Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
sal. avand in vedere ca nu gasesc nici un topic legat strict de vacuumul de pe omega B, Y22DTH,2001,si nici o schema a circuitului de vacuum . doresc sa apelez la ajutorul vostru... am avut 2 erori pe masina- P1590 ( 8 ) si P400. pornesc motorul-bine, functioneaza-intra turbina, insa dupa cateva secunde (8s-10s) parghia iese din supapa de actionare a turbinei, deci pierde vacuum pe undeva... intra in regim de avarie si check engine aprins... desi am verificat electrovalve, si inlocuit intre ele( cea de la egr cu cea de langa filtru de aer ca cu cealalta nu merge dif de diametru stuturi unde intra furtunasele de vacuum)bazaie amandoua,verificat furtune la presiune cu o seringa-nimic,toate bune, curatat admisia si implicit Egr-nimic... am inlocuit intre ele furtunasele si m-am cam zapacit.. nu stiu care mai e la locul lui si daca sunt corect conectate... nu are putere, abia se misca.. k un diesel( acesta e adevarul...) fara turbina va rog daca aveti schema circuitului de vacuum pt Y22DTH ? asta pt eroarea P400, cat despre P1590 ( 8 ) il am de mult insa nu am simtit o schimbare in sensul motorului... conteaza acel 8 din coada codului... nu am gasit pe nicaieri o descriere pt acest 8 ,senzorul de la arbore l.am schimbat acum 1 an jumate(hella) insa e bun deoarece am vrut sa.l deconectez pt cateva sutimi de sec ca nu am apucat ca a si vrut sa moara motorul... apoi l.am reconectat... nu stiu ce sa.i mai fac...
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca zici ca ai verificat EGR si nu e defecta, futunele alea mari, filtrul de aer,verifica si furtunele capilare care vin din pompa de vacuum din spatele motorului. da-i drumul si scoate un furtunas din racord si vezi daca face vacum .treb sa se simta la mana. alea crapa pe lungime si unul dintre ele se duce exact in locul unde se prinde de caroserie printr-o piese de plastic ( se roade de ea). vezi ca circuitul de vacuum este pe undeva pe la discutiile despre EGR cred ca l-am dat si eu acum citiva ani
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Circuit vacum vectra y20dth, cred ca este ca la omega difera doar pozitia motorului.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Otomega25 a scris:sal. avand in vedere ca nu gasesc nici un topic legat strict de vacuumul de pe omega B, Y22DTH,2001,si nici o schema a circuitului de vacuum . doresc sa apelez la ajutorul vostru... am avut 2 erori pe masina- P1590 ( 8 ) si P400. pornesc motorul-bine, functioneaza-intra turbina, insa dupa cateva secunde (8s-10s) parghia iese din supapa de actionare a turbinei, deci pierde vacuum pe undeva... intra in regim de avarie si check engine aprins... desi am verificat electrovalve, si inlocuit intre ele( cea de la egr cu cea de langa filtru de aer ca cu cealalta nu merge dif de diametru stuturi unde intra furtunasele de vacuum)bazaie amandoua,verificat furtune la presiune cu o seringa-nimic,toate bune, curatat admisia si implicit Egr-nimic... am inlocuit intre ele furtunasele si m-am cam zapacit.. nu stiu care mai e la locul lui si daca sunt corect conectate... nu are putere, abia se misca.. k un diesel( acesta e adevarul...) fara turbina va rog daca aveti schema circuitului de vacuum pt Y22DTH ? asta pt eroarea P400, cat despre P1590 ( 8 ) il am de mult insa nu am simtit o schimbare in sensul motorului... conteaza acel 8 din coada codului... nu am gasit pe nicaieri o descriere pt acest 8 ,senzorul de la arbore l.am schimbat acum 1 an jumate(hella) insa e bun deoarece am vrut sa.l deconectez pt cateva sutimi de sec ca nu am apucat ca a si vrut sa moara motorul... apoi l.am reconectat... nu stiu ce sa.i mai fac...



furtunasele..inbinatiile de la furtunase se rod..verifica de la iesire din pompa vacum,la omega e in spatele motorului!
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
verificat si rasverificat... astept sa inlocuiesc maine electrovalva turbo si daca nici asa nu merge , pompa vacuum .multumesc baieti !
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
masoara presiunea pe care o ai in instalatie. de la -0.7 pana la -1 trebuie sa iti functioneze bine masina.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
o voi masura... daca o sa am cu ce ... stii cumva cu ce ? ar merge un ceas de presiune turbo ?
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ceas de vacuum. e gradat de la 0 - presiune atmosferica la -1 vid. La un BOsch car service trebuie sa aiba. Cere o diagnoza. Se pune ceasul asta pe fiecare circuit de vacuum si iti face o diagnoza corecta, sa nu ajungi sa schimbi tot sistemul. De obicei crapa coturile alea de 90 grade sau ala un forma de u care pleaca de la pompa de vacuum. Daca ai nevoie, am electrovalve si pompa, dar nu cred ca trebuie schimbate.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
electrovalva turbo... cod 09158200... dau la schimb una cu cod 09128022...
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
scz de postare consecutiva dar am avut probleme cu calculatorul. revenind la sebiect nici electrovalva turbo nu e de vina. aseara am fost la intalnire la polivalenta si am schimbat cu una cu acelasi cod si toto asa se comporta... nu stiu ce sa mai fac sa incerc azi sa vb cu maiandrei sa trec pe la el, intre timp am una bucata electrovala egr si pompa vacuum de ,,dat"
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
s.a rezolvat . cred... sau partial.. aveti grija de acele ,,pilnii de sub electrovalve care de fapt sunt niste supape si ele.. nu lasa sa intre sau sa iasa mult aer. la electrovalva de turbo la mine am astupata si se actioneaza parghia turbo ! urca in ture rapid , in 3500 dar nu mai mult.. nu stiu de ce... de asemeni si la electrovalva egr daca se blocheaza acea pilnie de sub ea va da eroare si va anula egr... inca nu sunt lamurit 100 % cum ar trebui sa le pun.. la toate 3 electrovalve. in mod sigur cea de la turbo daca nu blochez pilnia de sub electrovalva nu face vacuum, iar daca ii punn acea pilnie (cum ar fi normal) iar nu functioneaza si lasa parghia de la turbo si iar nu merge turbina...
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Otomega25 a scris:s.a rezolvat . cred... sau partial.. aveti grija de acele ,,pilnii de sub electrovalve care de fapt sunt niste supape si ele.. nu lasa sa intre sau sa iasa mult aer. la electrovalva de turbo la mine am astupata si se actioneaza parghia turbo ! urca in ture rapid , in 3500 dar nu mai mult.. nu stiu de ce... de asemeni si la electrovalva egr daca se blocheaza acea pilnie de sub ea va da eroare si va anula egr... inca nu sunt lamurit 100 % cum ar trebui sa le pun.. la toate 3 electrovalve. in mod sigur cea de la turbo daca nu blochez pilnia de sub electrovalva nu face vacuum, iar daca ii punn acea pilnie (cum ar fi normal) iar nu functioneaza si lasa parghia de la turbo si iar nu merge turbina...
mi.am luat teapa... nu s.a rezolvat problema deci tot va trebui sa ajung la maiandrei ...
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred ca este pompa de vacum.Masoara vacumul din instalatie.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
si daca e pompa ce sa fac... ? sa o pun pe aceea care mi.ai dat.o tu ?! esti sigur ca aceea e buna , de la tine ?!
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Da pompa trebuie sa fie buna este data jos de pe un motor 2.0dti. Intai masoara vacumul si apoi vezi daca trebuie schimbata. Bafta
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
este Maf-ul defect !Multumesc, topicul se poate inchide !
  • andrei0481

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2008

  • Mesaj Privat
ce este "maf-ul"?
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
andrei0481 a scris:ce este "maf-ul"?
Maf= mass air flow ,debitmetru aer .
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
si totusi... nu mai am eroare insa furtunul care iese din intercooler pana pe la 3000 rpm se suge, mult si grav deoarece e deformat apoi se umfla tare ! masina merge bine insa se simte un lag cam maricel pana pe la 2500-3000 apoi trage f bine. nu stiu unde sa ma uit sa caut...
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
un prieten si-a spalat motorul la spalatorie ca tot romanul:)
nu a pornit motorul imediat si i-a mai dat si presiune mare si i-a intrat apa la debitmetru si a facut condens
simptomele sunt aceleasi ca ale tale
a desfacut debitmetru si l-a sters
acum rupe asfaltul si se mai rupe si el in figuri..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR