Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A
  • edikt

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut baieti. Am si eu o tigra 1.4 din 95 pe care nu demult am aduso de afara. Cand am cumparato totul mergea ok dar cand am plecat pe drum a inceput ca motorul sa nu mai mearga rotund la relanti. In sarcina sau cand este turat nu e nici o problema doar cand e la rtlanti incepe sa nu mai mearga rotund. Poate cineva sa imi zica ce poate sa aiba ? bujiile leam schimbat dar face tot lafel
Skip ads

  • Andrash

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Timis
  • Masina: Tigra 1996 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2007

  • Mesaj Privat
si eu mi-am adus tigra din germania ... si primu lucru am bagat-o in service la un test si le-am zis la mecanici sa repare TOT ce este de reparat la ea sa nu am probleme dupa aia ... te-as sfatuii sa faci acelasi lucru ... (bujii, curea de distributie, lichid frana, filtru de aer, filtru benzina, schimb ulei si multe altele) acuma merge de rupe pamantul Smile ...
daca ai multi kilometrii la bord poate ai nevoie si de o segmentare ... la Tigra la aproximativ 150 000km pica motorul ... pica mult mai repede decat la restu masinilor ... asta au zis toti mecanicii si bisnitarii...
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Hai sa nu mai mintim lumea ca pica motoarele(mai e un topic unde se dezbate acest lucru) .
E un motor normal ca orice alt motor, atata timp cat e exploatat asa cum trebuie si este intretinut bine va functiona corespunzator .

Acum, despre problema ta .

Sunt mai multe variante : filtru de aer, filtru de benzina, clapeta de acceleratie, valva egr, benzina proasta .
  • cosmin_neb1

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
intai scoate clapeta de aer si curata tot ce se poate la ea. tot atunci desfaci si motorasul de relanti (este in corpul clapetei0 si il cureti si pe el. valva egr mai las-o un pic, vezi intai daca se rezolva cu clapeta, ca sa desfaci egr-ul trebuie sa desfaci jumate din motor...
verifica si furtunele de vacuum si aer sa nu-ti traga aer fals.

becul galben de eroare ti se aprinde in bord?
  • bogdanmin

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1996 1,6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salutare de la mare ,la noi in constanta este fulll de tigra,eu lucrez intr-un depozit mare de piese auto si cunosc cam tot ce inseamna service auto in constanta ,si am vazut ca de obicei este de vina senzorul de ralanti asta cade destul de repede la tigra:)
  • Davyd_valy

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1995 1600
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
edikt a scris:Salut baieti. Am si eu o tigra 1.4 din 95 pe care nu demult am aduso de afara. Cand am cumparato totul mergea ok dar cand am plecat pe drum a inceput ca motorul sa nu mai mearga rotund la relanti. In sarcina sau cand este turat nu e nici o problema doar cand e la rtlanti incepe sa nu mai mearga rotund. Poate cineva sa imi zica ce poate sa aiba ? bujiile leam schimbat dar face tot lafel
Smile problema care o ai este de la o supapa arsa,
  • rm3rt

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Tigra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
sal,unde se afla senzorul de relanti bogdanmin?
  • yrynel_k1

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
bogdanmin te rog vreau si eu nr tau de tel ca stau in cta si am nevoie de ceva la masina....am o tigra astept ms mult....cu respect id meu de mess este yrynel_k1@yahoo.com
  • sorin's

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
O problema asemanatoare am si eu, astazi am mers aprox 2 km dupa care am oprit la semafor. Turatia era normala 800 rpm, dar a scazut brusc la 400 si a crescut apoi imediat la 1000 si acolo a ramas. Am mai mers 2 km, alt semafor...mai erau 80 de sec de rosu si am zis sa opresc motoru si sa-l pornesc sa vad daca-si revine la turatia normala de relanti. Dupa ce am oprit motorul nu a mai vrut sa porneasca (eram primu la semafor Embarassed ). Am chinuit elecromotoru cu reprize de cate 10 secude, dar neam nu vroia sa porneasca. Am facut o pauza de 10 min si am incercat iar, dupa aprox 20 de secunde (ma mir ca a suportat bateria asa chin) a pornit dar destul de "balbait" dupa care in max 5 secunde si-a revenit complet....turatie stabila 800 rpm.
Am mai mers astazi cu ea si nu mi-a mai facut nici o problema, raspunde normal la accelerari bruste....
Ajutati-ma cu o idee, ce ar putea fi.

o seara buna
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Curata EGR-ul, asa mi-a facut si mie. Relantiu instabil, in turatie mergea bine. Vezi ca e destul de greu daca nu ai scule corespunzatoare.
  • george_snitzy

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1.6 16v x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2010

  • Mesaj Privat
imi cer scuze am si eu aceeasi problema numai ca la mine a descoperit k este sensorul de relanti (iac) sau ceva de genul asta , ma poate ajuta cineva cu asa ceva ?va multumesc
  • Cristi_Cotrau

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
@ george

Ai descoperit care e senzorul de relanti?Si eu am aceeasi problema,la relanti oscileaza putin si nu merge rotund,in turatii merge foarte bine.In plus,cand e rece motorul nu porneste la "sfert de cheie",trebuie sa tin putin ca sa porneasca.Bateria,filtre si bujii le-am schimbat,sunt noi....Pareri?
  • Andrash

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Timis
  • Masina: Tigra 1996 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2007

  • Mesaj Privat
si eu sunt INCA interesat de un raspuns la problema...
  • Tazz

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
toata lumea e interesata de misterul relantiului scazut la tigra!
  • KonfusedMind

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alba
  • Masina: Tigra 1996 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Din ce am tras eu cu tigra mea , la problema relantiului a fost ca Motorasul ala liniar din clapeta de acceleratie a fost dus , EGR`u blocat cu calamina , racordul de cauciuc dintre cele 2 bucati care formeaza admisia spart si ceva furtune de vacum crapate - > motoras din clapeta skimbat , EGR curatat (toata linia EGR - bobina cu valva + chestia aia din fata care merge in ventilatoru ala negru , scz dar nu le stiu denumirile tehnice) , cauciucu de la admisie skimbat (neaparat original , altfel e prea slab si intr`un an il skimbi iar) furtunase si gata in plus tre sa ai filtre , fise , bobina , bujii .. bune si cam asta ar fi .. nu stiu ce sa zic de sonda lambda .. eu i`am scos mufa si am mers fara ea si nu s`a intamplat nimic .. in sensul ca masina a mers fara probleme .. acu vezi tu .. dar cam astea ar fi si neaparat iti trebuie un mecanic serios
  • Tazz

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
daca ai scos mufa de la sonda lambda si nu s-a intamplat nimic, inseamna ca sonda ta nu mai functiona!

sonda are rolul de a citi gazale nearse din evacuare, dupa care trimite datele masurate la ECU, care in functie de acele masuratori si de datele trimise de senzorul de temeratura( ala ii spune cat de cald si cat de frig e si ECU stie ca e iarna sau vara si comanda si shocul automat), si reface amestecul de carburant, incat el sa fie optim, daca sonda nu mai functioneaza, nu mai trimite date catre ECU, care nu stie ce amestec sa faca, trece motorul in regim de avarie...!
  • Flory21

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Buna
..De data asta am si eu aceeasi problema.. porneste numai cu pedala (daca nu o tin turata din pedala cateva sec dupa ce o pornesc, moare motorul), daca o las pe liber incepe sa-mi varieze relantiul iar in cateva secunde se opreste (atat timp cat tin apasata pedala de acceleratie e ok) Am curatat sonda lambda, am schimbat bujiile si garnitura de chiuloasa.. a mers doar vreo 2-3 saptamani .. Acum mi-a zis mecanicul ca e posibil sa fie motorasul pas cu pas.. Mai astept si ale parari Oare?
  • Flory21

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am gasit si alte pareri, Very Happy am pus-o pe tester si mi-au spus ca este supapa egr
  • vreau_o_tigra

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
salut!si mie imi facea la fel dar am curatat egr-ul ,am bagat benzina de 99 si am mers turat cu ea .acum sta nemiscat.sper sa mearga si la tine
  • Flory21

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
sal. Am trecut de 'pasul' asta (benzina de 100, aditiv pt injectoare, mers la vreo 4-5mii turatii) a mers vreo 3sapt dupa care m-a lasat balta. Acum i-am schimbat supapa egr si merge fara probleme Cool
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR