mogo
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
RESPECTE ... am un bord simplu fara turometru si as dori sa pun un bord cu turometru...ar trebui sa am ceva mufa in plus pe acolo? Si inca ceva...la vitezometru eu am maxim 220...iar bordul care vreau sa-l pun are 260..o sa-mi indice corect viteza oare ?..bineinteles la viteze mai mici ma refer.. .....Va rog daca stiti ceva postati pls. Mersi...
- vyo81_speed
- **
- 275 mesaje
- din 16 Feb 2007
- Vectra 1992 C20NE
- Vrancea
vyo81_speed
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2007
- Mesaj Privat
mogo
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
- vyo81_speed
- **
- 275 mesaje
- din 16 Feb 2007
- Vectra 1992 C20NE
- Vrancea
vyo81_speed
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2007
- Mesaj Privat
- Xperiment
- **
- 218 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Brasov
Xperiment
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
mogo a scris:RESPECTE ... am un bord simplu fara turometru si as dori sa pun un bord cu turometru...ar trebui sa am ceva mufa in plus pe acolo? Si inca ceva...la vitezometru eu am maxim 220...iar bordul care vreau sa-l pun are 260..o sa-mi indice corect viteza oare ?..bineinteles la viteze mai mici ma refer.. .....Va rog daca stiti ceva postati pls. Mersi...
Trebuie sa ai acelasi numar W=....
Daca tot vrei sa-l pui... iei folia cu 220 si o pui in locul celei cu 260.
- rave
- ***
- 503 mesaje
- din 10 Jan 2008
- Vectra 1992 C16NZ
- Cluj
rave
- Mesaje scrise: 503
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2008
- Mesaj Privat
Degeaba schimba folia, pentru ca bordul cu 260 are liniile mai "inghesuite" decat cel cu 220 iar acul sa zicem la ora 12 va indica de ex 100kmh pe cel cu 220 si 120kmh pe cel cu 260. Cauta un bord cu acelasi numar W=, n-ar trebui sa fie foarte greu de gasit. Si eu mi-am schimbat de vreo luna si ceva bordul cu unul cu turometru si a mers fara modificari totul; aveau o gramada de borduri acolo. Insa tipul de la dezmembrari mi-a zis ca el la vectra lui a trebuit sa traga fir de la bobina pentru a face sa mearga turometrul . In principiu nu cred ca trebuie sa-ti faci griji pt asta
PS: acuma am vazut ca esti si tu din cluj. Du-te la dezmembrari in Lomb si sunt sigur ca o sa gasesti. Chiar am fost saptamana asta si au adus 2 Vectre A intregi pentru dezmembrat. Eventual hai si la intalniri , sa mai fie un Vectra A rosu . Vezi topicul asta https://www.clubopel.com/vie...p?p=289626#289626
PS: acuma am vazut ca esti si tu din cluj. Du-te la dezmembrari in Lomb si sunt sigur ca o sa gasesti. Chiar am fost saptamana asta si au adus 2 Vectre A intregi pentru dezmembrat. Eventual hai si la intalniri , sa mai fie un Vectra A rosu . Vezi topicul asta https://www.clubopel.com/vie...p?p=289626#289626
- bogdan88col
- *
- 25 mesaje
- din 02 Oct 2008
- Vectra 1992 C20NE
- Covasna
bogdan88col
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Covasna
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2008
- Mesaj Privat
- giurgiu nicu
- **
- 58 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Zafira 2000
- Alba
giurgiu nicu
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- florin66
- **
- 118 mesaje
- din 28 Aug 2007
- Calibra 1997 x20xev
- Alta tara
florin66
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Alta tara
- Masina: Calibra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
- bogdan88col
- *
- 25 mesaje
- din 02 Oct 2008
- Vectra 1992 C20NE
- Covasna
bogdan88col
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Covasna
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2008
- Mesaj Privat
asta e poza....mufa aia suplimentara este pentru martorii de nivel apa parbriz,uzura placute de frana,bec ars....l-am si "comandat" deja...deabia astept sa il primesc si sa il pun...pana la cat e gradat vitezometrul la c20ne k la mine era pana la 220 dar nu cred k arata corect..arata mai putin...(la mine masina a avut motor de 1.6 care a fost schimbat cu un c20)
asot
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2009
- Mesaj Privat
va rog sa-mi dati si mie un sfat...tocmai ce mi-am luat si eu un bord cu turometru si nu stiu cum sa dau kilomatrajul inapoi...am inteles ca sunt mai multe variante: cu acul, iar alta varianta ar fi cu bormasina...o alta problema este ca nu reusesc sa scot cadranul care indica km/h ca sa pot ajunge la kilometraj...va rog sa-mi spuneti si mie cum se face...
- rave
- ***
- 503 mesaje
- din 10 Jan 2008
- Vectra 1992 C16NZ
- Cluj
rave
- Mesaje scrise: 503
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2008
- Mesaj Privat
Trebuie sa desfaci cadranul cu kilometrajul. Din cate tin minte, sunt suruburi in spatele bordului, pentru a scoate cadranele separat. Apoi, mai sunt sub folia cu vitezele niste suruburi, pentru a demonta cadranul cu kilometrajul.
Pentru a ajunge la ele trebuie sa scoti acul indicator, ceea ce ar putea crea probleme. Daca iti indica bine viteza, scoate cuiul pe care se sprijina acul (in drept la 20kmh) si marcheaza cumva pozitia in care ramane acul fara acest cui (aceasta pozitie teoretic ar trebui sa fie echivalenta cu 0kmh, marcati cu un punct pe bordul cu turometru). Cand il pui la loc, aseaza bordul in aceeasi pozitie, si indrodu acul indicator astfel incat si el sa ramana singur la pozitia marcata. Apoi, il ridici la 20kmh - are un fel de arc care-l tine sub tensiune - si introduci cuiul inapoi.
Desfaci suruburile si ajungi la mecanismul tamburilor. Ca sa nu fortezi cand invarti tamburii cu km facuti, recomand sa scoti putin tija pe care se invart acestia, pentru a nu mai face contact cu "melcul" care o actioneaza (din cauza lui, se pot invarti tamburii doar dintr-o singura parte). Dupa ce ajungi la valoarea dorita, infigi tija inapoi si montezi cadranul.
N-am fost prea clar dar o sa iti dai seama cand desfaci cam ce trebuie facut . Totodata sper ca nu dai km inapoi cu scopuri dubioase
Pentru a ajunge la ele trebuie sa scoti acul indicator, ceea ce ar putea crea probleme. Daca iti indica bine viteza, scoate cuiul pe care se sprijina acul (in drept la 20kmh) si marcheaza cumva pozitia in care ramane acul fara acest cui (aceasta pozitie teoretic ar trebui sa fie echivalenta cu 0kmh, marcati cu un punct pe bordul cu turometru). Cand il pui la loc, aseaza bordul in aceeasi pozitie, si indrodu acul indicator astfel incat si el sa ramana singur la pozitia marcata. Apoi, il ridici la 20kmh - are un fel de arc care-l tine sub tensiune - si introduci cuiul inapoi.
Desfaci suruburile si ajungi la mecanismul tamburilor. Ca sa nu fortezi cand invarti tamburii cu km facuti, recomand sa scoti putin tija pe care se invart acestia, pentru a nu mai face contact cu "melcul" care o actioneaza (din cauza lui, se pot invarti tamburii doar dintr-o singura parte). Dupa ce ajungi la valoarea dorita, infigi tija inapoi si montezi cadranul.
N-am fost prea clar dar o sa iti dai seama cand desfaci cam ce trebuie facut . Totodata sper ca nu dai km inapoi cu scopuri dubioase
asot
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2009
- Mesaj Privat