mihai0811
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
1. masinuta cu cheia in cazul tau = bujie/bujii incandescente arse (1.2 mil minim bucata), asa a fost in cazul meu (3 din arse) si al mai multori patiti, si dupa ce schimbi bujiile arse nu o sa se mai aprinda becul respectiv.
2. INSP = trebuie mers la un calculator sa-ti reseteze km de revizie (reprezentanta=1.1 mil) sau incearca asa: inainte sa pui contactul, apasa pe butonul de resetare a kilometrajului, si tinand apasat acel buton pui contactul si mai tii apasat cateva secunde, ar trebui sa dispara INSP (asa am auzit la unii).
Tine-ne la curent cu ce rezolvi.
2. INSP = trebuie mers la un calculator sa-ti reseteze km de revizie (reprezentanta=1.1 mil) sau incearca asa: inainte sa pui contactul, apasa pe butonul de resetare a kilometrajului, si tinand apasat acel buton pui contactul si mai tii apasat cateva secunde, ar trebui sa dispara INSP (asa am auzit la unii).
Tine-ne la curent cu ce rezolvi.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- vectra-nos
- **
- 198 mesaje
- din 12 Oct 2004
- Bucuresti
vectra-nos
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Pai ala cu cheita apare la contact dar se stinge imediar dupa ce porneste motorul (asa e normal).
1.1 mil costa diagnosticul la motor, si ca sa ii scoata INSP o pune la diagnostic. (asa stiam eu, poate au mai ieftinit putin, cel putin la schimbat limba de la afisaj costa 450 mii).
Ai incercat sa scoti insp cum ziceam eu?
1.1 mil costa diagnosticul la motor, si ca sa ii scoata INSP o pune la diagnostic. (asa stiam eu, poate au mai ieftinit putin, cel putin la schimbat limba de la afisaj costa 450 mii).
Ai incercat sa scoti insp cum ziceam eu?
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
mihai0811
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2004
- Mesaj Privat
mihai0811
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
mihai0811
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- nico3
- **
- 110 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
nico3
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Silex
- **
- 152 mesaje
- din 22 Mar 2005
- Astra 2001 Y17DT
- Cluj Napoca
Silex
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2005
- Mesaj Privat
Am si eu o problema asemanatoare de cand am fost in service sa-i schimb tot felul (vezi topic). Dupa ce pornesc masina, cam 5 min imi sta aprins beculetul "mashina cu cheita" dupa care dispare. Am remarcat ca sta aprins numai daca pornesc masina dupa o stationare mai lunga. Adica daca opresc o jumatate de ora si iara pornesc nu mai apare. De la service mi-au zis ca trebuie resetat computerul. Cum pot face asta? Sau o fi vreo problema cu bujiile? Mentionez ca am trecut deja de pragul celor 30 de opriri-porniri cum am mai citit pe aici.
revin si cu o rugaminte: are careva o poza cu indicatoarele (beculetele) de pe bord si semnificatia lor?
revin si cu o rugaminte: are careva o poza cu indicatoarele (beculetele) de pe bord si semnificatia lor?
ktgorik
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 325 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
Le demontesi de pe motor si pui 2 fire pe ele: unu cu minus - il pui pe partea cu filet si al doilea cu plus + il pui pe motu ala filetat unde vine de obicei cablul din instal masinii. Daca bujia este buna in vreo 10 sec partea neagra de dupa filetul mare (cea care intra in motor) ar trebui sa fie de culoare rosu aprins, adica ca un fier incins.
- BAC
- **
- 255 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2006 Z19DT
- Mures
BAC
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
Bujiile nu trebuie neaparat demontate, se scoate fisa de pe bujii si se conecteaza printr-un fir la borna "+". Daca da scanteie, e buna. Atentie cand scoateti fisa, are doua cleme care trebuie apasate, se foloseste un patent din acela cu cioc lung si indoit. Pt. a fi date bujiile jos, in TIS spune ca trebuie mai intai demontata tubulatura de la turbina(trece pe deasupra bujiilor si incomodeaza). Cuplajul dintre tub si turbina se face printr-o garnitura in forma de "O", va trebui inlocuita si aceea.
Bestie
- Mesaje scrise: 69
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2004
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat