- pufulet
- **
- 303 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
pufulet
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
- Florin c
- **
- 235 mesaje
- din 14 Dec 2004
- Astra 2007 Z17DTH
- Constanta
Florin c
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2004
- Mesaj Privat
draculas
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
OXIGEN SENSOR ESTE MOTIVUL PENTRU CARE CHECK ENGINE APARE PE BORDURI , ACEL SENZOR ESTE MONTAT PE GALERIA DE EVACUARE SI DIN CAUZA BENZINEI PROASTE DIN ROMANIA INCEARCA-L PE ALA DAR CEL MAI INDICAT AR FI SA MERGI CU IA LA UN DIAGNOSTIC SA TI SE SPUNA CE ARE NU DOAR SA TE APUCI SA SCHIMBI PIESE AIUREA
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
draculas a scris:OXIGEN SENSOR ESTE MOTIVUL PENTRU CARE CHECK ENGINE APARE PE BORDURI , ACEL SENZOR ESTE MONTAT PE GALERIA DE EVACUARE SI DIN CAUZA BENZINEI PROASTE DIN ROMANIA INCEARCA-L PE ALA DAR CEL MAI INDICAT AR FI SA MERGI CU IA LA UN DIAGNOSTIC SA TI SE SPUNA CE ARE NU DOAR SA TE APUCI SA SCHIMBI PIESE AIUREA
ASTA E VALABILA NUMAI UNEORI SI NU CRED CA SENZORUL DE OXIGEN ESTE MONTAT PE GALERIA DE EVACUARE DIN CAUZA BENZINEI PROASTE DIN ROMANIA. Martorul "check engine" este legat la mai multi senzori, orice neregula in functionarea unuia ducand in mod normal la aprinderea lui.
In ce priveste sfatul de a merge cu "ia" la diagnostic, este un sfat bun, din cate inteleg cred ca asta a si facut.
PS: Pentru resetarea codurilor de eroare, decuplarea bateriei nu da rezultate decat la anumite tipuri de ECU.
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- sorin68_ro
- **
- 71 mesaje
- din 03 Mai 2006
- Vectra 1998 X20DTL
- ploiesti
sorin68_ro
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: ploiesti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2006
- Mesaj Privat
Salutare!
Am si eu o mare problema cu acest check engine:
Pe scurt: dupa parcurgerea a 100-130km , mi se aprinde acest bec si-mi taie totodata si puterea motorului(am patit-o in depasire) , dar prb este ca se aprinde cand incerc sa depasesc 3200-3300rot.
Daca opresc masina si motorul si astept cateva minute 5-10, se reseteaza ca sa zic asa si nu se mai aprinde pana nu incerc din nou sa depasesc acesta turatie a motorului3200-3300.
Aveti idee de la ce poate proveni acest "comportament"???
PS. motorina alimentez numai rompetrol, asta daca are vreo relevanta in prb actuala.
Am si eu o mare problema cu acest check engine:
Pe scurt: dupa parcurgerea a 100-130km , mi se aprinde acest bec si-mi taie totodata si puterea motorului(am patit-o in depasire) , dar prb este ca se aprinde cand incerc sa depasesc 3200-3300rot.
Daca opresc masina si motorul si astept cateva minute 5-10, se reseteaza ca sa zic asa si nu se mai aprinde pana nu incerc din nou sa depasesc acesta turatie a motorului3200-3300.
Aveti idee de la ce poate proveni acest "comportament"???
PS. motorina alimentez numai rompetrol, asta daca are vreo relevanta in prb actuala.
clau
- Mesaje scrise: 30
- Locatie:
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2006
- Mesaj Privat
sorine, vezi ca pentru motoarele pe motorina exista cateva posturi mai vechi, exact pentru problema ta, cu aprinsul becului la depasirea anumitor turatii... se pare ca la motoarele pe benzina turatia nu creeaza probleme cum se intaimpla la motorina... la noi calitatea benzinei chiar conteaza pentru beculetu buclucas
- vlazduhu
- **
- 156 mesaje
- din 23 Jun 2006
- Astra 1998 X18XE1
- Bucuresti
vlazduhu
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2006
- Mesaj Privat
- vlazduhu
- **
- 156 mesaje
- din 23 Jun 2006
- Astra 1998 X18XE1
- Bucuresti
vlazduhu
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2006
- Mesaj Privat
alecsstan
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- vlazduhu
- **
- 156 mesaje
- din 23 Jun 2006
- Astra 1998 X18XE1
- Bucuresti
vlazduhu
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2006
- Mesaj Privat
- vlazduhu
- **
- 156 mesaje
- din 23 Jun 2006
- Astra 1998 X18XE1
- Bucuresti
vlazduhu
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Dragster
- **
- 172 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
Dragster
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Ticodriver a scris:Autodata, referitor la codul P0420 zice: "catalyctic converter system, bank 1 - efficiency below threshold; probable cause: catalyctic converter, wiring, HO2S2" - deci ceva referitor la catalizator...acum ma intreb daca "HO2S2" ala e sonda lambda?!
am fost astazi la baietii de la DanDon pentru acelasi beculet aprins dupa 200 km spre mare... aceeasi eroare P 0420 - mi-au explicat ca al meu catalizator e pe duca.. au masurat noxele si se pare ca nu-si face treaba cum trebuie...
Ideea e ca poti sa circuli asa multi km, dar nu o sa treci niciodata testul de ITP.. decat cu spaga eventual.
- Dragster
- **
- 172 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
Dragster
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
sorin68_ro a scris:Salutare!
Am si eu o mare problema cu acest check engine:
Pe scurt: dupa parcurgerea a 100-130km , mi se aprinde acest bec si-mi taie totodata si puterea motorului(am patit-o in depasire) , dar prb este ca se aprinde cand incerc sa depasesc 3200-3300rot.
Daca opresc masina si motorul si astept cateva minute 5-10, se reseteaza ca sa zic asa si nu se mai aprinde pana nu incerc din nou sa depasesc acesta turatie a motorului3200-3300.
Aveti idee de la ce poate proveni acest "comportament"???
PS. motorina alimentez numai rompetrol, asta daca are vreo relevanta in prb actuala.
Am si eu o mare problema cu acest check engine:
Pe scurt: dupa parcurgerea a 100-130km , mi se aprinde acest bec si-mi taie totodata si puterea motorului(am patit-o in depasire) , dar prb este ca se aprinde cand incerc sa depasesc 3200-3300rot.
Daca opresc masina si motorul si astept cateva minute 5-10, se reseteaza ca sa zic asa si nu se mai aprinde pana nu incerc din nou sa depasesc acesta turatie a motorului3200-3300.
Aveti idee de la ce poate proveni acest "comportament"???
PS. motorina alimentez numai rompetrol, asta daca are vreo relevanta in prb actuala.
am patit acelasi lucru la acelasi motor acum 2 saptamani dupa un drum de peste 400km... s-a dovedit a fi de la motorina (alimentasem de la un no-name de pe drum) .. am facut plinul cu cea mai scumpa motorina de la OMV si la intoarcere nu a mai facut probeleme.b Poate te ajuta.
- sorin68_ro
- **
- 71 mesaje
- din 03 Mai 2006
- Vectra 1998 X20DTL
- ploiesti
sorin68_ro
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: ploiesti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2006
- Mesaj Privat
Dragster a scris:
am patit acelasi lucru la acelasi motor acum 2 saptamani dupa un drum de peste 400km... s-a dovedit a fi de la motorina (alimentasem de la un no-name de pe drum) .. am facut plinul cu cea mai scumpa motorina de la OMV si la intoarcere nu a mai facut probeleme.b Poate te ajuta.
sorin68_ro a scris:Salutare!
Am si eu o mare problema cu acest check engine:
Pe scurt: dupa parcurgerea a 100-130km , mi se aprinde acest bec si-mi taie totodata si puterea motorului(am patit-o in depasire) , dar prb este ca se aprinde cand incerc sa depasesc 3200-3300rot.
Daca opresc masina si motorul si astept cateva minute 5-10, se reseteaza ca sa zic asa si nu se mai aprinde pana nu incerc din nou sa depasesc acesta turatie a motorului3200-3300.
Aveti idee de la ce poate proveni acest "comportament"???
PS. motorina alimentez numai rompetrol, asta daca are vreo relevanta in prb actuala.
Am si eu o mare problema cu acest check engine:
Pe scurt: dupa parcurgerea a 100-130km , mi se aprinde acest bec si-mi taie totodata si puterea motorului(am patit-o in depasire) , dar prb este ca se aprinde cand incerc sa depasesc 3200-3300rot.
Daca opresc masina si motorul si astept cateva minute 5-10, se reseteaza ca sa zic asa si nu se mai aprinde pana nu incerc din nou sa depasesc acesta turatie a motorului3200-3300.
Aveti idee de la ce poate proveni acest "comportament"???
PS. motorina alimentez numai rompetrol, asta daca are vreo relevanta in prb actuala.
am patit acelasi lucru la acelasi motor acum 2 saptamani dupa un drum de peste 400km... s-a dovedit a fi de la motorina (alimentasem de la un no-name de pe drum) .. am facut plinul cu cea mai scumpa motorina de la OMV si la intoarcere nu a mai facut probeleme.b Poate te ajuta.
Ok multumesc ; o sa incerc si aceasta varianta sa vad ce iese