Dan56- Suspendat
- 775 mesaje
- din 12 Feb 2009
- Astra 2008 Z13DTH
- Sibiu
Dan56- Mesaje scrise: 775
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salut
Incep cu intrebarea: a reusit cineva sa desfaca broasca usii si sa repare actuatorul la un Astra H?
Eu am montat lampi in usi, care-mi asigura iluminarea zonei pe care urmeaza sa pun piciorul cand cobor. Nu-mi explic de ce, dupa cateva zile de functionare perfecta, dintr-o data la usa din dreapta fata s-a inversat modul de lucru: atunci cand inchid usa, se aprind becurile (inclusiv plafonierele si martorul din bord), iar cand deschid usa se sting. Dupa ore multe de cautari impreuna cu 2 baieti extraordinari (DjTaoTao si Mikiboy), am ajuns la concluzia ca actuatorul functioneaza pe dos (mentionez ca nu exista erori stocate). Am scos incuietoarea (broasca) si am incercat s-o desfacem, dar nu stim cum, mi-e teama sa n-o rup.
Imi poate da cineva un sfat cum s-o desfac?
Multumesc
Incep cu intrebarea: a reusit cineva sa desfaca broasca usii si sa repare actuatorul la un Astra H?
Eu am montat lampi in usi, care-mi asigura iluminarea zonei pe care urmeaza sa pun piciorul cand cobor. Nu-mi explic de ce, dupa cateva zile de functionare perfecta, dintr-o data la usa din dreapta fata s-a inversat modul de lucru: atunci cand inchid usa, se aprind becurile (inclusiv plafonierele si martorul din bord), iar cand deschid usa se sting. Dupa ore multe de cautari impreuna cu 2 baieti extraordinari (DjTaoTao si Mikiboy), am ajuns la concluzia ca actuatorul functioneaza pe dos (mentionez ca nu exista erori stocate). Am scos incuietoarea (broasca) si am incercat s-o desfacem, dar nu stim cum, mi-e teama sa n-o rup.
Imi poate da cineva un sfat cum s-o desfac?
Multumesc
ologute
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1996 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
Dan56- Suspendat
- 775 mesaje
- din 12 Feb 2009
- Astra 2008 Z13DTH
- Sibiu
Dan56- Mesaje scrise: 775
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2009
- Mesaj Privat
Dan56 a scris:Salut
Incep cu intrebarea: a reusit cineva sa desfaca broasca usii si sa repare actuatorul la un Astra H?
Multumesc
Incep cu intrebarea: a reusit cineva sa desfaca broasca usii si sa repare actuatorul la un Astra H?
Multumesc
Noi am reusit. De fapt, eu m-am uitat ( ), de decapsulat a decapsulat-o MikiBoy. M-a lasat masca baiatul asta: priceput (nu-i de mirare, lucreaza in automotive, proiecteaza tot felul de chestii electronice complicate pt. marii producatori auto), intuitiv, cu rabdare de titan, ce sa va spun, JOS PALARIA.
Broasca are un rahat de microintrerupator care e proiectat pentru maxim 500 mA, ori noi am pus suplimentar 2 becuri de cate 2 W, care depaseau (impreuna cu plafonierele) 600 mA, si ca urmare, intrerupatoarele se transformau in fuzibile care, firesc, cedau.
Azi am gasit niste microintrerupatoare de 2 A, iar maine probabil le vom schimba in toate 4 broastele. Sper sa se termine cu problemele.
Miki a facut ceva poze, nu stiu daca va vrea sau nu sa faca un tutorial, este detinatorul exclusiv al Copyright-ului
ologute
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1996 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
da frate ! GATA ! OFFF cat miam stors creierii .. nu stiam ce e cu microintrerupatoarele alea, ele de fapt fac ca motorasu sa intre pe turatia a 2-a ..aia care de fapt inchide / deschide usa . (am zis "ele" ca la usa de la sofer am 2 microintrerup din alea) si din cauza intrerup alea nu intelegeam de ce nu mergea usa . era ca vorba romaneasca "benzineste-scanteieste, dar nu porneste! " akum ca ai postat si tu gata ..sunt sigur ALEA sunt de vina, de fapt numai unul. ce rugaminte am TE ROG spune-mi si mie unde le-ai gasit sa se potriveasca pe placa de la broasca usii noastre, trebe sa fie identice cu cele vechi ca sa faca "servici"
Dan56- Suspendat
- 775 mesaje
- din 12 Feb 2009
- Astra 2008 Z13DTH
- Sibiu
Dan56- Mesaje scrise: 775
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2009
- Mesaj Privat
Am schimbat microintrerupatoarele si functioneaza!
Le-am luat dintr-un magazin de electronice. Sunt aproape identice (sunt doar ceva mai putin adanci/inalte decat cele originale), iar ca specificatii: 2A - 125 V AC, deci mult mai rezistente. Pun cateva poze, din pacate nu foarte bune, dar iti poti da seama despre ce-i vorba. Cel din dreapta e originalul, iar cel din stanga e ala de 2 A.
Dimensiuni:
ORIGINAL: 14,65 / 9 / 5,35 mm (300 mA)
CUMPARAT: 13 / 6,5 / 5,35 mm (1 A)
P.S. Ai 2 microintrerupatoare / broasca? La mine e doar cate unul.
ologute a scris:...TE ROG spune-mi si mie unde le-ai gasit sa se potriveasca pe placa de la broasca usii noastre, trebe sa fie identice cu cele vechi ca sa faca "servici"
Le-am luat dintr-un magazin de electronice. Sunt aproape identice (sunt doar ceva mai putin adanci/inalte decat cele originale), iar ca specificatii: 2A - 125 V AC, deci mult mai rezistente. Pun cateva poze, din pacate nu foarte bune, dar iti poti da seama despre ce-i vorba. Cel din dreapta e originalul, iar cel din stanga e ala de 2 A.
Dimensiuni:
ORIGINAL: 14,65 / 9 / 5,35 mm (300 mA)
CUMPARAT: 13 / 6,5 / 5,35 mm (1 A)
P.S. Ai 2 microintrerupatoare / broasca? La mine e doar cate unul.
ologute
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1996 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
Gabriel96
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1996 1.6 16v X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2010
- Mesaj Privat
Si de decapsulat nu stie nimeni cum se face? Am si eu probleme cu usa spate dreapta la vectra B
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=68323
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=68323
ologute
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1996 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
schimbat 3 microintrerupatoare (2 la usa sofer si una la usa spate dreapta) acum totul merge ca nou - cost 9 lei - apropo ..intrerupatoarele pe care le-am gasit sunt de 5A.. si cred ca mie mi le-a "prajit" avariile care pornesc cand pun alarma si cateodata cred ca sau mai intersectat comenzile pe akolo.
de decapsulat - se desfac cele trei suruburi de pe de pe carcasa de plastic si vezi ca are un NIT situat cam la jumatate- nitul acela are o adancitura mica in el , un mic scob. Iei o bormasina cu un spiral de grosimea nitului respectiv, dai cu spiralul pana cand crezi ca a trecut de plastic si apoi ar trebui sa iasa fara probleme.
_chiar imi pare rau ca nu am facut cateva poze dar nu eram sigur ca le repar ... si asa le-am desfacut de 5 ori )
de decapsulat - se desfac cele trei suruburi de pe de pe carcasa de plastic si vezi ca are un NIT situat cam la jumatate- nitul acela are o adancitura mica in el , un mic scob. Iei o bormasina cu un spiral de grosimea nitului respectiv, dai cu spiralul pana cand crezi ca a trecut de plastic si apoi ar trebui sa iasa fara probleme.
_chiar imi pare rau ca nu am facut cateva poze dar nu eram sigur ca le repar ... si asa le-am desfacut de 5 ori )
- deleted-35873
- **
- 88 mesaje
- din 23 Jun 2009
deleted-35873
- Mesaje scrise: 88
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
- LeonteMihai
- ***
- 527 mesaje
- din 27 Oct 2011
- Astra 2006 z13dth
- Constanta
LeonteMihai
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2011
- Mesaj Privat
Heb65
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2009
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat