- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- nicolaeclaus
- **
- 55 mesaje
- din 25 Jun 2008
- Vectra 2006 z16xe
- Bucuresti
nicolaeclaus
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Sunt un nepriceputeanu la masini.
Am un VECTRA C din 2005 (benzina)
Martorul de ulei imi apare la 10.000km parcursi ..mereu, cand imi spune ca uleiul are un nivel scazut.
Am tot vazut discutiile despre completare ulei...mai trebuie sa verific fizic la motor sa completez eu?...atat timp cat am un martor.
Martorul asta ma anunta numai la aprox 10.000 parcursi.. masoara km, sau presiunea ?
Mereu am schimbat uleiul la OPEL si au pus GM.
Daca pentru unii sunt intrebari tampite.. Multumesc pentru rabdare
Sunt un nepriceputeanu la masini.
Am un VECTRA C din 2005 (benzina)
Martorul de ulei imi apare la 10.000km parcursi ..mereu, cand imi spune ca uleiul are un nivel scazut.
Am tot vazut discutiile despre completare ulei...mai trebuie sa verific fizic la motor sa completez eu?...atat timp cat am un martor.
Martorul asta ma anunta numai la aprox 10.000 parcursi.. masoara km, sau presiunea ?
Mereu am schimbat uleiul la OPEL si au pus GM.
Daca pentru unii sunt intrebari tampite.. Multumesc pentru rabdare
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu cred ca e o intrebare tampita, martorul respectiv iti spune ca ai ajuns la limita de avarie cu uleiul, deci ai trebui sa mai completezi. Dar avand in vedere ca nu prea e bine sa mergi peste 10000km cu acelasi ulei, eu iti recomand sa nu mai completezi ci sa schimbi uleiul. totodata citeste si topicurile in care s-a discutat despre uleiuri si astfel vei sti si ce ulei sa folosesti.
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
Am mai intrebat intr-un topic, mai intreb si aici, poate, poate...La o vreme dupa ce motorul ajunge la temperatura de functionare, daca las masina in relanti se aprinde cu intermitenta becul de la ulei (clipeste neregulat). Lucru asta nu se intampla cand motorul este rece ci dupa o buna perioada de functionare. Daca am aerul conditionat pornit, adica daca motorul este un pic turat deasupra relantiului, lucrul asta nu se mai intampla sau becul clipeste mult mai rar. Sa fie senzorul de presiune, sa fie pompa de ulei, sa fie sorbul infundat... Sau ce sa fie?
Senzorul de presiune a uleiului pe unde este la motorul asta, stie cineva?
Senzorul de presiune a uleiului pe unde este la motorul asta, stie cineva?
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
@G.I.M. încersc sã-þi rãspund eu. Când motorul este rece uleiul este mai gros, iar presiunes mai mare, deci becul se stinge. Când motorul se încãlzeºte, uleiul se subþieazã ºi se ajunge mai greu la presiunea la care senzorul intrerupe contactul ºi becul se stinge. ªi e normal: când turaþia creºte ( AC ) atunci ºi presiunea creºte cea ce duce la stingerea becului.
Eu nu cred cã este de vinã pompa de ulei. Prima datã fã un schimb de ulei ºi vezi dacã se schimbã ceva în bine. Poþi verifica ºi senzorul ( cred cã se aflã pe blocul motor în zona unde uleiul urcã din baie in rampa de ungere ) ºi poþi doar spera sã fie el de vinã. Cãci dacã nu, atunci eu cred cã ai uzurã la arborele cotit ºi la cuzineþi cea ce duce la scãderea de presiune. Când am avut Dacie acesta era semnul cã arborele este uzat: la cald, ºi mers în gol pâlpâia martorul de presiune ulei. Dacã gãseºti senzorul de presiune poþi verifica cu un manometru presiunea la cald ºi vezi exact ce ºi cum. Eu îþi doresc baftã, ºi sã nu am eu dreptate pentru cã în caz contrar te aºteaptã o reparaþie mai mare ( ºi mai costisitoare ) la motor. Numai bine.
Eu nu cred cã este de vinã pompa de ulei. Prima datã fã un schimb de ulei ºi vezi dacã se schimbã ceva în bine. Poþi verifica ºi senzorul ( cred cã se aflã pe blocul motor în zona unde uleiul urcã din baie in rampa de ungere ) ºi poþi doar spera sã fie el de vinã. Cãci dacã nu, atunci eu cred cã ai uzurã la arborele cotit ºi la cuzineþi cea ce duce la scãderea de presiune. Când am avut Dacie acesta era semnul cã arborele este uzat: la cald, ºi mers în gol pâlpâia martorul de presiune ulei. Dacã gãseºti senzorul de presiune poþi verifica cu un manometru presiunea la cald ºi vezi exact ce ºi cum. Eu îþi doresc baftã, ºi sã nu am eu dreptate pentru cã în caz contrar te aºteaptã o reparaþie mai mare ( ºi mai costisitoare ) la motor. Numai bine.
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
Mda... Cam asa gandesc si eu! Schimbul de ulei l-am facut acum o saptamana, nu s-a schimbat nimic. Sa se uzeze arborele? La 170 000 km? Poate cuzinetii! Dar chiar si asa, de la ce sa se uzeze? Ulei Castrol Magnatec 5W40 schimbat intotdeauna mai devreme de 10 000 km! Asta e! O sa vad! Multumesc pentru raspuns!
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Acum cã ai menþionat câþi km are maºina ºi eu mã mir. Am avut o maºinã exact la fel. Am vândut-o cu 205.000 km, acum are deja 215000 la cel la care am dat-o ºi nici vorbã de probleme de acest fel. Singurul lucru care îmi vine în minte este cã maºina nu are km reali. Din pãcate au mai fost astfel de cazuri. Numai bine
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Pana una alta, ai face bine sa pui un ulei 10W40 High Milage (http://www.uleidemotor.com/uleidemotor_produs.php?cat_id=22&prod_id=32) sa iti mai creasca nitel presiunea.
Ai doua variante si anume: pompa de ulei uzata (datorata unor uleiuri inferioare schimbate la intervale de 30000km) sau cuzineti si arbore uzat (datorata acelorasi cauze si a km foarte multi). In ambele cauze trebuie sa desfaci motorul. Ai mai putea verifica regulatorul de presiune al uleiului. Cam asta e tot ce imi vine in cap acu.
Ai doua variante si anume: pompa de ulei uzata (datorata unor uleiuri inferioare schimbate la intervale de 30000km) sau cuzineti si arbore uzat (datorata acelorasi cauze si a km foarte multi). In ambele cauze trebuie sa desfaci motorul. Ai mai putea verifica regulatorul de presiune al uleiului. Cam asta e tot ce imi vine in cap acu.
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
Dupa cum spuneam cateva posturi in urma, am pus numai Castrol Magnatec 5w40 la intervale mai mici de 10 000 km. O sa vad cand desfac motorul. Aveti careva idee in ce ar consta reparatia daca arborele sau cuzinetii sunt dusi? Se face clasic, ca la Dacie, se ia la strung arborele si se monteaza cuzineti mai grosi? Sau se aplica alte metode?
- lucian_v
- **
- 123 mesaje
- din 27 Oct 2006
- Astra 2003 Z17DTL
- Bucuresti
lucian_v
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2006
- Mesaj Privat
aco_008 a scris:Imi puteti spune si mie unde e aceasta sonda la masina din semnatura? Mie nu mi se aprinde martorul din bord de cand am masina, nici la contact, deloc, ars nu prea cred ca e ca se arde greu fiind smd.
Am aceeasi problema si eu...ma rog mie nu mi se mai aprinde de vreo cateva zile.....
Stie cineva ce trebuie facut?
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- lucian_v
- **
- 123 mesaje
- din 27 Oct 2006
- Astra 2003 Z17DTL
- Bucuresti
lucian_v
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2006
- Mesaj Privat
- Bolidul
- **
- 128 mesaje
- din 08 Jul 2008
- Astra 2001 y17td
- Constanta
Bolidul
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 y17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2008
- Mesaj Privat
Va salut. Am o astra din 2001 cu morot y17td. Cand pornesc martorul de la presiune ulei se stinge dupa 2-3 secunde dar am inteles ca asa fac toate cu motorul asta oare asa o fi ? Cu cateva zile in urma am intrat cu viteza cam mare intr-o curba la 180 grade. Dupa ce am luat curba sa aprins becu de la ulei pt 1-2 secunde. Ce sa intamplat ?
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Bolidul a scris:Va salut. Am o astra din 2001 cu morot y17td. Cand pornesc martorul de la presiune ulei se stinge dupa 2-3 secunde dar am inteles ca asa fac toate cu motorul asta oare asa o fi ? Cu cateva zile in urma am intrat cu viteza cam mare intr-o curba la 180 grade. Dupa ce am luat curba sa aprins becu de la ulei pt 1-2 secunde. Ce sa intamplat ?
Nivelul uleiului este scazut. Verificã si completeazã. Numai bine.
danLaza
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 17ydt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
danLaza a scris:Salut am o Astra 1,7y tdi 2001 de 2 ani merge perfect pina acum dar sunt nedumerit ca becul de ulei de pe bord nu sa aprins nici odata .Unde sa caut defectul si cum si ce?Multumesc pt sfaturi anticipat.
Când pui contactul nu se aprinde martorul de presiune ulei? In acest caz verificã becul, este posibil sã fie ars. Dacã becul este bun verificã senzorul de presiune ulei ,care se aflã montat pe blocul motor. Atinge firul la masã si vezi dacã se aprinde becul. Dacã se aprinde senzorul este defect ºi trebuie schimbat. Numai bine.
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat