DemenT
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1991 1.6 carburatie
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salut am un Opel Vectra A fabricat in 1991, motor de 1.6 benzina carburator, iar astazi am avut surpriza, ca mi-a curs tot lichidul de frana , am desfacut roata m-am uitat la etrier si am vazut ca am garniturile desfacute:
-si acuma intrebarea:
As vrea sa schimb etrierul cu totul si nu prea am bani de service as vrea si eu daca se poate mai multe detalii si cam cat ma costa un etrier sa stiu ce suma de bani imi iau la mine?
Va multumesc pentru atentia acordata!
Daca se poate sa imi puneti un tutorial sau ceva de genul: sa pricep mai bine sau ceva mai concret,detaliat,si neaparat pretul la etrier sau daca se gaseste la tipul acesta de masina de cumparat !
-si acuma intrebarea:
As vrea sa schimb etrierul cu totul si nu prea am bani de service as vrea si eu daca se poate mai multe detalii si cam cat ma costa un etrier sa stiu ce suma de bani imi iau la mine?
Va multumesc pentru atentia acordata!
Daca se poate sa imi puneti un tutorial sau ceva de genul: sa pricep mai bine sau ceva mai concret,detaliat,si neaparat pretul la etrier sau daca se gaseste la tipul acesta de masina de cumparat !
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
DemenT
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1991 1.6 carburatie
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2010
- Mesaj Privat
dap am rezolvat problema, ce sa faci sunt incepator am fost la un magazin si am cumparat greseala mea nu este etrier ci cilindru de presiune frana am dat 30 LEI pe el ,si chiar ma bucur ca nu este etrier pentru ca unul costa 700 LEI.
Multumesc pentru asistenta
Totusi inca ceva imi puteti spune si mie cum aerisesc conductele de frana sau cum se spune ca nu stiu ca am montat cilindrul dar cand franez se opreste in suturi datorita golurilor de aer prinse.
Multumesc pentru asistenta
Totusi inca ceva imi puteti spune si mie cum aerisesc conductele de frana sau cum se spune ca nu stiu ca am montat cilindrul dar cand franez se opreste in suturi datorita golurilor de aer prinse.
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
ca sa aerisesti instalatia procedezi in felul urmator:
Incepi de la cea mai indepartata roata fata de pompa de frana, in speta roata dreapta spate, urmand stanga spate, dreapta fata si la final stanga fata.
Ai nevoie de un asistent la pedala.
Rogi asistentul sa faca pedale pana se intareste aceasta (daca nu se intareste foarte tare nu e nici o problema, se va intari dupa cateva amorsari.).
In timp ce asistentul tine pedala apasata desfaci aerisitorul sa iasa tot aerul. apoi il strangi la loc (in tot acest timp asistentul tine apasata pedala). Aceasta se va duce la fund, nu trebuie sa te sperii. Repeti procedura pana cand la slabirea aerisitorului va iesi doar lichid, fara urme de aer.
ATENTIE: Aerisirea se face cu busonul de lichid desfacut. Se verifica dupa 2-3 amorsari nivelul lichidului, sa nu scada sub minim ca te-ai chinuit degeaba sa o amorsezi.
In acelasi fel procedezi a toate rotile pana cand pedala va ramane tare dupa ce o apesi de 2-3 ori.
Incepi de la cea mai indepartata roata fata de pompa de frana, in speta roata dreapta spate, urmand stanga spate, dreapta fata si la final stanga fata.
Ai nevoie de un asistent la pedala.
Rogi asistentul sa faca pedale pana se intareste aceasta (daca nu se intareste foarte tare nu e nici o problema, se va intari dupa cateva amorsari.).
In timp ce asistentul tine pedala apasata desfaci aerisitorul sa iasa tot aerul. apoi il strangi la loc (in tot acest timp asistentul tine apasata pedala). Aceasta se va duce la fund, nu trebuie sa te sperii. Repeti procedura pana cand la slabirea aerisitorului va iesi doar lichid, fara urme de aer.
ATENTIE: Aerisirea se face cu busonul de lichid desfacut. Se verifica dupa 2-3 amorsari nivelul lichidului, sa nu scada sub minim ca te-ai chinuit degeaba sa o amorsezi.
In acelasi fel procedezi a toate rotile pana cand pedala va ramane tare dupa ce o apesi de 2-3 ori.
DemenT
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1991 1.6 carburatie
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2010
- Mesaj Privat