- deleted-11331
- OP
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
sal. avand in vedere ca nu gasesc nici un topic legat strict de vacuumul de pe omega B, Y22DTH,2001,si nici o schema a circuitului de vacuum . doresc sa apelez la ajutorul vostru... am avut 2 erori pe masina- P1590 ( 8 ) si P400. pornesc motorul-bine, functioneaza-intra turbina, insa dupa cateva secunde (8s-10s) parghia iese din supapa de actionare a turbinei, deci pierde vacuum pe undeva... intra in regim de avarie si check engine aprins... desi am verificat electrovalve, si inlocuit intre ele( cea de la egr cu cea de langa filtru de aer ca cu cealalta nu merge dif de diametru stuturi unde intra furtunasele de vacuum)bazaie amandoua,verificat furtune la presiune cu o seringa-nimic,toate bune, curatat admisia si implicit Egr-nimic... am inlocuit intre ele furtunasele si m-am cam zapacit.. nu stiu care mai e la locul lui si daca sunt corect conectate... nu are putere, abia se misca.. k un diesel( acesta e adevarul...) fara turbina va rog daca aveti schema circuitului de vacuum pt Y22DTH ? asta pt eroarea P400, cat despre P1590 ( 8 ) il am de mult insa nu am simtit o schimbare in sensul motorului... conteaza acel 8 din coada codului... nu am gasit pe nicaieri o descriere pt acest 8 ,senzorul de la arbore l.am schimbat acum 1 an jumate(hella) insa e bun deoarece am vrut sa.l deconectez pt cateva sutimi de sec ca nu am apucat ca a si vrut sa moara motorul... apoi l.am reconectat... nu stiu ce sa.i mai fac...
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
daca zici ca ai verificat EGR si nu e defecta, futunele alea mari, filtrul de aer,verifica si furtunele capilare care vin din pompa de vacuum din spatele motorului. da-i drumul si scoate un furtunas din racord si vezi daca face vacum .treb sa se simta la mana. alea crapa pe lungime si unul dintre ele se duce exact in locul unde se prinde de caroserie printr-o piese de plastic ( se roade de ea). vezi ca circuitul de vacuum este pe undeva pe la discutiile despre EGR cred ca l-am dat si eu acum citiva ani
- Alin-Smith
- ***
- 715 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Insignia 2010 A18xer
- Arges
Alin-Smith
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
Otomega25 a scris:sal. avand in vedere ca nu gasesc nici un topic legat strict de vacuumul de pe omega B, Y22DTH,2001,si nici o schema a circuitului de vacuum . doresc sa apelez la ajutorul vostru... am avut 2 erori pe masina- P1590 ( 8 ) si P400. pornesc motorul-bine, functioneaza-intra turbina, insa dupa cateva secunde (8s-10s) parghia iese din supapa de actionare a turbinei, deci pierde vacuum pe undeva... intra in regim de avarie si check engine aprins... desi am verificat electrovalve, si inlocuit intre ele( cea de la egr cu cea de langa filtru de aer ca cu cealalta nu merge dif de diametru stuturi unde intra furtunasele de vacuum)bazaie amandoua,verificat furtune la presiune cu o seringa-nimic,toate bune, curatat admisia si implicit Egr-nimic... am inlocuit intre ele furtunasele si m-am cam zapacit.. nu stiu care mai e la locul lui si daca sunt corect conectate... nu are putere, abia se misca.. k un diesel( acesta e adevarul...) fara turbina va rog daca aveti schema circuitului de vacuum pt Y22DTH ? asta pt eroarea P400, cat despre P1590 ( 8 ) il am de mult insa nu am simtit o schimbare in sensul motorului... conteaza acel 8 din coada codului... nu am gasit pe nicaieri o descriere pt acest 8 ,senzorul de la arbore l.am schimbat acum 1 an jumate(hella) insa e bun deoarece am vrut sa.l deconectez pt cateva sutimi de sec ca nu am apucat ca a si vrut sa moara motorul... apoi l.am reconectat... nu stiu ce sa.i mai fac...
furtunasele..inbinatiile de la furtunase se rod..verifica de la iesire din pompa vacum,la omega e in spatele motorului!
- deleted-11331
- OP
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
stefan26
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 2003 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
stefan26
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 2003 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
ceas de vacuum. e gradat de la 0 - presiune atmosferica la -1 vid. La un BOsch car service trebuie sa aiba. Cere o diagnoza. Se pune ceasul asta pe fiecare circuit de vacuum si iti face o diagnoza corecta, sa nu ajungi sa schimbi tot sistemul. De obicei crapa coturile alea de 90 grade sau ala un forma de u care pleaca de la pompa de vacuum. Daca ai nevoie, am electrovalve si pompa, dar nu cred ca trebuie schimbate.
- deleted-11331
- OP
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
scz de postare consecutiva dar am avut probleme cu calculatorul. revenind la sebiect nici electrovalva turbo nu e de vina. aseara am fost la intalnire la polivalenta si am schimbat cu una cu acelasi cod si toto asa se comporta... nu stiu ce sa mai fac sa incerc azi sa vb cu maiandrei sa trec pe la el, intre timp am una bucata electrovala egr si pompa vacuum de ,,dat"
- deleted-11331
- OP
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
s.a rezolvat . cred... sau partial.. aveti grija de acele ,,pilnii de sub electrovalve care de fapt sunt niste supape si ele.. nu lasa sa intre sau sa iasa mult aer. la electrovalva de turbo la mine am astupata si se actioneaza parghia turbo ! urca in ture rapid , in 3500 dar nu mai mult.. nu stiu de ce... de asemeni si la electrovalva egr daca se blocheaza acea pilnie de sub ea va da eroare si va anula egr... inca nu sunt lamurit 100 % cum ar trebui sa le pun.. la toate 3 electrovalve. in mod sigur cea de la turbo daca nu blochez pilnia de sub electrovalva nu face vacuum, iar daca ii punn acea pilnie (cum ar fi normal) iar nu functioneaza si lasa parghia de la turbo si iar nu merge turbina...
- deleted-11331
- OP
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Otomega25 a scris:s.a rezolvat . cred... sau partial.. aveti grija de acele ,,pilnii de sub electrovalve care de fapt sunt niste supape si ele.. nu lasa sa intre sau sa iasa mult aer. la electrovalva de turbo la mine am astupata si se actioneaza parghia turbo ! urca in ture rapid , in 3500 dar nu mai mult.. nu stiu de ce... de asemeni si la electrovalva egr daca se blocheaza acea pilnie de sub ea va da eroare si va anula egr... inca nu sunt lamurit 100 % cum ar trebui sa le pun.. la toate 3 electrovalve. in mod sigur cea de la turbo daca nu blochez pilnia de sub electrovalva nu face vacuum, iar daca ii punn acea pilnie (cum ar fi normal) iar nu functioneaza si lasa parghia de la turbo si iar nu merge turbina...
mi.am luat teapa... nu s.a rezolvat problema deci tot va trebui sa ajung la maiandrei ...
- Alin-Smith
- ***
- 715 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Insignia 2010 A18xer
- Arges
Alin-Smith
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Alin-Smith
- ***
- 715 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Insignia 2010 A18xer
- Arges
Alin-Smith
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- andrei0481
- **
- 126 mesaje
- din 24 Jan 2008
- Astra 2011 a17dtr
- Bucuresti
andrei0481
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2008
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- nashu_lucian
- **
- 423 mesaje
- din 20 Aug 2008
- Omega FOREVER
- Hunedoara
nashu_lucian
- Mesaje scrise: 423
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega FOREVER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat