- catalin_tl
- OP
- 53 mesaje
- din 10 Aug 2006
- Vectra 1992 C20NE
- Tulcea
catalin_tl
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2006
- Mesaj Privat
Constatari importante :
1.Motorul se tureaza la 1200-1300 rpm la pornirile la rece ;
2.Pornirile la rece sunt mai ferme, nu mai sunt balbaite ;
3.Problema detonatiilor in admisie s-a diminuat substantial, insa din pacate nu s-a eliminat total. In continuare, la accelerari bruste, motorul parca da intai sa moara si abia apoi porneste. Oricum fenomenul detonatiilor s-a diminuat si chiar "datu'n nas" nu mai este atat de evident - raspunsul motorului la solicitari de acceleratii este mai rapid.
Intrebari :
Exista o legatura directa intre tensiunea debitata de alternator si functionarea propriu-zisa a modulului de comanda a injectiei sau a injectoarelor?
Acumulatorul meu este destul de vechi 5-6 ani si la frig, daca nu pornesc masina cateva zile, se autodescarca. Este posibil ca aceasta, corelata cu tensiunea mica debitata de alternator, sa fie cauzele problemelor pe care le am cu pornirile la rece si cu datu'n nas al motorului ?
Daca incarc acumulatorul in casa pana la densitatea electrolitului de 1,26 g/cmc, cu alternatorul vechi montat, mi se opreste motorul la ralanti. Nu vad nici o corelare intre cele doua si nu inteleg de ce se intampla asa?
- cont-sters-1898
- **
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
- catalin_tl
- OP
- 53 mesaje
- din 10 Aug 2006
- Vectra 1992 C20NE
- Tulcea
catalin_tl
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2006
- Mesaj Privat
- cont-sters-1898
- **
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
Tie iti trebuie un electrician bun care sa-ti cauta eventualele "pierderi de curent" sau cum se numesc pentru a le remedia. Daca se inlocuiesc doar cablurile de la bobina de inductie pana la bujii e bine dar nu rezolva treaba mai trebuie inlocuite si cablurile de la alternator la baterie.
- wwwcvro
- **
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
zildan
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2001 Y1.7DTI 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2006
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,272 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,272
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- wwwcvro
- **
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat