Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • rareshmen

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Salutari la toata lumea!!!
Se intampla ceva cu masina mea sau mai bine zis cu motoru...
Parca trage un pic mai slabut fata de cum tragea inainte.... sa se fii infundat ceva ? Si daca da ce anume ar putea fi?
Si inca o chestie unde tresa sa stea nivelul lichidului de racire din vas. Chiar la imbinarea aia de la mijlocul vasului?
Mie imi sta cu un deget mai jos e vreo problema?
Skip ads

  • manfred

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1998 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2006

  • Mesaj Privat
La mine la Omega (X25DT) sta chiar la imbinarea vasului....cica acolo ar trebui sa stea
  • rareshmen

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
referitor la puterea scazuta a motorului ar putea fii infundata din cauza ca am cam mers in ultimele 2 luni cu becu aprins de la benzina?
sa se fii infundat cu ceva din rezervor dar totusi nu simt miros de benzina cand accelerez cum am mai citit ..
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
am modificat titlul pt ca era neconcludent la subiect...fiti mai atenti pe viitor si cititi inainte regulile forumului...

on toppic...

puterea scazuta la motor poate fi din mai multe cauze...am si eu un topic pe tema asta...
https://www.clubopel.com/vie...;highlight=#77287

cauze?..ar putea fi destule...sau una dintre ele...

compresie mai mica decat normala,filtru aer, filtru benzina,senzor temperatura,sonda lambda...trage aer fals pe undeva Rolling Eyes ...etc...cel mai bine, fa un test la motor...sau daca nu ai schimbat filtrele de mult, incearca si vezi ce se intampla...

lichidul din vasul de apa tre sa stea la nivelul corespunzator specificat chiar pe vas...uita-te atent si ai sa vezi ca scrie pe vas...la mine e chiar la mijloc...
  • bogdan_petrica

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Oradea, Bihor
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salut,

In legatura cu nivelul lichidului de racire, in cartea tehnica spune ca nivelul trebuie sa fie peste linie cand motorul este rece, tot in cartea tehnica mai spune ca daca nivelul lichidului scade un pic cand completezi sa pui un pic mai mult... si la mine era asa statea cu foarte putin sub linie si dupa ce am pus mai mult se mentine.

Despre lipsa de putere poate ar fi bine daca ai spune ce anume simti diferit, trage rau la viteze mici sau viteze mari sau ezita/intrerupe?
  • rareshmen

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
trage mai slab pana pe la 2500 rpm dupa aia trage bine
dar pana la 2500 rpm parca nu mai trage cum tragea parca ar fi gatuita...si nu trage in reprize sau sa-mi dea nas sau mai stiu eu ce...
pur si simplu parca nu suge benzina cum trebuie...
P.S: compresia cica ar fi buna mi-a zis mecanicu meu cand am schimbat semeringurile la supape(sau supapele la semeringuri???) caci imi papa ulei ,filtrele de aer si ulei le-am schimbat acum 3000 de km,filtru de benzina nu l-am schimbat niciodata de cand am luat-o adik acum 22 de mii de km(masina are 113 oookm)
  • rareshmen

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
si daca ar fii sa traga aer fals pe unde ar putea sa traga?
  • bogdan_petrica

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Oradea, Bihor
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salut,

Cauze pt. ezitare in AutoData sunt: engine management system connection/wirings/relay, crankshaft position sensor(ckp)/camshaft sensor(cmp), engine coolant temperature sensor(ect), engine control module(ecm) ...

Poza cu senzorii de pe motor:


CKP - 5, EKT - 9, CMP - 3, ma gandesc ca ecm nu vrei sa verifici...

Pt. a verifica senzorii ai nevoie de un multimetru... adica aparat digital care poate sa masoare volti, amperi si rezistente!

Pt. CKP componenta trebuie sa fie deconectata si rezistenta 2000-2500 ohmi.

Pt. CMP poza este urmatoarea

Cu compoentat deconectata intre B si pamant trebuie sa ai 0 ohmi si intre C si pamant cu contactul pus trebuie sa ai 5V.

Cu compoenenta conectata (asta e mai greu, eventual folosesti fire aditionale) intre A si pamant trebuie sa ai 0 alternand cu 5 V.

Pt. ECT se verifica rezistenta la 18grade celsius trebuie sa ai 2167 ohmi si la 80 grade celsius 413 asa cu componenta deconectata...

Sa le verifici si sa spui ce rezultate ai ...
  • bogdan_petrica

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Oradea, Bihor
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Inca o chestie, cand scoti/pui mufe la senzori sa o faci cu cheia din contact scoasa!
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
avand in vedere ca ai umblat cu rezervorul aproape gol una din cauze ar putea fi pompa de benzina(daca e scufundata in rezervor) pt ca i si face racirea cu benzina;oricum eu cred mai degraba ca ai un furtunas de aer infundat undeva intr un loc mai inaccesibil, pe partea electrica s ar aprinde becuri in bord daca ai avea erori
  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
@rareshman:Schimba filtrul de benzina.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR