Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
De cateva zile am ceva probleme in sensul ca atunci cand accelerez acul de la turometru nu mai urca la fel ca inainte, parca tremura, iar cand revine la loc o face sacadat, in trepte. Stie cineva ce s-a intamplat Question
Skip ads

  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
turometrul este electronic... Sad nu prea ai ce'i face decat sa pui altul.
  • Metal

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Intr-o zi am dat cheie... si observ un tremurat dubios la turometru... mergea cam intrepte... accelerez putin... si figura 2... nu mai revine. Opresc motorul, start again (ca la windows) si tzapa... a ramas identat cu 3000 rpm... acum
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Si acuma e la 3000rpm relanti-ul la tine? Adica la motor sau doar pe turometru indica asa?
Eu am patit o data sa se ameteasca motorul si sa stea relanti-ul la turatie mare (nu aveam turometru) din cauza ca am oprit motorul la o plecare si la urmatoarea pornire s-a ametit ECU (Vectra '92) insa am oprit iar si am pornit si si-a revenit.
  • Metal

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Doar turometrul arata aiurea cu 3000 in plus. Aseara m-am abitionat sa dau jos geamul ala si sa il corectez... dar am abandonat ca nu stiu unde sunt toate suruburile si clemele. Decat sa rup ceva mai bine dau 500K intr-un service.
Cred ca s-a intamplat de la soare. Cand am oprit atunci am stat cam 10 minute timp in care bordul a fost luminat de soare direct (chiar unde e turometrul) fiind negru probabil s-a incins repede, s-a dilatat iar la plecare rotile alea din spate nu mai aveau pasul compatibil.
  • Metal

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Am atasat si o poza Very Happy



click pe imagine pt zoom
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Man ce atre esti, 7000rpm.
Vrei sa-l dai jos? Eu am demontat ceasurile si e f. usor.
Deci uite asa vine treaba:
invarti volanul 1/4 tura la stanga si la dreapta si vezi ca ai niste surubele cu niste capacele in spatele volanului.
Dai jos capacelele si scoti surubelele (cruce) si scoti partea de sus de plastic intre volan si indicatoare. (in fata e prinsa in suruburi, in spate in niste gheare, e usor tare de scos, si de pus, te uiti cum l-ai scos si faci invers.
Dupa ce dai plasticul respectiv jos ajungi sa vezi prinderea indicatoarelor de bord: 2 suruburi jos si 2 sus. Cele de sus se vad si in poza atasata de tine, pe verticala sus in gaurelele alea.
Acuma problema e sa gasesti cheie care sa mearga in ele (stea cu 6 colturi) si sa fie cheie buna pt. ca suruburile sunt f. stranse si daca e cheie de aia de 10 mii din piata nu ai nici o sansa.
Dupa ce dai cele 4 suruburi jos ai sus un fel de manetica alba in partea de sus a indicatoarelor. Miste acea manetica spre dreapta si indicatoarele is libere, le tragi spre tine si ies pt. ca sunt f. unguste si nu au cablu de vitezometru.
Acuma vine partea mai grea pt. ca 80% e ca ai desfacut degeaba bordul, dar daca tot vrei sa mesteresti, joaca-te.
Poate mergi cu el la un electronist si verica ceva piese, poate e ars ceva la turometru, dar singur, daca nu ai cunostinte de electronica nu vei reusi sa-l repari pt. ca nu este nimic nimic mecanic.
Daca vrei sa demontezi ceasurile, ai grija cand pui placa inapoi pt. ca atunci cand o prinzi, trebuie tensionata - impinsa inspre jos (parca) ca sa faca contact afisajul de km totali cu pinii de contact. Deci daca la remontat se vede km total cu linii lipsa sau deloc, nu te speria, nu e nimic grav, ci doar putin gadilit.
Cam atat m-am jucat si eu pe partea asta (voiam sa vad niste becuri care sunt leduri defapt lipite pe placa), daca pot sa te mai ajut cu ceva, spune.
  • Metal

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Merci de ajutor! Ma gandesc sa o duc in service totusi. Mi-e teama ca daca imi bag manutele sa nu stric ceva. Ai idee cat costa o interventie d-asta? am inteles ca e 10euro/ora dar romanul e nascut hot...
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu am nici o idee cat costa la un service de dealer Opel, dar e nasol ca is golani astia la service, si tare ma tem ca or sa-ti ia 1 mil si or sa-ti zica cu amabilitate: "Ne pare rau, turometrul este stricat, nu avem acum pe stoc altul, dar la 15 mil va putem aduce la comanda daca lasati jumatate din suma avans. Doriti sa dati comanda?"
Tine-ne la curent cu evolutia lucrurilor.
Succes.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR