Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • mogo

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
RESPECTE ... am un bord simplu fara turometru si as dori sa pun un bord cu turometru...ar trebui sa am ceva mufa in plus pe acolo? Si inca ceva...la vitezometru eu am maxim 220...iar bordul care vreau sa-l pun are 260..o sa-mi indice corect viteza oare ?..bineinteles la viteze mai mici ma refer.. .....Va rog daca stiti ceva postati pls. Mersi...
Skip ads

  • vyo81_speed

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
viteza o sa indice eronat, ca-sa indice corect va trebui calibrat vitezometru,iar daca iti pui turometru nu trebue nici o modificare, o sa functioneze normal instalatia e prevazuta pt.functia asta cu turometru
  • mogo

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
bordul care vreau sa-l pun...mi se pare ca e de calibra...si de aia intrebam...deci ar fi indicat sa caut un bord cu turometru si cu 220 pe bord nu 260...ca la calibra....numai asa o sa-mi indice bine si viteza..nu?
ms mult...
  • vyo81_speed

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
da Exclamation
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
mogo a scris:RESPECTE ... am un bord simplu fara turometru si as dori sa pun un bord cu turometru...ar trebui sa am ceva mufa in plus pe acolo? Si inca ceva...la vitezometru eu am maxim 220...iar bordul care vreau sa-l pun are 260..o sa-mi indice corect viteza oare ?..bineinteles la viteze mai mici ma refer.. .....Va rog daca stiti ceva postati pls. Mersi...

Trebuie sa ai acelasi numar W=....
Daca tot vrei sa-l pui... iei folia cu 220 si o pui in locul celei cu 260.
  • rave

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Degeaba schimba folia, pentru ca bordul cu 260 are liniile mai "inghesuite" decat cel cu 220 iar acul sa zicem la ora 12 va indica de ex 100kmh pe cel cu 220 si 120kmh pe cel cu 260. Cauta un bord cu acelasi numar W=, n-ar trebui sa fie foarte greu de gasit. Si eu mi-am schimbat de vreo luna si ceva bordul cu unul cu turometru si a mers fara modificari totul; aveau o gramada de borduri acolo. Insa tipul de la dezmembrari mi-a zis ca el la vectra lui a trebuit sa traga fir de la bobina pentru a face sa mearga turometrul Rolling Eyes . In principiu nu cred ca trebuie sa-ti faci griji pt asta

PS: acuma am vazut ca esti si tu din cluj. Du-te la dezmembrari in Lomb si sunt sigur ca o sa gasesti. Chiar am fost saptamana asta si au adus 2 Vectre A intregi pentru dezmembrat. Eventual hai si la intalniri Very Happy, sa mai fie un Vectra A rosu Razz . Vezi topicul asta https://www.clubopel.com/vie...p?p=289626#289626
  • bogdan88col

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2008

  • Mesaj Privat
am o nedumerire cu bordurile astea...am gasit unu cu turometru dar in spatele turometrului are un suport de plastic cu ceva becuri(si parca si un loc pt o mufa in plus)...da al meu nu are asa ceva...oare se potrivesc?k nu as vrea sa dau banii aiurea....
  • giurgiu nicu

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
@bogdan pune o poza cu ceasurile vazute din spate , sa vedem despre ce e vorba. si eu leam schimbat de curand.
  • florin66

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
se potrivesc.astept si eu rezolvarea,am 3 mufe pe bord,dar una nu are bagata nici o mufa

  • bogdan88col

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2008

  • Mesaj Privat
asta e poza....mufa aia suplimentara este pentru martorii de nivel apa parbriz,uzura placute de frana,bec ars....l-am si "comandat" deja...deabia astept sa il primesc si sa il pun...pana la cat e gradat vitezometrul la c20ne k la mine era pana la 220 dar nu cred k arata corect..arata mai putin...(la mine masina a avut motor de 1.6 care a fost schimbat cu un c20)

  • asot

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2009

  • Mesaj Privat
va rog sa-mi dati si mie un sfat...tocmai ce mi-am luat si eu un bord cu turometru si nu stiu cum sa dau kilomatrajul inapoi...am inteles ca sunt mai multe variante: cu acul, iar alta varianta ar fi cu bormasina...o alta problema este ca nu reusesc sa scot cadranul care indica km/h ca sa pot ajunge la kilometraj...va rog sa-mi spuneti si mie cum se face...
  • rave

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie sa desfaci cadranul cu kilometrajul. Din cate tin minte, sunt suruburi in spatele bordului, pentru a scoate cadranele separat. Apoi, mai sunt sub folia cu vitezele niste suruburi, pentru a demonta cadranul cu kilometrajul.

Pentru a ajunge la ele trebuie sa scoti acul indicator, ceea ce ar putea crea probleme. Daca iti indica bine viteza, scoate cuiul pe care se sprijina acul (in drept la 20kmh) si marcheaza cumva pozitia in care ramane acul fara acest cui (aceasta pozitie teoretic ar trebui sa fie echivalenta cu 0kmh, marcati cu un punct pe bordul cu turometru). Cand il pui la loc, aseaza bordul in aceeasi pozitie, si indrodu acul indicator astfel incat si el sa ramana singur la pozitia marcata. Apoi, il ridici la 20kmh - are un fel de arc care-l tine sub tensiune - si introduci cuiul inapoi.

Desfaci suruburile si ajungi la mecanismul tamburilor. Ca sa nu fortezi cand invarti tamburii cu km facuti, recomand sa scoti putin tija pe care se invart acestia, pentru a nu mai face contact cu "melcul" care o actioneaza (din cauza lui, se pot invarti tamburii doar dintr-o singura parte). Dupa ce ajungi la valoarea dorita, infigi tija inapoi si montezi cadranul.

N-am fost prea clar dar o sa iti dai seama cand desfaci cam ce trebuie facut Very Happy. Totodata sper ca nu dai km inapoi cu scopuri dubioase Very Happy
  • asot

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2009

  • Mesaj Privat
multumesc...il dau inapoi pt. ca este diferenta prea mare...de la 184000 la 272000 este cam mult...daca era diferenta de cateva mii nici nu ma mai chinuiam...multumesc pt. sfaturi
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR