Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Efectele globalizarii se fac simtite si in industria auto. Vw, ca si Opel si Ford, au sediul in Germania. Dar masinile produse de cei 3 nu sunt ariane 100%. Vw produce in 15 tari din Europa.
http://en.wikipedia.org/wik...n_Group_factories
Nu mai spun de personalul care lucreaza in fabricile respective. Stim cu totii ca sunt foarte multi turci in germania. Oare cati dintre ei lucreaza la Vw? Vw masina germana, deja e istorie.
Firmele auto din Europa, au fost aici de cand s-a inceput productia de automobile. Ford si Opel (ca parte a GM) au patruns mai tarziu pe piata europeana. Au intalnit aici o concurenta destul de mare, cerinte total diferite fata de piata americana. Pt a evita niste investitii uriase in proiectare,au preferat sa participe cu cota parte in diviziile de proiectare a altor companii. De aceea folosesc motoare Fiat, PSA, etc. Ce ne intereseaza pe noi ca si cumparatori, e produsul final. Daca produsul este bun si ma satisface pe mine ca si client, ma doare exact la basca daca e produs la Inglostad sau la Cuca Macaii.
@rubin: te rog, nu lua asta ca o jignire, nu am nici cea mai mica intentie de a leza pe cineva. Avem conceptii cam diferite despre masini. Eu sunt una dintre persoanele care cand cauta o masina, cauta una noua. Sunt deja la a treia masina noua cumparata, am avut si eu cateva SH-uri inainte si stiu ce inseamna asta. Eu unul prefer sa dau 20-24k euro pe o masina noua, cu garantie. Masina pt mine, in momentul in care garantia s-a sfarsit nu mai exista. O vand si iau alta noua, imi permit sa pierd 10-12k euro la 3-4 ani. Pt mine nu conteaza cat costa un injector, cat costa o turbina, am garantie. Chiar daca pica ceva de pe masina, nu imi pasa. Si sa stii ca mai sunt destui ca mine. Cu actuala masina, asta cu injectoare proaste, am deja doi ani si 40k km, nu a vazut service-ul decat la revizii. In urmatorii doi ani, pana se termina garantia, o sa mai fac inca pe atat. Si urmeaza alta. Tot noua, cu garantie la injectoare si la turbina.

rubin a scris:Ok ! Inteleg.
Totusi Ford nu este o masina germana !
la injectoare, volanta si turbina in garantie nu e asa sigur ca se schimba gratuit ! Cred ca exemple pot fi destule !
Un coleg de serviciu a schimbat volanta la un Nissan Tida la 4000 km si l-a costat in service si garantie 4000 lei cu multe discutii si asa zise reduceri !

Slash a scris:
forbidden27 a scris:Nu mai spun de personalul care lucreaza in fabricile respective. Stim cu totii ca sunt foarte multi turci in germania. Oare cati dintre ei lucreaza la Vw?


am plecat de la una si am ajuns la alta
Si aia care iti schimba tie pe marea "garantie" toate cele la revizii si nu numai ce sunt ? extraterestii ?
Aia de lucreaza la marile reprezentante de 2 lei unde te fura fiecare pe unde apuca si unde isi bat joc de tine si de masina ta, aia ce sunt ?
Aia care una iti factureaza pe garantie si alta iti pun pe masina ?
Vorbesc in general, poate tu cunosti pe cineva de incredere la reprezentanta respectiva si nu ai avut grijile astea.
Sunt insa multi care nu au aceasta posibilitate in Romania.
Si au exact aceasta mentalitate de lucru nou frate si se duc cu caciula in mana la "garantie" si si-o iau in freza de la compatriotii lor.
Decat sa dau 24.000 Eur si sa ma faca un roman analfabet intr-un service, mai bine cumpar din Germania facut de turci.
Daca e bun pentru nemti e bun si pentru mine fie si SH.
O masina SH intretinuta si cu toate reviziile la zi de-afara e mult mult de tot peste una noua intretinuta pe marea garantie de la noi.
Si daca n-as fi stiut o gramada de exemple de 2 lei cu garantia asta....
eu unul nu mai pun botul la pacaleli d-asta, sunt prea batran

forbidden27 a scris:Slash, si eu sunt destul de batran si trecut prin multe. Cum am mai spus, am folosit si eu destule SH-uri si m-am saturat de ele. In ultimii 7 ani am avut 3 masini noi. Absolut nici una nu a avut probleme, doar banalitati de genul bec ars, placute schimbate. Cu ultimile 3 masini nu mi-a mai fost niciodata frica sa plec intr-un concediu de 2-3000 km prin europa. Nu mi-a fost niciodata teama sa ma duc sa fac un ITP. Nu mi-a fost niciodata frica de faptul ca se strica masina prin Franta sau altundeva si nu am bani sa o repar.
Intr-adevar, service-urle de la noi inca n-au intrat in Europa, dar daca nu stii sa iti ceri drepturile, suferi. La mine asta nu e valabil. Cu mine nu le merge. La ultima revizie, facuta la un service Ford in Buc am avut surpriza sa gasesc pe factura " inspectie vizuala vopsea-30 Ron". Mai erau vreo doi tipi la revizie, au vazut, s-au inchinat, au platit si au plecat. Eu i-am pus sa imi faca alta factura.
Stii ca in Germania o carte service la "comanda" costa in jur de 50-100 euri? daca tu spui ca o masina SH de afara superintretinuta e mai buna decat una noua, nu mai am cuvinte. Uzura unui lucru iti spune ceva?
@rubin, spune-i colegului tau care la 4000 km a schimbat volanta platind din buzunarul sau ca e un prost.

tonytm a scris:Ti-o baga la o constatare si da verdict "proasta utilizare". Big deal Laughing

sorin666 a scris:
forbidden27 a scris:Efectele globalizarii se fac simtite si in industria auto. Vw, ca si Opel si Ford, au sediul in Germania. Dar masinile produse de cei 3 nu sunt ariane 100%. Vw produce in 15 tari din Europa.
http://en.wikipedia.org/wik...n_Group_factories
Nu mai spun de personalul care lucreaza in fabricile respective. Stim cu totii ca sunt foarte multi turci in germania. Oare cati dintre ei lucreaza la Vw? Vw masina germana, deja e istorie.
Afirmatia ta nu are nici o relevanta, turcii eventuali nu fac decat sa stranga suruburile si sa care spanul de langa masini, ceea ce conteaza este cine-i incadreaza. Roaga-te sa nu fie romani... Embarassed
Firmele auto din Europa, au fost aici de cand s-a inceput productia de automobile. Ford si Opel (ca parte a GM) au patruns mai tarziu pe piata europeana. Au intalnit aici o concurenta destul de mare, cerinte total diferite fata de piata americana. Pt a evita niste investitii uriase in proiectare,au preferat sa participe cu cota parte in diviziile de proiectare a altor companii. De aceea folosesc motoare Fiat, PSA, etc. Ce ne intereseaza pe noi ca si cumparatori, e produsul final. Daca produsul este bun si ma satisface pe mine ca si client, ma doare exact la basca daca e produs la Inglostad sau la Cuca Macaii.
Nici pe mine nu ma prea intereseaza "detaliile" de constructie, din PDV istoric nu ai insa dreptate... camioanele Opel au facut VW2 in armata lui Adolf, iar Ford-Europa a fost o "codita" a planului Marshall, in primii ani dupa razboi, cand MAI NIMENi nu fabrica masini in EU. Motoarele si platformele comune au aparut MULT mai tarziu, ca un raspuns in fata concurentei asiatice...
@rubin: te rog, nu lua asta ca o jignire, nu am nici cea mai mica intentie de a leza pe cineva. Avem conceptii cam diferite despre masini. Eu sunt una dintre persoanele care cand cauta o masina, cauta una noua. Sunt deja la a treia masina noua cumparata, am avut si eu cateva SH-uri inainte si stiu ce inseamna asta. Eu unul prefer sa dau 20-24k euro pe o masina noua, cu garantie. Masina pt mine, in momentul in care garantia s-a sfarsit nu mai exista. O vand si iau alta noua, imi permit sa pierd 10-12k euro la 3-4 ani. Pt mine nu conteaza cat costa un injector, cat costa o turbina, am garantie. Chiar daca pica ceva de pe masina, nu imi pasa. Si sa stii ca mai sunt destui ca mine. Cu actuala masina, asta cu injectoare proaste, am deja doi ani si 40k km, nu a vazut service-ul decat la revizii. In urmatorii doi ani, pana se termina garantia, o sa mai fac inca pe atat. Si urmeaza alta. Tot noua, cu garantie la injectoare si la turbina.
Tin deci sa iti multumesc pentru donatia generoasa, daca nu ar exista "oameni decisi" ca si tine, cei care nu concep sa arunce pe geam 250E/luna si sa se plieze dictaturii controalelor periodice obligatorii si supra-facturate la reprezentanta, asa ca si mine, nu ar avea ocazii recente de cumparat.

forbidden27 a scris:I-auzi bre. Si marmota invelea ciocolata in staniol. Ia du-te cu un avocat pe capul lor. Stiu o sa spuneti ca... asa ca mai bine o lasam balta ca deja o luam pe aratura.

Slash a scris:
forbidden27 a scris:Uzura unui lucru iti spune ceva?

Am vazut masina de 700.000 km facuti in Germania si in afara faptului ca nu-i dadeai 200.000 km mai arata si mult peste masinile de firma de la noi luate din reprezentante. cu 200.000 km, intretinute pe "garantie" romaneasca.
Si eu am avut 5 masini in 5 ani, toate SH, toate, Opel, nu asta conteaza, dar nu vreau sa te conving de absolut nimic, nu am de ce, sustin insa pana o sa mor, o masina intretinuta corespunzator in Germania cu 200.000 km e peste una de la noi cu 80.000 km pe garantie.


Hai ca discutiile din topicul celalalt au inceput sa fie foarte off, asa ca putem continua aici.
@slash: hai sa nu generalizam. Masinile Sh aduse de afara sunt bune, intretinute dar deja dau semne de batranete. Uzura morala deja se face prezenta, si in DE si in Ro. Si fierul imbatraneste ca si noi. Si cauciucurile din bucsi, si electronica, totul este supus uzurii. Am vazut destule masini aduse de afara impecabile si in scurt timp au inceput sa apara probleme. O bucsa care a fost pe masina germana 3-4 ani, adusa in Ro cedeaza mai repede decat una nou-nouta. Poti gasi pe internet o groaza de statistici despre fiabilitatela masini noi. In general, procentul de masini noi cu defecte majore in perioada de garantie este foarte mic. Intradevar, la noi in service, mai apar probleme. Important este sa stii sa iti ceri drepturile. In general, cand sunt probleme de genul asta, multi se plang pe forumuri in loc sa se duca la un avocat. Isi bat joc de tine daca te vad ca nu stii ce si cum sa ceri.
@sorin666: si eu iti multumesc pt ca ma scapi de ceva de care nu mai am nevoie. Ideea e ca noi doi, nu putem trai unul fara altul. Eu iti fac o donatie generoasa, dar esti sigur ca ce iti vand eu merita? Tu te bucuri de aia 3000 de euro economisiti. Bravo tie, dar pt mine banii aia reprezinta venitul meu pe cateva zile. Nu spun asta ca sa ma dau Becali in fata ta, este o simpla realitate. Tu poate ca ai timp sa iti faci singur revizia, ai si un loc unde sa schimbi uleiul si celelalte. Eu nu am. Nici timp nici loc. Asa ca prefer reprezentanta.
Skip ads

  • DJINN

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Prefer masina noua din Romania.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Si eu (evident).
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Eu sunt in ambele barci, pentru ca masina mea Opelu' l-am luat SH din Romania...cunoscand proprietarul si masina de noua (trei ani si 35.000km) am fost bucuros sa dau pe ea aprox 50% din pretul ei de noua.
Despre masinile noi am deasemenea o parere buna, o masina noua e noua.... si e bine sa iei o masina noua daca faci destui km, si ai de gand sa o tii macar 5 ani, pentru ca atunci cand o revinzi sa nu te gandesti...."am pierdut o groaza de bani"...la noi, nu prea se cuantifica bine folosirea masinii. Fiecare ar vrea sa o revanda la acelasi pret cu care a luat-o sau mai scump, dar asa ceva nu este normal Wink

Stima si numai bine
  • andreyyy

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
@forbidden27 mai lasa si tu modestia la o parte Very Happy, ce sa mai esti jjmmecher(cu 2 de jm Very Happy ) castigi 3000 de euro ca Adi de Vito, pac-pac... Nici nu stiu cum mai ai timp sa stai la discutii pe forumuri cu noi, "muritorii de rand" care nu avem venit 3000 de euro in cateva zile (nu iti ia mult timp sa numeri zecile de mii de euro pe care ii obtii lunar?) Embarassed
  • feribaci

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 1996 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2010

  • Mesaj Privat
masina trebuie sa ti o permiti,una noua bineinteles ca ar fii ideala,eu am avut solenta si logan de noi foarte multumit de servis la dacia renault,mai ales ca am avut ceva aventuri cand era service dacia si atat,daca nu o folosesti decat duminica cred ca merge si una la mana a doua
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Exista si un buget la care sa facem raportarea asta? Pentru ca la 6 - 8-10 mii de euro, prefer secondul dar la peste 30.000 sigur este noua.
  • rubin

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z 17 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:
Ti-o baga la o constatare si da verdict "proasta utilizare". Big deal Laughing

Pentru forbidden27
Daca tu castigi 1000 de euro pe zi dintr-o afacere - foarte bine - esti motivat si poti lua o masina noua cu garantie romaneasca dar pentru un om ce are un salariu decent si normal ce spun eu mai departe sunt adevarate probleme !

Asa este ! Din nefericire !
Colegul meu este suficient de inteligent dar producatorii ce vand in Romania au niste clauze de garantie ce par luate din filmele proaste !
Apropo !
Nasul meu are o Corsa 1.3 cdti care la 40000 km a avut problema cu volanta in garantie ! prima replica a serviceului a fost ametitoare - 8000 lei ! Shocked
Direct din fire, nasul a zis - o las aici, cat imi dati pe ea si apoi cat trebuie sa completez pana la una noua ?
Replica ?! lasa ca o facem cu 4000 lei in garantie !
Asa ca e chestie de noroc 1 Macar nu ma zgarii pe ochi ca e noua si nu este reparata gratis in garantie pt multe defecte !
lista ar continua cu injectiile de la renault si motorina de la noi apoi 10000 lei pentru pompa si injectoare in garantie !..........
Nu terminam nici poimaine !
Deci a te increde in faptul ca iei in RO o masina noua si ai garantie si dai banul si stai la soare fara griji te poate duce in realitate la o mare insolatie in buzunar cand crapa ceva la masina si odata cu asta si mitul garantiei ! Crying or Very sad
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
andreyyy a scris:@forbidden27 mai lasa si tu modestia la o parte Very Happy, ce sa mai esti jjmmecher(cu 2 de jm Very Happy ) castigi 3000 de euro ca Adi de Vito, pac-pac... Nici nu stiu cum mai ai timp sa stai la discutii pe forumuri cu noi, "muritorii de rand" care nu avem venit 3000 de euro in cateva zile (nu iti ia mult timp sa numeri zecile de mii de euro pe care ii obtii lunar?) Embarassed


Asa cum am spus spus deja, am vrut sa fie doar un exemplu. Sunt oameni care castiga si bani multi in tara. Norocul a facut ca si eu sa fiu unul dintre ei. Lucrez de cativa ani pe platforme maritime in strainatate, avem salarii mari dar si munca pe masura. Sunt avantaje si dezavantaje. Problema e la cei ca tine, daca cineva are bani, are masina noua, e manelist, fura de la stat, etc... Sunt si eu tot un "muritor de rand" ca cei de pe aici si imi face placere sa discut cu voi. Dar asa sunt cate unii, judeca pe cineva fara sa cunoasca. Multumesc pt jigniri.
  • andreyyy

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Nu te-am jignit cu nimic... Nu am nimic cu cei care castiga multi bani, nu cred ca cei care castiga multi bani sunt automat manelisti, insa singura chestie pe care am vrut sa o subliniez este ca de obicei cei care se LAUDA sunt manelari si cum ai mai zis u.. M-ai inteles gresit... Poti sa castigi si 300000 de euro in cateva zile, d-aia nu mai pot eu, dar din moment ce te lauzi pe un forum asteapta-te si la raspunsuri ca atare... Numai bine
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris: Dar asa sunt cate unii, judeca pe cineva fara sa cunoasca. Multumesc pt jigniri.

*
Intrucat te-ai oferit singur sa ma sponsorizezi Twisted Evil nu te voi jigni... vezi, intamplarea face ca nici mie sa nu-mi fie rusine cu salariul lunar, in domeniul *** se castiga binisor, chiar pe posturi relativ modeste, poti spera la mai mult de 2***€ sau 3***€ lunar (detalii doar familiei si prietenilor Wink )
Deci sa pot sa-mi iau masina noua, daca asi dori, dar aici e vorba si de prioritati... Daca in paralel cu achitarea casei in 5-6 ani in loc de 15, pot cumpara si un apartament care se se achite singur din suma varsata de chiriasi (alti "sponsori" la patrimoniul familial), o masina SH recenta (nu o epava) este o alegere inteligenta.
Iti las deci cu drag, inca o data "multumirea sufleteasca" de a pierde o suma importanta, chiar fara sa te poti bucura de obiect (dace esti pe mare...)
Si mai trebuie sa vizitezi si lumea, sa iesi cu familia, sa-ti vezi prietenii. Fara sa doresc sa fiu moralizator in nici un fel, este, intr-un fel "greierele si furnica", doar ca nu e vorba de venirea iernii, ci a varstei de pensionare... Wink
Si inca ceva... am sefi, de nivel N+5 fata de mine, care, intr-adevar, FAC cei 3000€ PE ZI, pe bune... daca ai sti cat de modesti sunt imbracati si in ce masini vin la lucru, te-ai speria...
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Asi dori sa readuc discutia pe fagasul initial... DECI, dupa mine si din experienta zilnica NOU vs SH occidental (recent) scor 0-1 fara discutie. Dar numai in conditii bine definite (conditiile...se pot discuta ulterior Exclamation ), nu folosind "serviciile dezinteresate" ale samsarilor. Wink
  • sniper00lock

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2009

  • Mesaj Privat
un sh de la nemnti cu km acceptabili e mult mai bun decit o masina noua de la noi argumentul ar fii ca aici ajung masinile noi cu multe piese fabricate in Spania,Polonia etc eu am luat mai multe masini noi de aici si daca te uiti cu atentie ba radiatorul e made in spain ba scaunele sint made in portugal,tari care cu toate contraargumentele lor nu au standardele calitative ca Germania
daca sint banii cash o masina noua se poate lua si din Germania fiind si mai ieftina ca la noi deci sh DE mai bun decit masina noua RO dar sh sa l aduci personal ca luat de la un samsar de aici poate creea probleme ulterior din nefericire mai avem multi romani care cred povestea cu masina de la neamntul care are >70 ani si se ducea cu ea doar duminica la femei Very Happy
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Si de unde stii tu ca toate masinile noi din De au absolut toate piesele facute in De? Masina este un complex de subansambluri care pot fi facute in mai multe parti si ansamblate pe una sau mai multe linii de asanblare. Referitor la standardele de calitate, vorbesti prostii. Eu ca firma impun un anumit standard de calitate. Tu ca producator, fabrici produsul la cerintele mele. Respecti standardul, iti fac receptia produsului, are defecte, nu ti-l iau. Sau crezi ca ia si produsul cu defecte sau substandard pe principiul da-l incoa ca il trimit in Romania?
  • sniper00lock

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2009

  • Mesaj Privat
poate ca vorbesc prostii poate ca vorbesc din experienta dar fabrica din Polonia de unde vin o gramada de masini noi aici nu face piesele la fel de bune ca fabrica din De e vorba de banii investiti in ele la capitolul tehnologie furnizorii sint si ei diferiti asta nu inseamna ca baga piese stricate in masinile pt Romania sau baga bucati de cauciuc in rezervor cum se facea odata la aro
sa stii ca de cele mai multe ori conteaza calitatea otelului,a cauciucului chiar si a cleiului care foloseste la lipit diverse piese ei probeaza daca tine la un anumit nr de bari?tine ok asta nu inseamna ca lipitura tine si in timp in DE controlul de calitate e mai riguros sa zicem asa
  • Italian Style

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Evident ca si producatorului ii convine sa compromita sa zic asa masina un pic...sunt mai multe motive:mana de lucru mai ieftina, poate se lucreaza la fel de rapid iar calitatea scoasa din fabrica poloneza poate este insesizabila fata de fabrica germana samd.
  • Italian Style

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Dar nu cred ca vreodata o sa se puna problema la ceea ce voi cumpara in materie de masini si nu numai...Ce e nou ...pai nou ramane Wink!
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Cum zicea colegul nostru zilele trecute... Rolling Eyes

DB77AAA a scris: ... vorbim de romani care locuiesc cu parintii in apartament cu doua camere, dar totusi, au ultimul tip de BieMdableW...
Confused
  • Italian Style

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Mda....nu stiu unde vrei sa bati Smile_
Nu e cazul meu ..am depasit de mult situatia insirata mai sus Wink
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
... nu, nimeni nu e direct vizat... Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR