Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • pufulet

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
ce pot spune e ca eu am alimentat la Petrom, Agip, OMV, Rompetrol, si 95 si 98 si chiar OMV100 si nici nu stiu unde e becul ala de engine Smile
Skip ads

  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Buna Mirela! Bine ai venit! Nu te grabi cu sonda lambda; s-ar putea sa fie supapa EGR. Sa nu dai banii degeaba! S-au scris multe despre asta. Mai cauta.
  • draculas

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
OXIGEN SENSOR ESTE MOTIVUL PENTRU CARE CHECK ENGINE APARE PE BORDURI , ACEL SENZOR ESTE MONTAT PE GALERIA DE EVACUARE SI DIN CAUZA BENZINEI PROASTE DIN ROMANIA INCEARCA-L PE ALA DAR CEL MAI INDICAT AR FI SA MERGI CU IA LA UN DIAGNOSTIC SA TI SE SPUNA CE ARE NU DOAR SA TE APUCI SA SCHIMBI PIESE AIUREA
  • kapix

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
draculas a scris:OXIGEN SENSOR ESTE MOTIVUL PENTRU CARE CHECK ENGINE APARE PE BORDURI , ACEL SENZOR ESTE MONTAT PE GALERIA DE EVACUARE SI DIN CAUZA BENZINEI PROASTE DIN ROMANIA INCEARCA-L PE ALA DAR CEL MAI INDICAT AR FI SA MERGI CU IA LA UN DIAGNOSTIC SA TI SE SPUNA CE ARE NU DOAR SA TE APUCI SA SCHIMBI PIESE AIUREA

ASTA E VALABILA NUMAI UNEORI SI NU CRED CA SENZORUL DE OXIGEN ESTE MONTAT PE GALERIA DE EVACUARE DIN CAUZA BENZINEI PROASTE DIN ROMANIA. Martorul "check engine" este legat la mai multi senzori, orice neregula in functionarea unuia ducand in mod normal la aprinderea lui.
In ce priveste sfatul de a merge cu "ia" la diagnostic, este un sfat bun, din cate inteleg cred ca asta a si facut.

PS: Pentru resetarea codurilor de eroare, decuplarea bateriei nu da rezultate decat la anumite tipuri de ECU.
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,047
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Laughing kapix.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Ideal ar fi fost sa stim si noi tipul de motor exact...oricum faptul ca eroarea provine doar de la a 2-a sonda lambda (cea de dupa catalizator) ma duce cu gandul la posibilitatea fisurarii catalizatorului (nu cumva ai lovit ceva, eventual un "T" in vreo parcare, ceva de genul asta...?)
  • sorin68_ro

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: ploiesti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salutare!

Am si eu o mare problema cu acest check engine:
Pe scurt: dupa parcurgerea a 100-130km , mi se aprinde acest bec si-mi taie totodata si puterea motorului(am patit-o in depasire) Shocked , dar prb este ca se aprinde cand incerc sa depasesc 3200-3300rot.
Daca opresc masina si motorul si astept cateva minute 5-10, se reseteaza ca sa zic asa si nu se mai aprinde pana nu incerc din nou sa depasesc acesta turatie a motorului3200-3300.
Aveti idee de la ce poate proveni acest "comportament"???

PS. motorina alimentez numai rompetrol, asta daca are vreo relevanta in prb actuala.
  • clau

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2006

  • Mesaj Privat
sorine, vezi ca pentru motoarele pe motorina exista cateva posturi mai vechi, exact pentru problema ta, cu aprinsul becului la depasirea anumitor turatii... se pare ca la motoarele pe benzina turatia nu creeaza probleme cum se intaimpla la motorina... la noi calitatea benzinei chiar conteaza pentru beculetu buclucas Smile
  • vlazduhu

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2006

  • Mesaj Privat
salut
la o astra G X18XE mi se intampla treaba asta. Beculetul ala ramane aprins dupa ce pornsec motorul si, presupun legat de asta, masina vibreaza foarte tare. Intrucat nu am manualul masinii, habar nu am ce inseamna ledul respectiv. Care ar fi cauza?
multam.
  • vlazduhu

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2006

  • Mesaj Privat



ca sa fiu mai clar (sper - scuzati desenul, e din memorie) despre ce beculet e vorba...

??? ce naiba a patit?

mentionez ca masin sta destul de mult pe loc, nefiind foarte rulata.
  • alecsstan

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2006

  • Mesaj Privat
da-i si tu cu "cautare" pe forum
sunt multiple topicuri deschise pe tema asta
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Cauze sunt multe:sonda lambda, debitmetru, egr, clapeta de acceleratie sau ips sau tps....nu mai stiu sigur Embarassed .
Eu ma gandesc sa nu fie aia daca iti tremura cand o pornesti.....pune un tester pe ea sau vino la o intalnire cand mai facem sa ne dam cu parerea.
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Poate te ajuta poza asta

  • vlazduhu

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2006

  • Mesaj Privat
as fi dat search (am si dat, de altfel), ca nu sunt nesimtit, dar nu stiam ce sa caut pentru ca nu stiam cum se numeste martorul respectiv.

Mda, deci service scrie pe mine....

Multumesc pentru raspunsuri.
  • vlazduhu

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nu tremura doar cand o pornesc, vibreaza foarte tare motorul tot timpul, si nici in timpul mersului nu se comporta normal. Am impresia ca nici nu trage chiar cum ar trebui. Am gasit pe forum pe cineva care zicea ceva de un furtun sectionat. Ar fi bine sa fie asta....
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Mergi cu ea la un tester si vezi ce zic baietii acolo.Apoi o sa putem sa iti dam sfaturi Wink
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Eu as pune pariu ca e valva EGR blocata...voi ce ziceti?
  • Dragster

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ticodriver a scris:Autodata, referitor la codul P0420 zice: "catalyctic converter system, bank 1 - efficiency below threshold; probable cause: catalyctic converter, wiring, HO2S2" - deci ceva referitor la catalizator...acum ma intreb daca "HO2S2" ala e sonda lambda?!
Rolling Eyes


am fost astazi la baietii de la DanDon pentru acelasi beculet aprins dupa 200 km spre mare... aceeasi eroare P 0420 - mi-au explicat ca al meu catalizator e pe duca.. au masurat noxele si se pare ca nu-si face treaba cum trebuie...
Ideea e ca poti sa circuli asa multi km, dar nu o sa treci niciodata testul de ITP.. decat cu spaga eventual.
  • Dragster

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
sorin68_ro a scris:Salutare!

Am si eu o mare problema cu acest check engine:
Pe scurt: dupa parcurgerea a 100-130km , mi se aprinde acest bec si-mi taie totodata si puterea motorului(am patit-o in depasire) Shocked , dar prb este ca se aprinde cand incerc sa depasesc 3200-3300rot.
Daca opresc masina si motorul si astept cateva minute 5-10, se reseteaza ca sa zic asa si nu se mai aprinde pana nu incerc din nou sa depasesc acesta turatie a motorului3200-3300.
Aveti idee de la ce poate proveni acest "comportament"???

PS. motorina alimentez numai rompetrol, asta daca are vreo relevanta in prb actuala.


am patit acelasi lucru la acelasi motor acum 2 saptamani dupa un drum de peste 400km... s-a dovedit a fi de la motorina (alimentasem de la un no-name de pe drum) .. am facut plinul cu cea mai scumpa motorina de la OMV si la intoarcere nu a mai facut probeleme.b Poate te ajuta.
  • sorin68_ro

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: ploiesti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Dragster a scris:
sorin68_ro a scris:Salutare!

Am si eu o mare problema cu acest check engine:
Pe scurt: dupa parcurgerea a 100-130km , mi se aprinde acest bec si-mi taie totodata si puterea motorului(am patit-o in depasire) Shocked , dar prb este ca se aprinde cand incerc sa depasesc 3200-3300rot.
Daca opresc masina si motorul si astept cateva minute 5-10, se reseteaza ca sa zic asa si nu se mai aprinde pana nu incerc din nou sa depasesc acesta turatie a motorului3200-3300.
Aveti idee de la ce poate proveni acest "comportament"???

PS. motorina alimentez numai rompetrol, asta daca are vreo relevanta in prb actuala.


am patit acelasi lucru la acelasi motor acum 2 saptamani dupa un drum de peste 400km... s-a dovedit a fi de la motorina (alimentasem de la un no-name de pe drum) .. am facut plinul cu cea mai scumpa motorina de la OMV si la intoarcere nu a mai facut probeleme.b Poate te ajuta.


Ok multumesc ; o sa incerc si aceasta varianta sa vad ce iese
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR