elenas
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2010
- Mesaj Privat
am si eu o problema am un opel astra si acum 2 sapt mi a ramas aprins martorul de la abs ,am pus masina pe tester si au zis ca trebuie sa schimb rulmentul stanga fata .
acum dupa o saptamana de stat in parcare cand am pronit o nu mi s-a mai stins nici unul din martori de la bord absolut toti raman aprinsi si nici vitezometrul nu mai mergea..mentionez ca kilometrajul inca functiona. dupa ce am mers cu masina vreo 10 km a inceput sa functioneze si vitezometrul.
acum pana in momentul in care pornesc motorul nu mi se sting martorii de la bord dar dupa ce il pornesc se sting ,iar kilometrajul cam merge cand are chef....
spuneti-mi si mie ce ar fi de facut si care ar putea fi "buba" si cam pe la ce pret ma va duce totul..
multumesc anticipat asteptept raspunsurile voastre
acum dupa o saptamana de stat in parcare cand am pronit o nu mi s-a mai stins nici unul din martori de la bord absolut toti raman aprinsi si nici vitezometrul nu mai mergea..mentionez ca kilometrajul inca functiona. dupa ce am mers cu masina vreo 10 km a inceput sa functioneze si vitezometrul.
acum pana in momentul in care pornesc motorul nu mi se sting martorii de la bord dar dupa ce il pornesc se sting ,iar kilometrajul cam merge cand are chef....
spuneti-mi si mie ce ar fi de facut si care ar putea fi "buba" si cam pe la ce pret ma va duce totul..
multumesc anticipat asteptept raspunsurile voastre
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
elenas
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2010
- Mesaj Privat
- ady_vasiloiu
- **
- 110 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Astra 2006
- Mures
ady_vasiloiu
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
Baga si tu niste poze in garaj, fii mai explicit la ceea ce vrei si nu in ultimul rand scrie ce motor ai.Mai mult ca sigur ai probleme cu alternatorul.Testeaza cu un multimetru la bornele bateriei sa vezi ce tensiune iti indica.Trebuie sa fie undeva pe la 14 V.
Vezi oricum ca e un topic din care ai putea afla mai multe, dar pentru asta trebuie sa folosesti functia CAUTA.Bun venit pe clubopel!
Vezi oricum ca e un topic din care ai putea afla mai multe, dar pentru asta trebuie sa folosesti functia CAUTA.Bun venit pe clubopel!
elenas
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2010
- Mesaj Privat
ady_vasiloiu a scris:Baga si tu niste poze in garaj, fii mai explicit la ceea ce vrei si nu in ultimul rand scrie ce motor ai.Mai mult ca sigur ai probleme cu alternatorul.Testeaza cu un multimetru la bornele bateriei sa vezi ce tensiune iti indica.Trebuie sa fie undeva pe la 14 V.
Vezi oricum ca e un topic din care ai putea afla mai multe, dar pentru asta trebuie sa folosesti functia CAUTA.Bun venit pe clubopel!
Vezi oricum ca e un topic din care ai putea afla mai multe, dar pentru asta trebuie sa folosesti functia CAUTA.Bun venit pe clubopel!
daca ar fi alternatoru ar trebui schimbat sau se repara ?ca nu ma pricep ...ms pt raspunsurile de pana acum si pt cele viitoare
- ady_vasiloiu
- **
- 110 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Astra 2006
- Mures
ady_vasiloiu
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
Se repara in principiu.Trebuie sa schimbi puntea de diode si releul si daca tot il dai jos e bine sa schimbi si carbunii, asta in cazul in care nu e ars altceva prin el(rotor,etc).Mai intai incearca sa vezi ce tensiune iti indica pe multimetru pentru ca abia apoi sa incepi sa schimbi cele de mai sus.
- pascaru_val
- ****
- 1,409 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
O problema pe aici am si eu.
Ieri am cind am vrut sa plec am rotit cheia o data, si nu mi s-a mai stins martorul dreptunghi cu stelutza (cel de la lichid de racire- cooling system), toti ceilalti martori mi s-au stins si am plecat.
Masina a mers destul de normal (parca ceva vibratii la 1500 ture).Am ajuns acasa am oprit motorul si am pornit din nou.
Acum, cind rotesc cheia imi ramin aprinsi si martorii ulei si baterie (impreuna cu cel de cooling) aprinsi si se sting daca rotesc cheia si pornesc motorul.
Masina merge f bine ...
sau altfel spus:
Bag cheia in contact se aprind toti martorii- nu pornesc motorul imediat.
La circa 2 secunde se stinge martorul cu cheita, bujii si ABS parca ..
dar martorii cooling, ulei si baterie ramin aprinsi, rotesc cheia la ultima pozitie a butucului, porneste motorul se sting toti martori si merge ca noua.
Am facut numai dumuri scurte de ieri deci nu stiu altceva.
Remarca martorul check engine se stinge imediat dupa ce porneste masina- asa a fost de cind o am, la cealalta care am avut-o check engine se stingea la circa 2 secunde dupa punerea cheii, deci inainte sa pornesc motorul.- dar nu ma deranjat asta ca nu stiam cum e normal.
Ieri am cind am vrut sa plec am rotit cheia o data, si nu mi s-a mai stins martorul dreptunghi cu stelutza (cel de la lichid de racire- cooling system), toti ceilalti martori mi s-au stins si am plecat.
Masina a mers destul de normal (parca ceva vibratii la 1500 ture).Am ajuns acasa am oprit motorul si am pornit din nou.
Acum, cind rotesc cheia imi ramin aprinsi si martorii ulei si baterie (impreuna cu cel de cooling) aprinsi si se sting daca rotesc cheia si pornesc motorul.
Masina merge f bine ...
sau altfel spus:
Bag cheia in contact se aprind toti martorii- nu pornesc motorul imediat.
La circa 2 secunde se stinge martorul cu cheita, bujii si ABS parca ..
dar martorii cooling, ulei si baterie ramin aprinsi, rotesc cheia la ultima pozitie a butucului, porneste motorul se sting toti martori si merge ca noua.
Am facut numai dumuri scurte de ieri deci nu stiu altceva.
Remarca martorul check engine se stinge imediat dupa ce porneste masina- asa a fost de cind o am, la cealalta care am avut-o check engine se stingea la circa 2 secunde dupa punerea cheii, deci inainte sa pornesc motorul.- dar nu ma deranjat asta ca nu stiam cum e normal.
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,409 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat