Dante78
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salut
Stiu ca in mod normal orice pata de ulei trebuie tratata serios si investigata. Ei, pana ajung in service (nu stiu exact cand pt ca nu am timp) as vrea sa va solicit atentia un pic.
Atasat aveti niste poze
dupa cate mi-am dat eu seama pata de ulei provine de undeva de de-asupra alternatorului (poza pata1) acolo fiind o chestie neagra ca o sonda ceva... asa cred eu ca de-acolo provine..., curgand pe tevi in jos pe lonjeron(poza pata2) si scut, in final (poza pata3)
Cat de grav e?
Multumesc
Stiu ca in mod normal orice pata de ulei trebuie tratata serios si investigata. Ei, pana ajung in service (nu stiu exact cand pt ca nu am timp) as vrea sa va solicit atentia un pic.
Atasat aveti niste poze
dupa cate mi-am dat eu seama pata de ulei provine de undeva de de-asupra alternatorului (poza pata1) acolo fiind o chestie neagra ca o sonda ceva... asa cred eu ca de-acolo provine..., curgand pe tevi in jos pe lonjeron(poza pata2) si scut, in final (poza pata3)
Cat de grav e?
Multumesc
goalex
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
Este senzorul de ulei se shimba foarte repede si costa aproximativ 10 lei.
Trebuie musai schimbat ca altfel nu poti circula cu masina, mie mi-a luat 10 minute cu tot cu analizat piesa
Scoti cablul din capul senzorului, desfaci cu cheie fixa si il inlocuiesti.Verifica si nivelul uleiului, poate ai pierdut mai mult.
Eu am patit-o la 50 km de casa si a trebuit sa merg intr-o singra treapta de viteza deoarece mi se aprindea becul de ulei din bord daca franam.
Trebuie musai schimbat ca altfel nu poti circula cu masina, mie mi-a luat 10 minute cu tot cu analizat piesa
Scoti cablul din capul senzorului, desfaci cu cheie fixa si il inlocuiesti.Verifica si nivelul uleiului, poate ai pierdut mai mult.
Eu am patit-o la 50 km de casa si a trebuit sa merg intr-o singra treapta de viteza deoarece mi se aprindea becul de ulei din bord daca franam.
Dante78
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2009
- Mesaj Privat
goalex
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
Pitiku87
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2002 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2012
- Mesaj Privat
Dante78 a scris:Salut
Stiu ca in mod normal orice pata de ulei trebuie tratata serios si investigata. Ei, pana ajung in service (nu stiu exact cand pt ca nu am timp) as vrea sa va solicit atentia un pic.
Atasat aveti niste poze
dupa cate mi-am dat eu seama pata de ulei provine de undeva de de-asupra alternatorului (poza pata1) acolo fiind o chestie neagra ca o sonda ceva... asa cred eu ca de-acolo provine..., curgand pe tevi in jos pe lonjeron(poza pata2) si scut, in final (poza pata3)
Cat de grav e?
Multumesc
Stiu ca in mod normal orice pata de ulei trebuie tratata serios si investigata. Ei, pana ajung in service (nu stiu exact cand pt ca nu am timp) as vrea sa va solicit atentia un pic.
Atasat aveti niste poze
dupa cate mi-am dat eu seama pata de ulei provine de undeva de de-asupra alternatorului (poza pata1) acolo fiind o chestie neagra ca o sonda ceva... asa cred eu ca de-acolo provine..., curgand pe tevi in jos pe lonjeron(poza pata2) si scut, in final (poza pata3)
Cat de grav e?
Multumesc