Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • elenas

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2010

  • Mesaj Privat
am si eu o problema am un opel astra si acum 2 sapt mi a ramas aprins martorul de la abs ,am pus masina pe tester si au zis ca trebuie sa schimb rulmentul stanga fata .
acum dupa o saptamana de stat in parcare cand am pronit o nu mi s-a mai stins nici unul din martori de la bord absolut toti raman aprinsi si nici vitezometrul nu mai mergea..mentionez ca kilometrajul inca functiona. dupa ce am mers cu masina vreo 10 km a inceput sa functioneze si vitezometrul.
acum pana in momentul in care pornesc motorul nu mi se sting martorii de la bord dar dupa ce il pornesc se sting ,iar kilometrajul cam merge cand are chef....
spuneti-mi si mie ce ar fi de facut si care ar putea fi "buba" si cam pe la ce pret ma va duce totul..
multumesc anticipat asteptept raspunsurile voastre
Skip ads

  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Bine ai venit! Ne pare bine sa te cunoastem.... Mama Omida iti va trimite toate raspunsurile.

Bafta!
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Eu cred ca are Astra H
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Are G din 2001 Evil or Very Mad
si i-a murit bateria sau alternatorul (asta nu stie exact Mama Omida)
  • elenas

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2010

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Are G din 2001 Evil or Very Mad
si i-a murit bateria sau alternatorul (asta nu stie exact Mama Omida)

da astra g am scuze ca am omis
  • ady_vasiloiu

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Baga si tu niste poze in garaj, fii mai explicit la ceea ce vrei si nu in ultimul rand scrie ce motor ai.Mai mult ca sigur ai probleme cu alternatorul.Testeaza cu un multimetru la bornele bateriei sa vezi ce tensiune iti indica.Trebuie sa fie undeva pe la 14 V.
Vezi oricum ca e un topic din care ai putea afla mai multe, dar pentru asta trebuie sa folosesti functia CAUTA.Bun venit pe clubopel!
  • elenas

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2010

  • Mesaj Privat
ady_vasiloiu a scris:Baga si tu niste poze in garaj, fii mai explicit la ceea ce vrei si nu in ultimul rand scrie ce motor ai.Mai mult ca sigur ai probleme cu alternatorul.Testeaza cu un multimetru la bornele bateriei sa vezi ce tensiune iti indica.Trebuie sa fie undeva pe la 14 V.
Vezi oricum ca e un topic din care ai putea afla mai multe, dar pentru asta trebuie sa folosesti functia CAUTA.Bun venit pe clubopel!

daca ar fi alternatoru ar trebui schimbat sau se repara ?ca nu ma pricep ...ms pt raspunsurile de pana acum si pt cele viitoare
  • ady_vasiloiu

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Se repara in principiu.Trebuie sa schimbi puntea de diode si releul si daca tot il dai jos e bine sa schimbi si carbunii, asta in cazul in care nu e ars altceva prin el(rotor,etc).Mai intai incearca sa vezi ce tensiune iti indica pe multimetru pentru ca abia apoi sa incepi sa schimbi cele de mai sus.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
O problema pe aici am si eu.
Ieri am cind am vrut sa plec am rotit cheia o data, si nu mi s-a mai stins martorul dreptunghi cu stelutza (cel de la lichid de racire- cooling system), toti ceilalti martori mi s-au stins si am plecat.
Masina a mers destul de normal (parca ceva vibratii la 1500 ture).Am ajuns acasa am oprit motorul si am pornit din nou.
Acum, cind rotesc cheia imi ramin aprinsi si martorii ulei si baterie (impreuna cu cel de cooling) aprinsi si se sting daca rotesc cheia si pornesc motorul.
Masina merge f bine ...

sau altfel spus:
Bag cheia in contact se aprind toti martorii- nu pornesc motorul imediat.
La circa 2 secunde se stinge martorul cu cheita, bujii si ABS parca ..
dar martorii cooling, ulei si baterie ramin aprinsi, rotesc cheia la ultima pozitie a butucului, porneste motorul se sting toti martori si merge ca noua.
Am facut numai dumuri scurte de ieri deci nu stiu altceva.
Remarca martorul check engine se stinge imediat dupa ce porneste masina- asa a fost de cind o am, la cealalta care am avut-o check engine se stingea la circa 2 secunde dupa punerea cheii, deci inainte sa pornesc motorul.- dar nu ma deranjat asta ca nu stiam cum e normal.
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Martorii de baterie, ulei si HACM se sting NUMAI dupa pornirea motorului.
LA motoarele Y1.7DT si Z17CDTI martorul de ulei se stinge la cateva secunde dupa pornire.
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,989
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Acum ai si parerea colegului @lupu_sandu. Ti-am explicat in PM cum functioneazã martorii din bord. Nu ai motive de ingrijorare. Dumuri bune.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos Edwin, inseamna ca am uitat eu cum sta treaba.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR