rareshmen
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
Salutari la toata lumea!!!
Se intampla ceva cu masina mea sau mai bine zis cu motoru...
Parca trage un pic mai slabut fata de cum tragea inainte.... sa se fii infundat ceva ? Si daca da ce anume ar putea fi?
Si inca o chestie unde tresa sa stea nivelul lichidului de racire din vas. Chiar la imbinarea aia de la mijlocul vasului?
Mie imi sta cu un deget mai jos e vreo problema?
Se intampla ceva cu masina mea sau mai bine zis cu motoru...
Parca trage un pic mai slabut fata de cum tragea inainte.... sa se fii infundat ceva ? Si daca da ce anume ar putea fi?
Si inca o chestie unde tresa sa stea nivelul lichidului de racire din vas. Chiar la imbinarea aia de la mijlocul vasului?
Mie imi sta cu un deget mai jos e vreo problema?
- manfred
- **
- 130 mesaje
- din 02 Aug 2006
- Omega 1998 X25DT
- Bucuresti
manfred
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2006
- Mesaj Privat
rareshmen
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
am modificat titlul pt ca era neconcludent la subiect...fiti mai atenti pe viitor si cititi inainte regulile forumului...
on toppic...
puterea scazuta la motor poate fi din mai multe cauze...am si eu un topic pe tema asta...
https://www.clubopel.com/vie...;highlight=#77287
cauze?..ar putea fi destule...sau una dintre ele...
compresie mai mica decat normala,filtru aer, filtru benzina,senzor temperatura,sonda lambda...trage aer fals pe undeva ...etc...cel mai bine, fa un test la motor...sau daca nu ai schimbat filtrele de mult, incearca si vezi ce se intampla...
lichidul din vasul de apa tre sa stea la nivelul corespunzator specificat chiar pe vas...uita-te atent si ai sa vezi ca scrie pe vas...la mine e chiar la mijloc...
on toppic...
puterea scazuta la motor poate fi din mai multe cauze...am si eu un topic pe tema asta...
https://www.clubopel.com/vie...;highlight=#77287
cauze?..ar putea fi destule...sau una dintre ele...
compresie mai mica decat normala,filtru aer, filtru benzina,senzor temperatura,sonda lambda...trage aer fals pe undeva ...etc...cel mai bine, fa un test la motor...sau daca nu ai schimbat filtrele de mult, incearca si vezi ce se intampla...
lichidul din vasul de apa tre sa stea la nivelul corespunzator specificat chiar pe vas...uita-te atent si ai sa vezi ca scrie pe vas...la mine e chiar la mijloc...
- bogdan_petrica
- *
- 30 mesaje
- din 23 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Oradea, Bihor
bogdan_petrica
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Oradea, Bihor
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2006
- Mesaj Privat
Salut,
In legatura cu nivelul lichidului de racire, in cartea tehnica spune ca nivelul trebuie sa fie peste linie cand motorul este rece, tot in cartea tehnica mai spune ca daca nivelul lichidului scade un pic cand completezi sa pui un pic mai mult... si la mine era asa statea cu foarte putin sub linie si dupa ce am pus mai mult se mentine.
Despre lipsa de putere poate ar fi bine daca ai spune ce anume simti diferit, trage rau la viteze mici sau viteze mari sau ezita/intrerupe?
In legatura cu nivelul lichidului de racire, in cartea tehnica spune ca nivelul trebuie sa fie peste linie cand motorul este rece, tot in cartea tehnica mai spune ca daca nivelul lichidului scade un pic cand completezi sa pui un pic mai mult... si la mine era asa statea cu foarte putin sub linie si dupa ce am pus mai mult se mentine.
Despre lipsa de putere poate ar fi bine daca ai spune ce anume simti diferit, trage rau la viteze mici sau viteze mari sau ezita/intrerupe?
rareshmen
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
trage mai slab pana pe la 2500 rpm dupa aia trage bine
dar pana la 2500 rpm parca nu mai trage cum tragea parca ar fi gatuita...si nu trage in reprize sau sa-mi dea nas sau mai stiu eu ce...
pur si simplu parca nu suge benzina cum trebuie...
P.S: compresia cica ar fi buna mi-a zis mecanicu meu cand am schimbat semeringurile la supape(sau supapele la semeringuri???) caci imi papa ulei ,filtrele de aer si ulei le-am schimbat acum 3000 de km,filtru de benzina nu l-am schimbat niciodata de cand am luat-o adik acum 22 de mii de km(masina are 113 oookm)
dar pana la 2500 rpm parca nu mai trage cum tragea parca ar fi gatuita...si nu trage in reprize sau sa-mi dea nas sau mai stiu eu ce...
pur si simplu parca nu suge benzina cum trebuie...
P.S: compresia cica ar fi buna mi-a zis mecanicu meu cand am schimbat semeringurile la supape(sau supapele la semeringuri???) caci imi papa ulei ,filtrele de aer si ulei le-am schimbat acum 3000 de km,filtru de benzina nu l-am schimbat niciodata de cand am luat-o adik acum 22 de mii de km(masina are 113 oookm)
rareshmen
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
- bogdan_petrica
- *
- 30 mesaje
- din 23 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Oradea, Bihor
bogdan_petrica
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Oradea, Bihor
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2006
- Mesaj Privat
Salut,
Cauze pt. ezitare in AutoData sunt: engine management system connection/wirings/relay, crankshaft position sensor(ckp)/camshaft sensor(cmp), engine coolant temperature sensor(ect), engine control module(ecm) ...
Poza cu senzorii de pe motor:
CKP - 5, EKT - 9, CMP - 3, ma gandesc ca ecm nu vrei sa verifici...
Pt. a verifica senzorii ai nevoie de un multimetru... adica aparat digital care poate sa masoare volti, amperi si rezistente!
Pt. CKP componenta trebuie sa fie deconectata si rezistenta 2000-2500 ohmi.
Pt. CMP poza este urmatoarea
Cu compoentat deconectata intre B si pamant trebuie sa ai 0 ohmi si intre C si pamant cu contactul pus trebuie sa ai 5V.
Cu compoenenta conectata (asta e mai greu, eventual folosesti fire aditionale) intre A si pamant trebuie sa ai 0 alternand cu 5 V.
Pt. ECT se verifica rezistenta la 18grade celsius trebuie sa ai 2167 ohmi si la 80 grade celsius 413 asa cu componenta deconectata...
Sa le verifici si sa spui ce rezultate ai ...
Cauze pt. ezitare in AutoData sunt: engine management system connection/wirings/relay, crankshaft position sensor(ckp)/camshaft sensor(cmp), engine coolant temperature sensor(ect), engine control module(ecm) ...
Poza cu senzorii de pe motor:
CKP - 5, EKT - 9, CMP - 3, ma gandesc ca ecm nu vrei sa verifici...
Pt. a verifica senzorii ai nevoie de un multimetru... adica aparat digital care poate sa masoare volti, amperi si rezistente!
Pt. CKP componenta trebuie sa fie deconectata si rezistenta 2000-2500 ohmi.
Pt. CMP poza este urmatoarea
Cu compoentat deconectata intre B si pamant trebuie sa ai 0 ohmi si intre C si pamant cu contactul pus trebuie sa ai 5V.
Cu compoenenta conectata (asta e mai greu, eventual folosesti fire aditionale) intre A si pamant trebuie sa ai 0 alternand cu 5 V.
Pt. ECT se verifica rezistenta la 18grade celsius trebuie sa ai 2167 ohmi si la 80 grade celsius 413 asa cu componenta deconectata...
Sa le verifici si sa spui ce rezultate ai ...
- bogdan_petrica
- *
- 30 mesaje
- din 23 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Oradea, Bihor
bogdan_petrica
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Oradea, Bihor
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2006
- Mesaj Privat
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
avand in vedere ca ai umblat cu rezervorul aproape gol una din cauze ar putea fi pompa de benzina(daca e scufundata in rezervor) pt ca i si face racirea cu benzina;oricum eu cred mai degraba ca ai un furtunas de aer infundat undeva intr un loc mai inaccesibil, pe partea electrica s ar aprinde becuri in bord daca ai avea erori
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat