- manolache.catalin
- OP
- 7 mesaje
- din 19 Jun 2010
- Astra 1994 C16SE
- Bucuresti
manolache.catalin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1994 C16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salut,mi-am cumparat si eu un Opel Astra de ceva vreme si am gasit foarte multe ajutoare in posturile celor de pe aici.
Tin sa zic ca am un Astra F , `94 , 1.6 100cp , benzina , caravan.
Astea fiind spuse,vroiam sa incep cu problema mea :
Am observat ca atunci cand plec de pe loc,daca nu o fac mai hotarat si vreau sa plec relativ lejer si o idee subturat ca sa zic asa,incepe sa clipeasca becul de la ulei de pe bord.
Am prins caldurile de saptamanile trecute de cateva ori in masina.Fiind amiaza si cozi la semafoare,eu asteptanad,becul incepea sa clipeasca si chiar sa stea aprins cat timp eram pe loc.Continuand sa stau pe loc daca turez masina,becul se stinge,dar imedicat ce turatiile revin la 900 sau cat e relantiul(pt ca nu am turometru pe ea) becul de ulei iar se aprinde si ramane aprins.Intrebandu-l pe tata,el a dat vina oarecum si pe temperaturile acelea,dar totusi nu avea voie sa se aprinda becul de la ulei.Ideea e ca nu face mereu asa ci doar daca merg cu ea f mult prin oras,prin aglomeratie si stau la semafoare unde tot pornesc si opresc.
Tin sa zic ca masina e cumparata din aprilie si in mai a avut uleiul schimbat complet. Castrol magnatec 10W40 a intrat in motor.Sa fie maxim 1000 de km de cand i-am pus uleiul nou + tratament de motor Dura Lube.
Intreband in stanga si in dreapta am aflat diferite ipoteze:
ba ca motorul nu mai are presiune si sa fie pe duca.are 174.000km ( nush daca reali) si cand apas pedala chiar se infige,de unde ma si indoiesc ca ar fi motorul pe duca
ba ca sa verific pompa de ulei
ba sa vad ce presiune are , desi unii au zis ca nu am cum exact sa vad ce presiune are uleiul si altii ca e f usor cu un manometru
ba sa schimb iar uleiul si sa pun altul nou cu un aditiv prin care sa-l ingros , temperaturile calde fiind de vina
Am decis sa intreb si aici poate chiar gasesc ceva sfaturi avizate sau eu stiu,o solutie reala,pentru ca prin oras mi-e frica sa mai merg cu ea pentru a nu-i strica motorul.
Tin sa zic ca am un Astra F , `94 , 1.6 100cp , benzina , caravan.
Astea fiind spuse,vroiam sa incep cu problema mea :
Am observat ca atunci cand plec de pe loc,daca nu o fac mai hotarat si vreau sa plec relativ lejer si o idee subturat ca sa zic asa,incepe sa clipeasca becul de la ulei de pe bord.
Am prins caldurile de saptamanile trecute de cateva ori in masina.Fiind amiaza si cozi la semafoare,eu asteptanad,becul incepea sa clipeasca si chiar sa stea aprins cat timp eram pe loc.Continuand sa stau pe loc daca turez masina,becul se stinge,dar imedicat ce turatiile revin la 900 sau cat e relantiul(pt ca nu am turometru pe ea) becul de ulei iar se aprinde si ramane aprins.Intrebandu-l pe tata,el a dat vina oarecum si pe temperaturile acelea,dar totusi nu avea voie sa se aprinda becul de la ulei.Ideea e ca nu face mereu asa ci doar daca merg cu ea f mult prin oras,prin aglomeratie si stau la semafoare unde tot pornesc si opresc.
Tin sa zic ca masina e cumparata din aprilie si in mai a avut uleiul schimbat complet. Castrol magnatec 10W40 a intrat in motor.Sa fie maxim 1000 de km de cand i-am pus uleiul nou + tratament de motor Dura Lube.
Intreband in stanga si in dreapta am aflat diferite ipoteze:
ba ca motorul nu mai are presiune si sa fie pe duca.are 174.000km ( nush daca reali) si cand apas pedala chiar se infige,de unde ma si indoiesc ca ar fi motorul pe duca
ba ca sa verific pompa de ulei
ba sa vad ce presiune are , desi unii au zis ca nu am cum exact sa vad ce presiune are uleiul si altii ca e f usor cu un manometru
ba sa schimb iar uleiul si sa pun altul nou cu un aditiv prin care sa-l ingros , temperaturile calde fiind de vina
Am decis sa intreb si aici poate chiar gasesc ceva sfaturi avizate sau eu stiu,o solutie reala,pentru ca prin oras mi-e frica sa mai merg cu ea pentru a nu-i strica motorul.
- moldovan_nicu74
- **
- 172 mesaje
- din 06 Mar 2008
- Astra 1992 C14NZ
- Alba
moldovan_nicu74
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
- manolache.catalin
- OP
- 7 mesaje
- din 19 Jun 2010
- Astra 1994 C16SE
- Bucuresti
manolache.catalin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1994 C16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2010
- Mesaj Privat
- cornel2cornel
- **
- 145 mesaje
- din 31 Jan 2009
- Astra 1996 x16xel
- Iasi
cornel2cornel
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
andra37
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1994 x17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Alexel1
- **
- 252 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 1992 C14NZ
- Iasi
Alexel1
- Mesaje scrise: 252
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
am avut o-ring-ul de la delcou dus si imi pierdea ulei foarte mult
bun....l-am schimbat, motorul trage perfect, nu imi scoate nici cel mai mic gram de fum...dar totusi uleiul dispare
si se incalzeste motorul destul de tare adica trece de 90 de grade aproape 100 si in aglomeratie si numai a 1-a...
termocupla porneste fara probleme dar nu face fata....tind sa cred ca e din pierderea uleiului...
aproape o data la luna ii pun 1L de ulei
este posibil sa pape asa de mult ulei?
pls help
bun....l-am schimbat, motorul trage perfect, nu imi scoate nici cel mai mic gram de fum...dar totusi uleiul dispare
si se incalzeste motorul destul de tare adica trece de 90 de grade aproape 100 si in aglomeratie si numai a 1-a...
termocupla porneste fara probleme dar nu face fata....tind sa cred ca e din pierderea uleiului...
aproape o data la luna ii pun 1L de ulei
este posibil sa pape asa de mult ulei?
pls help
- diabolik2s
- *
- 35 mesaje
- din 13 Jun 2010
- Astra 2008 dth
- Gorj
diabolik2s
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2008 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2010
- Mesaj Privat
- alexey
- ***
- 851 mesaje
- din 01 Dec 2007
- Astra 2001
- Botosani
alexey
- Mesaje scrise: 851
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Alexel1
- **
- 252 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 1992 C14NZ
- Iasi
Alexel1
- Mesaje scrise: 252
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
alexey a scris:ce ulei folosesti?
e strans bine busunul de scurgrre de sub motor? cum e garnitura la baie?
e strans bine busunul de scurgrre de sub motor? cum e garnitura la baie?
uleiul este aral tronic blue 10W 40
pe la buson sau garnituri nu curge deloc...
singura garnitura dusa a fost oring-ul de la delcou....atat in rest nimic...daca vei putea sa ne intalnim intr-o zi sa iti dai si u cu parerea...ca eu nu reusesc sa ii dau de cap....daca esti in iasi bineinteles....
respect...
- Alexel1
- **
- 252 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 1992 C14NZ
- Iasi
Alexel1
- Mesaje scrise: 252
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
- alexey
- ***
- 851 mesaje
- din 01 Dec 2007
- Astra 2001
- Botosani
alexey
- Mesaje scrise: 851
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2007
- Mesaj Privat
- manolache.catalin
- OP
- 7 mesaje
- din 19 Jun 2010
- Astra 1994 C16SE
- Bucuresti
manolache.catalin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1994 C16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2010
- Mesaj Privat
Scz dar am fost plecat o perioada si am mai incercat pe la diverse service`uri.
Am incercat sa aflu raspunsul la inca o problema legata de becul de "check engine" care se aprindea.Dupa ce m-am chinuit sa gasesc service care are mufele corespunzatoare pentru a fi pusa pe laptop,pt ca mufe pt comp de bord din 94 nu prea mai sunt(ceva de genu ca sunt tec1 si nu mai tine nimeni decat tec2) am gasit doar la Service-ul Radacini(aviz amatorilor) ca sa-mi zica omu ca nu-i apare nimic pe calculator lui,deci nu e ceva grav ) si ca sa nu ma sperii ca apare si la masinile noi...bun am rezolvat-o si pe asta ...
cat de ulei...astept la alt service piesa de masurat presiunea uleiului sa stim de unde apucam problema...
Am incercat sa aflu raspunsul la inca o problema legata de becul de "check engine" care se aprindea.Dupa ce m-am chinuit sa gasesc service care are mufele corespunzatoare pentru a fi pusa pe laptop,pt ca mufe pt comp de bord din 94 nu prea mai sunt(ceva de genu ca sunt tec1 si nu mai tine nimeni decat tec2) am gasit doar la Service-ul Radacini(aviz amatorilor) ca sa-mi zica omu ca nu-i apare nimic pe calculator lui,deci nu e ceva grav ) si ca sa nu ma sperii ca apare si la masinile noi...bun am rezolvat-o si pe asta ...
cat de ulei...astept la alt service piesa de masurat presiunea uleiului sa stim de unde apucam problema...
- radu_print
- **
- 150 mesaje
- din 18 Dec 2006
- Astra 1992 c25xe
- Bucuresti
radu_print
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
sa nu te sperii cand o sa vezi presiunea de ulei pana ii 1,2-1,3 bari, e normal la motoarele astea la relanti. E problema daca e sub valorile astea (cum este si parerea mea). Daca kilometrii sunt reali, cel mai probabil vei schimba pompa (nu mai stiu cat costa, dar nu e foarte scumpa).
In cazul in care nu e pompa vinovata, atunci cuzinetii sunt, ceea ce se va transforma intr-un cosmar pentru tine (asta daca nu te numeri printre putinii norocosi la care le reuseste reparatia).
bafta
In cazul in care nu e pompa vinovata, atunci cuzinetii sunt, ceea ce se va transforma intr-un cosmar pentru tine (asta daca nu te numeri printre putinii norocosi la care le reuseste reparatia).
bafta
- manolache.catalin
- OP
- 7 mesaje
- din 19 Jun 2010
- Astra 1994 C16SE
- Bucuresti
manolache.catalin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1994 C16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2010
- Mesaj Privat
radu_print a scris:sa nu te sperii cand o sa vezi presiunea de ulei pana ii 1,2-1,3 bari, e normal la motoarele astea la relanti. E problema daca e sub valorile astea (cum este si parerea mea). Daca kilometrii sunt reali, cel mai probabil vei schimba pompa (nu mai stiu cat costa, dar nu e foarte scumpa).
In cazul in care nu e pompa vinovata, atunci cuzinetii sunt, ceea ce se va transforma intr-un cosmar pentru tine (asta daca nu te numeri printre putinii norocosi la care le reuseste reparatia).
bafta
In cazul in care nu e pompa vinovata, atunci cuzinetii sunt, ceea ce se va transforma intr-un cosmar pentru tine (asta daca nu te numeri printre putinii norocosi la care le reuseste reparatia).
bafta
fix la etapa asta am ajuns si la concluziile acestea....luni urmeaza sa incep sa o bag la cineva pe rampa sa incep cu baia de ulei sa vedem daca e problema acolo.
Singura treaba buna e ca mai am un motor complet si pana la urma sper sa iasa unu bun din doua.
Mersi pentru sfaturi...
- Cipicao
- **
- 286 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
Salutare dragi colegi,
azi mi s-a aprins martorul la ulei in bord la relanti, daca turez un pic motorul, se stinge becul de la ulei.
am verificat nivelul la ulei, era undeva mai sus de minim, am mai completat.
dar, spre seara, am observat ca face exact la fel.
mentionez ca uleiul l-am schimbat in martie, si are vreo 3000 de km numai. oare sa nu face presiune suficienta ?
astept opinii in acest sens, multumesc
azi mi s-a aprins martorul la ulei in bord la relanti, daca turez un pic motorul, se stinge becul de la ulei.
am verificat nivelul la ulei, era undeva mai sus de minim, am mai completat.
dar, spre seara, am observat ca face exact la fel.
mentionez ca uleiul l-am schimbat in martie, si are vreo 3000 de km numai. oare sa nu face presiune suficienta ?
astept opinii in acest sens, multumesc
- Cipicao
- **
- 286 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Cipicao
- **
- 286 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Cipicao
- **
- 286 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat