Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Buba er pompa de ulei, asa ca ai face bine sa mergi cat mai repede sa o schimbi pt ca e pe distributie si daca sare fulia poti distruge motorul. Bafta. Vezi ca s-a mai discutat pe forum, este o problema cunoscuta la y17dt.
Skip ads

  • nicolaeclaus

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Sunt un nepriceputeanu la masini.
Am un VECTRA C din 2005 (benzina)
Martorul de ulei imi apare la 10.000km parcursi ..mereu, cand imi spune ca uleiul are un nivel scazut.
Am tot vazut discutiile despre completare ulei...mai trebuie sa verific fizic la motor sa completez eu?...atat timp cat am un martor.
Martorul asta ma anunta numai la aprox 10.000 parcursi.. masoara km, sau presiunea ?
Mereu am schimbat uleiul la OPEL si au pus GM.

Daca pentru unii sunt intrebari tampite..Smile Multumesc pentru rabdare
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu cred ca e o intrebare tampita, martorul respectiv iti spune ca ai ajuns la limita de avarie cu uleiul, deci ai trebui sa mai completezi. Dar avand in vedere ca nu prea e bine sa mergi peste 10000km cu acelasi ulei, eu iti recomand sa nu mai completezi ci sa schimbi uleiul. totodata citeste si topicurile in care s-a discutat despre uleiuri si astfel vei sti si ce ulei sa folosesti.
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am mai intrebat intr-un topic, mai intreb si aici, poate, poate...La o vreme dupa ce motorul ajunge la temperatura de functionare, daca las masina in relanti se aprinde cu intermitenta becul de la ulei (clipeste neregulat). Lucru asta nu se intampla cand motorul este rece ci dupa o buna perioada de functionare. Daca am aerul conditionat pornit, adica daca motorul este un pic turat deasupra relantiului, lucrul asta nu se mai intampla sau becul clipeste mult mai rar. Sa fie senzorul de presiune, sa fie pompa de ulei, sa fie sorbul infundat... Sau ce sa fie?
Senzorul de presiune a uleiului pe unde este la motorul asta, stie cineva?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,984
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
@G.I.M. încersc sã-þi rãspund eu. Când motorul este rece uleiul este mai gros, iar presiunes mai mare, deci becul se stinge. Când motorul se încãlzeºte, uleiul se subþieazã ºi se ajunge mai greu la presiunea la care senzorul intrerupe contactul ºi becul se stinge. ªi e normal: când turaþia creºte ( AC ) atunci ºi presiunea creºte cea ce duce la stingerea becului.
Eu nu cred cã este de vinã pompa de ulei. Prima datã fã un schimb de ulei ºi vezi dacã se schimbã ceva în bine. Poþi verifica ºi senzorul ( cred cã se aflã pe blocul motor în zona unde uleiul urcã din baie in rampa de ungere ) ºi poþi doar spera sã fie el de vinã. Cãci dacã nu, atunci eu cred cã ai uzurã la arborele cotit ºi la cuzineþi cea ce duce la scãderea de presiune. Când am avut Dacie acesta era semnul cã arborele este uzat: la cald, ºi mers în gol pâlpâia martorul de presiune ulei. Dacã gãseºti senzorul de presiune poþi verifica cu un manometru presiunea la cald ºi vezi exact ce ºi cum. Eu îþi doresc baftã, ºi sã nu am eu dreptate pentru cã în caz contrar te aºteaptã o reparaþie mai mare ( ºi mai costisitoare ) la motor. Numai bine.
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Mda... Cam asa gandesc si eu! Schimbul de ulei l-am facut acum o saptamana, nu s-a schimbat nimic. Sa se uzeze arborele? La 170 000 km? Poate cuzinetii! Dar chiar si asa, de la ce sa se uzeze? Ulei Castrol Magnatec 5W40 schimbat intotdeauna mai devreme de 10 000 km! Asta e! O sa vad! Multumesc pentru raspuns!
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,984
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Acum cã ai menþionat câþi km are maºina ºi eu mã mir. Am avut o maºinã exact la fel. Am vândut-o cu 205.000 km, acum are deja 215000 la cel la care am dat-o ºi nici vorbã de probleme de acest fel. Singurul lucru care îmi vine în minte este cã maºina nu are km reali. Din pãcate au mai fost astfel de cazuri. Numai bine
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Da, si eu ma gandesc ca nu ar avea km reali. O sa vad cand o sa o desfac. Pentru ca o sa ma duc la mecanic, o sa-i schimb ambreiajul si o sa-l pun sa dea baia jos si in functie de ce va spune voi lua masuri. Dar asta abia spre sfarsitul lui iulie. Asta e!
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pana una alta, ai face bine sa pui un ulei 10W40 High Milage (http://www.uleidemotor.com/uleidemotor_produs.php?cat_id=22&prod_id=32) sa iti mai creasca nitel presiunea.
Ai doua variante si anume: pompa de ulei uzata (datorata unor uleiuri inferioare schimbate la intervale de 30000km) sau cuzineti si arbore uzat (datorata acelorasi cauze si a km foarte multi). In ambele cauze trebuie sa desfaci motorul. Ai mai putea verifica regulatorul de presiune al uleiului. Cam asta e tot ce imi vine in cap acu.
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Dupa cum spuneam cateva posturi in urma, am pus numai Castrol Magnatec 5w40 la intervale mai mici de 10 000 km. O sa vad cand desfac motorul. Aveti careva idee in ce ar consta reparatia daca arborele sau cuzinetii sunt dusi? Se face clasic, ca la Dacie, se ia la strung arborele si se monteaza cuzineti mai grosi? Sau se aplica alte metode?
  • lucian_v

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2006

  • Mesaj Privat
aco_008 a scris:Imi puteti spune si mie unde e aceasta sonda la masina din semnatura? Mie nu mi se aprinde martorul din bord de cand am masina, nici la contact, deloc, ars nu prea cred ca e ca se arde greu fiind smd.

Am aceeasi problema si eu...ma rog mie nu mi se mai aprinde de vreo cateva zile.....
Stie cineva ce trebuie facut?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Astept un raspuns de vreo 4 luni pe diferite topicuri aici pe forum, deja m-am lasat pagubas. Bine ca merge masina Rolling Eyes
  • lucian_v

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Pai masina merge da daca apare vreo problema la ulei si nu vezi e cam nasol... Sad

L.E. Maine ma duc in service sa vad si postez eu rezolvarea daca nu zice nimeni pana atunci...
  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Va salut. Am o astra din 2001 cu morot y17td. Cand pornesc martorul de la presiune ulei se stinge dupa 2-3 secunde dar am inteles ca asa fac toate cu motorul asta oare asa o fi ? Cu cateva zile in urma am intrat cu viteza cam mare intr-o curba la 180 grade. Dupa ce am luat curba sa aprins becu de la ulei pt 1-2 secunde. Ce sa intamplat ?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,984
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Bolidul a scris:Va salut. Am o astra din 2001 cu morot y17td. Cand pornesc martorul de la presiune ulei se stinge dupa 2-3 secunde dar am inteles ca asa fac toate cu motorul asta oare asa o fi ? Cu cateva zile in urma am intrat cu viteza cam mare intr-o curba la 180 grade. Dupa ce am luat curba sa aprins becu de la ulei pt 1-2 secunde. Ce sa intamplat ?

Nivelul uleiului este scazut. Verificã si completeazã. Numai bine.
  • danLaza

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 17ydt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut am o Astra 1,7y tdi 2001 de 2 ani merge perfect pina acum dar sunt nedumerit ca becul de ulei de pe bord nu sa aprins nici odata .Unde sa caut defectul si cum si ce?Multumesc pt sfaturi anticipat.
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,984
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
danLaza a scris:Salut am o Astra 1,7y tdi 2001 de 2 ani merge perfect pina acum dar sunt nedumerit ca becul de ulei de pe bord nu sa aprins nici odata .Unde sa caut defectul si cum si ce?Multumesc pt sfaturi anticipat.

Când pui contactul nu se aprinde martorul de presiune ulei? In acest caz verificã becul, este posibil sã fie ars. Dacã becul este bun verificã senzorul de presiune ulei ,care se aflã montat pe blocul motor. Atinge firul la masã si vezi dacã se aprinde becul. Dacã se aprinde senzorul este defect ºi trebuie schimbat. Numai bine.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca e cineva amabil sa ne spuna unde e acest senzor... de un an tot intreb pe forum.
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,984
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
@aco_008, uite unde este senzorul presiune ulei:

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc, in sfarsit! Embarassed
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR