaca identic + diferiti mesteri care se baga aiurea in electrica masina fara sa aibe habar de ea.
Tie iti trebuie un electrician bun care sa-ti cauta eventualele "pierderi de curent" sau cum se numesc pentru a le remedia. Daca se inlocuiesc doar cablurile de la bobina de inductie pana la bujii e bine dar nu rezolva treaba mai trebuie inlocuite si cablurile de la alternator la baterie.
Tie iti trebuie un electrician bun care sa-ti cauta eventualele "pierderi de curent" sau cum se numesc pentru a le remedia. Daca se inlocuiesc doar cablurile de la bobina de inductie pana la bujii e bine dar nu rezolva treaba mai trebuie inlocuite si cablurile de la alternator la baterie.
- wwwcvro
- **
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
zildan
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2001 Y1.7DTI 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2006
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
pai e simplu, scoti borna de minus, si conectezi intre borna si baterie un aparat de masura pus pe "gaurica" de sarcina, si vezi ce consum iti arata.daca ai alarma activata sau ceva, tre sa vezi foarte putin curent care trece pe acolo. daca e mult, inseamna ca ceva fura curent. asta poti verifica scotand pe rand sigurantele..
- wwwcvro
- **
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat