edikt
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut baieti. Am si eu o tigra 1.4 din 95 pe care nu demult am aduso de afara. Cand am cumparato totul mergea ok dar cand am plecat pe drum a inceput ca motorul sa nu mai mearga rotund la relanti. In sarcina sau cand este turat nu e nici o problema doar cand e la rtlanti incepe sa nu mai mearga rotund. Poate cineva sa imi zica ce poate sa aiba ? bujiile leam schimbat dar face tot lafel
- Andrash
- **
- 380 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Tigra 1996 X14XE
- Timis
Andrash
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Timis
- Masina: Tigra 1996 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
si eu mi-am adus tigra din germania ... si primu lucru am bagat-o in service la un test si le-am zis la mecanici sa repare TOT ce este de reparat la ea sa nu am probleme dupa aia ... te-as sfatuii sa faci acelasi lucru ... (bujii, curea de distributie, lichid frana, filtru de aer, filtru benzina, schimb ulei si multe altele) acuma merge de rupe pamantul ...
daca ai multi kilometrii la bord poate ai nevoie si de o segmentare ... la Tigra la aproximativ 150 000km pica motorul ... pica mult mai repede decat la restu masinilor ... asta au zis toti mecanicii si bisnitarii...
daca ai multi kilometrii la bord poate ai nevoie si de o segmentare ... la Tigra la aproximativ 150 000km pica motorul ... pica mult mai repede decat la restu masinilor ... asta au zis toti mecanicii si bisnitarii...
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Hai sa nu mai mintim lumea ca pica motoarele(mai e un topic unde se dezbate acest lucru) .
E un motor normal ca orice alt motor, atata timp cat e exploatat asa cum trebuie si este intretinut bine va functiona corespunzator .
Acum, despre problema ta .
Sunt mai multe variante : filtru de aer, filtru de benzina, clapeta de acceleratie, valva egr, benzina proasta .
E un motor normal ca orice alt motor, atata timp cat e exploatat asa cum trebuie si este intretinut bine va functiona corespunzator .
Acum, despre problema ta .
Sunt mai multe variante : filtru de aer, filtru de benzina, clapeta de acceleratie, valva egr, benzina proasta .
cosmin_neb1- Suspendat
- 144 mesaje
- din 26 Apr 2008
- Valcea
cosmin_neb1- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
intai scoate clapeta de aer si curata tot ce se poate la ea. tot atunci desfaci si motorasul de relanti (este in corpul clapetei0 si il cureti si pe el. valva egr mai las-o un pic, vezi intai daca se rezolva cu clapeta, ca sa desfaci egr-ul trebuie sa desfaci jumate din motor...
verifica si furtunele de vacuum si aer sa nu-ti traga aer fals.
becul galben de eroare ti se aprinde in bord?
verifica si furtunele de vacuum si aer sa nu-ti traga aer fals.
becul galben de eroare ti se aprinde in bord?
bogdanmin
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 1,6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Davyd_valy
- *
- 1 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Tigra 1995 1600
- Bucuresti
Davyd_valy
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1995 1600
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
edikt a scris:Salut baieti. Am si eu o tigra 1.4 din 95 pe care nu demult am aduso de afara. Cand am cumparato totul mergea ok dar cand am plecat pe drum a inceput ca motorul sa nu mai mearga rotund la relanti. In sarcina sau cand este turat nu e nici o problema doar cand e la rtlanti incepe sa nu mai mearga rotund. Poate cineva sa imi zica ce poate sa aiba ? bujiile leam schimbat dar face tot lafel
problema care o ai este de la o supapa arsa,
rm3rt
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dambovita
- Masina: Tigra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
yrynel_k1
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
sorin's
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salut,
O problema asemanatoare am si eu, astazi am mers aprox 2 km dupa care am oprit la semafor. Turatia era normala 800 rpm, dar a scazut brusc la 400 si a crescut apoi imediat la 1000 si acolo a ramas. Am mai mers 2 km, alt semafor...mai erau 80 de sec de rosu si am zis sa opresc motoru si sa-l pornesc sa vad daca-si revine la turatia normala de relanti. Dupa ce am oprit motorul nu a mai vrut sa porneasca (eram primu la semafor ). Am chinuit elecromotoru cu reprize de cate 10 secude, dar neam nu vroia sa porneasca. Am facut o pauza de 10 min si am incercat iar, dupa aprox 20 de secunde (ma mir ca a suportat bateria asa chin) a pornit dar destul de "balbait" dupa care in max 5 secunde si-a revenit complet....turatie stabila 800 rpm.
Am mai mers astazi cu ea si nu mi-a mai facut nici o problema, raspunde normal la accelerari bruste....
Ajutati-ma cu o idee, ce ar putea fi.
o seara buna
O problema asemanatoare am si eu, astazi am mers aprox 2 km dupa care am oprit la semafor. Turatia era normala 800 rpm, dar a scazut brusc la 400 si a crescut apoi imediat la 1000 si acolo a ramas. Am mai mers 2 km, alt semafor...mai erau 80 de sec de rosu si am zis sa opresc motoru si sa-l pornesc sa vad daca-si revine la turatia normala de relanti. Dupa ce am oprit motorul nu a mai vrut sa porneasca (eram primu la semafor ). Am chinuit elecromotoru cu reprize de cate 10 secude, dar neam nu vroia sa porneasca. Am facut o pauza de 10 min si am incercat iar, dupa aprox 20 de secunde (ma mir ca a suportat bateria asa chin) a pornit dar destul de "balbait" dupa care in max 5 secunde si-a revenit complet....turatie stabila 800 rpm.
Am mai mers astazi cu ea si nu mi-a mai facut nici o problema, raspunde normal la accelerari bruste....
Ajutati-ma cu o idee, ce ar putea fi.
o seara buna
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
- george_snitzy
- *
- 1 mesaje
- din 25 Apr 2010
- Tigra 1.6 16v x16xe
- Bucuresti
george_snitzy
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1.6 16v x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Cristi_Cotrau
- *
- 37 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Tigra 1997
- Timis
Cristi_Cotrau
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Timis
- Masina: Tigra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
@ george
Ai descoperit care e senzorul de relanti?Si eu am aceeasi problema,la relanti oscileaza putin si nu merge rotund,in turatii merge foarte bine.In plus,cand e rece motorul nu porneste la "sfert de cheie",trebuie sa tin putin ca sa porneasca.Bateria,filtre si bujii le-am schimbat,sunt noi....Pareri?
Ai descoperit care e senzorul de relanti?Si eu am aceeasi problema,la relanti oscileaza putin si nu merge rotund,in turatii merge foarte bine.In plus,cand e rece motorul nu porneste la "sfert de cheie",trebuie sa tin putin ca sa porneasca.Bateria,filtre si bujii le-am schimbat,sunt noi....Pareri?
- Andrash
- **
- 380 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Tigra 1996 X14XE
- Timis
Andrash
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Timis
- Masina: Tigra 1996 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Tazz
- **
- 265 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Tigra 1995 x14xe
- Mehedinti
Tazz
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Tigra 1995 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
- KonfusedMind
- *
- 4 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Tigra 1996 x16xe
- Alba
KonfusedMind
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Alba
- Masina: Tigra 1996 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Din ce am tras eu cu tigra mea , la problema relantiului a fost ca Motorasul ala liniar din clapeta de acceleratie a fost dus , EGR`u blocat cu calamina , racordul de cauciuc dintre cele 2 bucati care formeaza admisia spart si ceva furtune de vacum crapate - > motoras din clapeta skimbat , EGR curatat (toata linia EGR - bobina cu valva + chestia aia din fata care merge in ventilatoru ala negru , scz dar nu le stiu denumirile tehnice) , cauciucu de la admisie skimbat (neaparat original , altfel e prea slab si intr`un an il skimbi iar) furtunase si gata in plus tre sa ai filtre , fise , bobina , bujii .. bune si cam asta ar fi .. nu stiu ce sa zic de sonda lambda .. eu i`am scos mufa si am mers fara ea si nu s`a intamplat nimic .. in sensul ca masina a mers fara probleme .. acu vezi tu .. dar cam astea ar fi si neaparat iti trebuie un mecanic serios
- Tazz
- **
- 265 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Tigra 1995 x14xe
- Mehedinti
Tazz
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Tigra 1995 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
daca ai scos mufa de la sonda lambda si nu s-a intamplat nimic, inseamna ca sonda ta nu mai functiona!
sonda are rolul de a citi gazale nearse din evacuare, dupa care trimite datele masurate la ECU, care in functie de acele masuratori si de datele trimise de senzorul de temeratura( ala ii spune cat de cald si cat de frig e si ECU stie ca e iarna sau vara si comanda si shocul automat), si reface amestecul de carburant, incat el sa fie optim, daca sonda nu mai functioneaza, nu mai trimite date catre ECU, care nu stie ce amestec sa faca, trece motorul in regim de avarie...!
sonda are rolul de a citi gazale nearse din evacuare, dupa care trimite datele masurate la ECU, care in functie de acele masuratori si de datele trimise de senzorul de temeratura( ala ii spune cat de cald si cat de frig e si ECU stie ca e iarna sau vara si comanda si shocul automat), si reface amestecul de carburant, incat el sa fie optim, daca sonda nu mai functioneaza, nu mai trimite date catre ECU, care nu stie ce amestec sa faca, trece motorul in regim de avarie...!
Flory21
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dambovita
- Masina: Tigra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2010
- Mesaj Privat
Buna
..De data asta am si eu aceeasi problema.. porneste numai cu pedala (daca nu o tin turata din pedala cateva sec dupa ce o pornesc, moare motorul), daca o las pe liber incepe sa-mi varieze relantiul iar in cateva secunde se opreste (atat timp cat tin apasata pedala de acceleratie e ok) Am curatat sonda lambda, am schimbat bujiile si garnitura de chiuloasa.. a mers doar vreo 2-3 saptamani .. Acum mi-a zis mecanicul ca e posibil sa fie motorasul pas cu pas.. Mai astept si ale parari
..De data asta am si eu aceeasi problema.. porneste numai cu pedala (daca nu o tin turata din pedala cateva sec dupa ce o pornesc, moare motorul), daca o las pe liber incepe sa-mi varieze relantiul iar in cateva secunde se opreste (atat timp cat tin apasata pedala de acceleratie e ok) Am curatat sonda lambda, am schimbat bujiile si garnitura de chiuloasa.. a mers doar vreo 2-3 saptamani .. Acum mi-a zis mecanicul ca e posibil sa fie motorasul pas cu pas.. Mai astept si ale parari
Flory21
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dambovita
- Masina: Tigra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2010
- Mesaj Privat
- vreau_o_tigra
- *
- 13 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Tigra 1995 X16XE
- Galati
vreau_o_tigra
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
Flory21
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dambovita
- Masina: Tigra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2010
- Mesaj Privat