Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • mihai0811

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2004

  • Mesaj Privat
AM UN MARTOR APRINS IN BORD LA PORNIRE, CARE SE STINGE DUPA CE AJUNGE MOTORUL LA 60-70 GRADE.CAND PUN CONTACTUL APARE TEXTUL ACELA "INSP".MARTORUL RESPECTIV ESTE O MASINA CU O CHEIE IN INTERIOR.MOTORUL ESTE Y17DT.
TREBUIE SA MA DUC LA O TESTARE PE CALCULATOR?
MULTUMESC PENTRU SPRIJIN.
Skip ads

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
1. masinuta cu cheia in cazul tau = bujie/bujii incandescente arse (1.2 mil minim bucata), asa a fost in cazul meu (3 din arse) si al mai multori patiti, si dupa ce schimbi bujiile arse nu o sa se mai aprinda becul respectiv.
2. INSP = trebuie mers la un calculator sa-ti reseteze km de revizie (reprezentanta=1.1 mil) sau incearca asa: inainte sa pui contactul, apasa pe butonul de resetare a kilometrajului, si tinand apasat acel buton pui contactul si mai tii apasat cateva secunde, ar trebui sa dispara INSP (asa am auzit la unii).

Tine-ne la curent cu ce rezolvi.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Numarul 2 este adevarat !
  • vectra-nos

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Salutare...
Daca apare masina cu cheita..numai cand pun contactul nu sunt probleme,nu? Dispare imediat ... e tot un fel de test la pornire?
Si ce naiba costa asa mult oare sa scoata INSP ca si eu il am...dar decat sa le dau 1.1 ,milioane....mai bine sa apara..
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pai ala cu cheita apare la contact dar se stinge imediar dupa ce porneste motorul (asa e normal).
1.1 mil costa diagnosticul la motor, si ca sa ii scoata INSP o pune la diagnostic. (asa stiam eu, poate au mai ieftinit putin, cel putin la schimbat limba de la afisaj costa 450 mii).
Ai incercat sa scoti insp cum ziceam eu?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Eu am 89700 km, va voi da raspunsul in 1-2 saptamani (am mai facut-o o data, dar nu mai stiu detaliile, cat trebuie sa tii apasat, etc...
  • mihai0811

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2004

  • Mesaj Privat
MULTUMESC PENTRU SFATURI.O SA ACTIONEZ IN CONSECINTA.
  • mihai0811

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2004

  • Mesaj Privat
AM REUSIT SA RESETEZ INSP-UL.ESTE USOR, ASA CUM A ZIS sandumbogdan.
AM VERIFICAT BUJIILE SI SUNT TOATE BUNE.
CAND E MOTORUL RECE MARTORUL ESTE APRINS IN CONTINUARE.CARE AR MAI PUTEA FI CAUZA?
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Fa o diagnoza pe computer la un service. 1.1 mil m-a costat pe mine si au iesit bujiile arse, le-am schimbat si nu s-a mai aprins becul.
  • mihai0811

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2004

  • Mesaj Privat
AI AVUT DREPTATE.ERAU 3 BUJII ARSE.O SA LA SCHIMB PE TOATE 4.MERSI PENTRU AJUTOR.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Si eu le-am schimbat pe toate 4, si tot 3 erau arse. Acuma nu se mai aprinde acel bec. Pretul unei bujii a fost 1.3 mil.
  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
la cati km ti s-au ars bujiile? Ca vad ca o ai din 2002 , a mea e din 2000, sa stiu la ce sa ma astept
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Eu am cumparat-o cu ele arse (3 din 4), masina din 01.2002, cu 88 mii km reali in germania. Insa era masina de iarna, s-a mers cu ea mai ales iarna, deci bujiile au fost solicitate mai mult fata de medie.
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca "mashinutza cu cheitza" Embarassed se aprinde numai cand se arde una sau mai multe bujii? Nu si din alte cauze?
Se pot arde bujiile fara sa fi atentionat de acest martor? Daca da, cum iti poti da seama?
...just asking!
  • Silex

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema asemanatoare de cand am fost in service sa-i schimb tot felul (vezi topic). Dupa ce pornesc masina, cam 5 min imi sta aprins beculetul "mashina cu cheita" dupa care dispare. Am remarcat ca sta aprins numai daca pornesc masina dupa o stationare mai lunga. Adica daca opresc o jumatate de ora si iara pornesc nu mai apare. De la service mi-au zis ca trebuie resetat computerul. Cum pot face asta? Sau o fi vreo problema cu bujiile? Mentionez ca am trecut deja de pragul celor 30 de opriri-porniri cum am mai citit pe aici.


revin si cu o rugaminte: are careva o poza cu indicatoarele (beculetele) de pe bord si semnificatia lor?
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Mi se aprinde beculetul cu pricina la porniri la rece la 5-10 sec dupa ce pornesc motorul. Cum am bagat in viteza si am plecat de pe loc se stinge si nu aprinde in mers. De asemenea la porniri de peste zi nu se mai aprinde beculetzul.
BTW...Cum verific daca e arsa vreo bujie?
THX
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 325
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Le demontesi de pe motor si pui 2 fire pe ele: unu cu minus - il pui pe partea cu filet si al doilea cu plus + il pui pe motu ala filetat unde vine de obicei cablul din instal masinii. Daca bujia este buna in vreo 10 sec partea neagra de dupa filetul mare (cea care intra in motor) ar trebui sa fie de culoare rosu aprins, adica ca un fier incins.
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Bujiile nu trebuie neaparat demontate, se scoate fisa de pe bujii si se conecteaza printr-un fir la borna "+". Daca da scanteie, e buna. Atentie cand scoateti fisa, are doua cleme care trebuie apasate, se foloseste un patent din acela cu cioc lung si indoit. Pt. a fi date bujiile jos, in TIS spune ca trebuie mai intai demontata tubulatura de la turbina(trece pe deasupra bujiilor si incomodeaza). Cuplajul dintre tub si turbina se face printr-o garnitura in forma de "O", va trebui inlocuita si aceea.
  • Bestie

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2004

  • Mesaj Privat
stati un pic ca pe mine m-ati bagat un pik in ceata. daca 3 din 4 bujii erau arse atunci.... masinea mergea intr-o bujie? Shocked Shocked Shocked
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Este vorba de un motor diesel, bujiile se folosesc doar la pornirea la rece. Cam trei sferturi din an nu intra in functiune, deci se poate merge foarte bine si intr-o bujie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR