- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
In toate cartile de specialitate scrie ca se fac completari...ca uleiul din instalatie isi pierde proprietatile in timp.
Nu stiu ce inseamna la tine ca merge OK.
Eu scot freonul, vad cat era si il reincarc cu freon si cantitatea de ulei specificata. In mod normal, ar trebui sa fie in jur de -3 sau -4 grade daca dau pe Low. Acum compresorul munceste mult sa scoata un 5 grade. Pentru 50 ron si 30 minute cred ca merita sa fac asta.
Ma interesa mai mult sa stiu ce cantitate de freon este scrisa in cartea tehnica ptr opel omega B
Nu stiu ce inseamna la tine ca merge OK.
Eu scot freonul, vad cat era si il reincarc cu freon si cantitatea de ulei specificata. In mod normal, ar trebui sa fie in jur de -3 sau -4 grade daca dau pe Low. Acum compresorul munceste mult sa scoata un 5 grade. Pentru 50 ron si 30 minute cred ca merita sa fac asta.
Ma interesa mai mult sa stiu ce cantitate de freon este scrisa in cartea tehnica ptr opel omega B
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
freonul nu este ulei de motor!nu are ce sa asi piarda proprietatile!tu duci frigiderul la incarcat cu freon?este acelasi sistem..cand dispare freonul sau se evapora este problema mecanica..nu are legatura cu calitatea freonului!la opel HU am primit acest raspuns si ati pot zice cu siguranta ca nu se incarca doar cand se evapora sau sunt fisuri pe instalatie!la mine e tracut pe instalatie cat freon intra si la ce presiune lucreaza!parca 1,5 intra habar nu am..oricum orice service care incarca instalatii de clima tre sa aiba echipament special care baga exact cat lipseste din instalatie!bafta
-3,-4?asa valoare este imposibil sa ati bage nu cred ca poti atinge acea temperatura pe perioada de vara pus pe LOW!ai verificat cu permometru special?eu am verificat la amea in HU si pe low cu acel A activat sub 13 grade nu am scos !
-3,-4?asa valoare este imposibil sa ati bage nu cred ca poti atinge acea temperatura pe perioada de vara pus pe LOW!ai verificat cu permometru special?eu am verificat la amea in HU si pe low cu acel A activat sub 13 grade nu am scos !
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
shaftt24 - nu m-ai inteles...Pe langa freon in instalatie trebuie introdus si ulei special care greseaza pe interior componentele compresorului si garniturile:
"Principalele probleme ale sitemelor de A/C auto sunt din cauze mecanice. In timp, refrigerantul se degradeaza, pierzandu-si calitatile protectoare. Când nivelul Ph-ului se schimba, incepe procesul de coroziune rezultand depuneri de rugina si mazga pe conducte, condensor si compresor. Radiatorul separa 50% din agentul frigorific contaminat , formand reziduri care pot intrerupe fluxul de refrigerant din sistem. Acest lucru provoaca incalzirea compresorului si permite aparitia depunerilor corozive care deterioreaza suprafetele de metal. Daca nu se intervine, apar probleme de supraincalzire, scurgeri interne si defectarea unor component din sistem, necesitand reparatii costisitoare. "
asta am gasit...
Referitor la -3, -4 grade...iti spun ce mi-a explicat cel de la firma. Ca a mai facut un opel omega anul asta si atat i-a iesit la verificare, dupa incarcare. Oricum o sa postez si maine modul in care a fost facuta reincarcarea si ce valori am avut dupa. Acum am avut 5 grade.
"Principalele probleme ale sitemelor de A/C auto sunt din cauze mecanice. In timp, refrigerantul se degradeaza, pierzandu-si calitatile protectoare. Când nivelul Ph-ului se schimba, incepe procesul de coroziune rezultand depuneri de rugina si mazga pe conducte, condensor si compresor. Radiatorul separa 50% din agentul frigorific contaminat , formand reziduri care pot intrerupe fluxul de refrigerant din sistem. Acest lucru provoaca incalzirea compresorului si permite aparitia depunerilor corozive care deterioreaza suprafetele de metal. Daca nu se intervine, apar probleme de supraincalzire, scurgeri interne si defectarea unor component din sistem, necesitand reparatii costisitoare. "
asta am gasit...
Referitor la -3, -4 grade...iti spun ce mi-a explicat cel de la firma. Ca a mai facut un opel omega anul asta si atat i-a iesit la verificare, dupa incarcare. Oricum o sa postez si maine modul in care a fost facuta reincarcarea si ce valori am avut dupa. Acum am avut 5 grade.
- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
- ccostras
- OP
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- Stig
- **
- 218 mesaje
- din 03 Oct 2009
- Vectra 2003 Y20DTH
- Timis
Stig
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2009
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- Stig
- **
- 218 mesaje
- din 03 Oct 2009
- Vectra 2003 Y20DTH
- Timis
Stig
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2009
- Mesaj Privat
- octavian4
- **
- 145 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Zafira 2007 Z18XER
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
...Pe langa freon in instalatie trebuie introdus si ulei special care greseaza pe interior componentele compresorului si garniturile...
Uleiul... se introduce odata cu freonul... ma refer... se amesteca in compresor? sau se alimenteaza cu ulei separat? ca nu inteleg...
Eu am probleme cu aerul conditionat... Acum o luna am incarcat instalatia cu freon... si acum nu mai face rece... compresorul este umezit pe fulia care e invartita de curea...
Si nu stiu cum sa fac... cine se pricepe la asa ceva? As vrea sa-l repar...
Uleiul... se introduce odata cu freonul... ma refer... se amesteca in compresor? sau se alimenteaza cu ulei separat? ca nu inteleg...
Eu am probleme cu aerul conditionat... Acum o luna am incarcat instalatia cu freon... si acum nu mai face rece... compresorul este umezit pe fulia care e invartita de curea...
Si nu stiu cum sa fac... cine se pricepe la asa ceva? As vrea sa-l repar...
- Edwin
- *******
- 5,989 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,989
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
@octavian4 Vãd cã eºti din Bucureºti. Ia legãtura cu colegul @LDivora. IataPROFILUL lui. Numai bine.
- GianyP
- **
- 430 mesaje
- din 13 Sep 2008
- Meriva 2003 Z16XE
- Dambovita
GianyP
- Mesaje scrise: 430
- Locatie: Dambovita
- Masina: Meriva 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2008
- Mesaj Privat
e_vasalos
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2007
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
costul depinde decat freon trebuie completat
20 verificatul si restul in functie de cantitatea de freon care trebuie completata.
da intradevar din cand in cand e mai bine sa completezi deoarece i-si pierde din calitati cu timpul si cu cat e mai nou uleiul si cantitatea de freon e mai aproape de cea recomandata o sa mearga si compresorul mai usor ceea ce va reduce si consumul de combustibil chiar daca "merge bine"
20 verificatul si restul in functie de cantitatea de freon care trebuie completata.
da intradevar din cand in cand e mai bine sa completezi deoarece i-si pierde din calitati cu timpul si cu cat e mai nou uleiul si cantitatea de freon e mai aproape de cea recomandata o sa mearga si compresorul mai usor ceea ce va reduce si consumul de combustibil chiar daca "merge bine"
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- sfantu13mm
- *
- 12 mesaje
- din 03 Dec 2009
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
sfantu13mm
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2009
- Mesaj Privat
alysu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2009
- Mesaj Privat