- Mikki
- OP
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
Metal
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Si acuma e la 3000rpm relanti-ul la tine? Adica la motor sau doar pe turometru indica asa?
Eu am patit o data sa se ameteasca motorul si sa stea relanti-ul la turatie mare (nu aveam turometru) din cauza ca am oprit motorul la o plecare si la urmatoarea pornire s-a ametit ECU (Vectra '92) insa am oprit iar si am pornit si si-a revenit.
Eu am patit o data sa se ameteasca motorul si sa stea relanti-ul la turatie mare (nu aveam turometru) din cauza ca am oprit motorul la o plecare si la urmatoarea pornire s-a ametit ECU (Vectra '92) insa am oprit iar si am pornit si si-a revenit.
Metal
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2004
- Mesaj Privat
Doar turometrul arata aiurea cu 3000 in plus. Aseara m-am abitionat sa dau jos geamul ala si sa il corectez... dar am abandonat ca nu stiu unde sunt toate suruburile si clemele. Decat sa rup ceva mai bine dau 500K intr-un service.
Cred ca s-a intamplat de la soare. Cand am oprit atunci am stat cam 10 minute timp in care bordul a fost luminat de soare direct (chiar unde e turometrul) fiind negru probabil s-a incins repede, s-a dilatat iar la plecare rotile alea din spate nu mai aveau pasul compatibil.
Cred ca s-a intamplat de la soare. Cand am oprit atunci am stat cam 10 minute timp in care bordul a fost luminat de soare direct (chiar unde e turometrul) fiind negru probabil s-a incins repede, s-a dilatat iar la plecare rotile alea din spate nu mai aveau pasul compatibil.
Metal
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Man ce atre esti, 7000rpm.
Vrei sa-l dai jos? Eu am demontat ceasurile si e f. usor.
Deci uite asa vine treaba:
invarti volanul 1/4 tura la stanga si la dreapta si vezi ca ai niste surubele cu niste capacele in spatele volanului.
Dai jos capacelele si scoti surubelele (cruce) si scoti partea de sus de plastic intre volan si indicatoare. (in fata e prinsa in suruburi, in spate in niste gheare, e usor tare de scos, si de pus, te uiti cum l-ai scos si faci invers.
Dupa ce dai plasticul respectiv jos ajungi sa vezi prinderea indicatoarelor de bord: 2 suruburi jos si 2 sus. Cele de sus se vad si in poza atasata de tine, pe verticala sus in gaurelele alea.
Acuma problema e sa gasesti cheie care sa mearga in ele (stea cu 6 colturi) si sa fie cheie buna pt. ca suruburile sunt f. stranse si daca e cheie de aia de 10 mii din piata nu ai nici o sansa.
Dupa ce dai cele 4 suruburi jos ai sus un fel de manetica alba in partea de sus a indicatoarelor. Miste acea manetica spre dreapta si indicatoarele is libere, le tragi spre tine si ies pt. ca sunt f. unguste si nu au cablu de vitezometru.
Acuma vine partea mai grea pt. ca 80% e ca ai desfacut degeaba bordul, dar daca tot vrei sa mesteresti, joaca-te.
Poate mergi cu el la un electronist si verica ceva piese, poate e ars ceva la turometru, dar singur, daca nu ai cunostinte de electronica nu vei reusi sa-l repari pt. ca nu este nimic nimic mecanic.
Daca vrei sa demontezi ceasurile, ai grija cand pui placa inapoi pt. ca atunci cand o prinzi, trebuie tensionata - impinsa inspre jos (parca) ca sa faca contact afisajul de km totali cu pinii de contact. Deci daca la remontat se vede km total cu linii lipsa sau deloc, nu te speria, nu e nimic grav, ci doar putin gadilit.
Cam atat m-am jucat si eu pe partea asta (voiam sa vad niste becuri care sunt leduri defapt lipite pe placa), daca pot sa te mai ajut cu ceva, spune.
Vrei sa-l dai jos? Eu am demontat ceasurile si e f. usor.
Deci uite asa vine treaba:
invarti volanul 1/4 tura la stanga si la dreapta si vezi ca ai niste surubele cu niste capacele in spatele volanului.
Dai jos capacelele si scoti surubelele (cruce) si scoti partea de sus de plastic intre volan si indicatoare. (in fata e prinsa in suruburi, in spate in niste gheare, e usor tare de scos, si de pus, te uiti cum l-ai scos si faci invers.
Dupa ce dai plasticul respectiv jos ajungi sa vezi prinderea indicatoarelor de bord: 2 suruburi jos si 2 sus. Cele de sus se vad si in poza atasata de tine, pe verticala sus in gaurelele alea.
Acuma problema e sa gasesti cheie care sa mearga in ele (stea cu 6 colturi) si sa fie cheie buna pt. ca suruburile sunt f. stranse si daca e cheie de aia de 10 mii din piata nu ai nici o sansa.
Dupa ce dai cele 4 suruburi jos ai sus un fel de manetica alba in partea de sus a indicatoarelor. Miste acea manetica spre dreapta si indicatoarele is libere, le tragi spre tine si ies pt. ca sunt f. unguste si nu au cablu de vitezometru.
Acuma vine partea mai grea pt. ca 80% e ca ai desfacut degeaba bordul, dar daca tot vrei sa mesteresti, joaca-te.
Poate mergi cu el la un electronist si verica ceva piese, poate e ars ceva la turometru, dar singur, daca nu ai cunostinte de electronica nu vei reusi sa-l repari pt. ca nu este nimic nimic mecanic.
Daca vrei sa demontezi ceasurile, ai grija cand pui placa inapoi pt. ca atunci cand o prinzi, trebuie tensionata - impinsa inspre jos (parca) ca sa faca contact afisajul de km totali cu pinii de contact. Deci daca la remontat se vede km total cu linii lipsa sau deloc, nu te speria, nu e nimic grav, ci doar putin gadilit.
Cam atat m-am jucat si eu pe partea asta (voiam sa vad niste becuri care sunt leduri defapt lipite pe placa), daca pot sa te mai ajut cu ceva, spune.
Metal
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Nu am nici o idee cat costa la un service de dealer Opel, dar e nasol ca is golani astia la service, si tare ma tem ca or sa-ti ia 1 mil si or sa-ti zica cu amabilitate: "Ne pare rau, turometrul este stricat, nu avem acum pe stoc altul, dar la 15 mil va putem aduce la comanda daca lasati jumatate din suma avans. Doriti sa dati comanda?"
Tine-ne la curent cu evolutia lucrurilor.
Succes.
Tine-ne la curent cu evolutia lucrurilor.
Succes.