talharu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salut toti opelistii!
Am cumparat si eu o Meriva 2006 ,motor 1,3 cdti,55 kw.
Am observat de curand ca imi creste nivelul de ulei in baie(nu este antigel).
Vreau sa curat injectoarele cu ultrasunete.Este asta o solutie in caz ca din cauza mizeriei acumulate in injectoare,sa nu mai inchida bine diuzele injector?
Am citit pe undeva pe forum ca s-ar putea repara injectoarele common rail si chiar si pompa.Pot sa aflu si eu vreo adresa de magazin sau service daca exista aceasta posibilitate?
Cu respect!
Am cumparat si eu o Meriva 2006 ,motor 1,3 cdti,55 kw.
Am observat de curand ca imi creste nivelul de ulei in baie(nu este antigel).
Vreau sa curat injectoarele cu ultrasunete.Este asta o solutie in caz ca din cauza mizeriei acumulate in injectoare,sa nu mai inchida bine diuzele injector?
Am citit pe undeva pe forum ca s-ar putea repara injectoarele common rail si chiar si pompa.Pot sa aflu si eu vreo adresa de magazin sau service daca exista aceasta posibilitate?
Cu respect!
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
talharu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
La motoarele Diesel mai vechi fenomenul aparut la tine se numeste dilutie , adica motorina in ulei , cauza , injectoarele nu mai pulverizeaza sub forma de ceata motorina , o picura daca pot sa zic asa iar motorina ajunge pe langa segmenti in ulei , cel mai bine verifica daca injectoarle functioneaza corect , la Campina stiu ca exista o firma care are tot ce trebuie pentru a verifica si rergla injectoare de common rail stiu asta ptr ca am fost la ei cu injectoarele de la masina mea .
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
El are un motor mai recent adica commonrail. O varianta este cea expusa de tine cu injectoarele care picura in loc sa pulverizeze dar aceasta varianta presupune si o pornire grea.
A 2 a varianta cea legata de DPF ,adica motorul a fost intrerupt (de mai multe ori) din procesul de regenerare a DPF-ului.In procesul de regenerare este injectata o cantitatea marita de motorina din care o parte ajunge in DPF arzand practic.
Intrebarea este:ai DPF
A 2 a varianta cea legata de DPF ,adica motorul a fost intrerupt (de mai multe ori) din procesul de regenerare a DPF-ului.In procesul de regenerare este injectata o cantitatea marita de motorina din care o parte ajunge in DPF arzand practic.
Intrebarea este:ai DPF
talharu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
talharu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
talharu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
talharu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
Simplu... inginerii Opel au dorit sa faca o economie la becuri in bord iar martorul pentru "regenerare in desfasurare" lipseste cu desavarsire.La alte masini este prezent,cum ar fi Peugeot.
Trebuie sa-ti dai seama ca motorul incepe regenerarea...(consum mare la ralanti + un miros de ars pe langa masina).
Trebuie sa-ti dai seama ca motorul incepe regenerarea...(consum mare la ralanti + un miros de ars pe langa masina).
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Becul pentru prezenta problemelor la filtrul de particule este spirala de bujii. Pe primele modele aceasta spirala se si aprindea cand regenerarea era in curs dar multa lume credea ca masina are probleme si ori o opreau, ori veneau in service cu ea. La Peugeot e alt sistem, cu mentenanta la filtre la fiecare 70 000 km. Sunt curios, cum arata beculetul pentru filtru
@talharule
Cand incepe regenerarea iti creste consumul instant, miroase urat si simti masina ca merge altfel. Atunci e indicat sa mergi cu masina putin mai turat vreo 20 km pana-si termina ea regenerarea (scade consumul instant). Dupa aceea poti opri masina. Daca, insa in timpul acelei regenerarii, nu stii si opresti masina te poti trezi cu excesul de motorina in baia de ulei.
Ultima modificare făcută de tonytm la Dum 18 Apr, 2010 7:05 pm
@talharule
Cand incepe regenerarea iti creste consumul instant, miroase urat si simti masina ca merge altfel. Atunci e indicat sa mergi cu masina putin mai turat vreo 20 km pana-si termina ea regenerarea (scade consumul instant). Dupa aceea poti opri masina. Daca, insa in timpul acelei regenerarii, nu stii si opresti masina te poti trezi cu excesul de motorina in baia de ulei.
Ultima modificare făcută de tonytm la Dum 18 Apr, 2010 7:05 pm
talharu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
Oooops!
Deci faza asta mi se intampla aproape in fiecare zi,in marea majoritate ,cand motorul ajunge prima oara la temperatura lui de lucru.
Deci motorul ramane turat la 1000rpm si fluiera si turbina...Eu ce fac?La primul semafor opresc motorul si, cand se pune pe verde,pornesc motorul si turatia revine la 850rpm.
Acuma nu stiu daca am gresit facand asta,dar eu m-am speriat cand am auzit motorul ramanand turat.
Totusi vreau sa stiu cat ramane turat motorul si ce trebuie sa fac atunci?
Isi revine singur?
Deci faza asta mi se intampla aproape in fiecare zi,in marea majoritate ,cand motorul ajunge prima oara la temperatura lui de lucru.
Deci motorul ramane turat la 1000rpm si fluiera si turbina...Eu ce fac?La primul semafor opresc motorul si, cand se pune pe verde,pornesc motorul si turatia revine la 850rpm.
Acuma nu stiu daca am gresit facand asta,dar eu m-am speriat cand am auzit motorul ramanand turat.
Totusi vreau sa stiu cat ramane turat motorul si ce trebuie sa fac atunci?
Isi revine singur?
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
talharu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
Iti multumesc foarte mult pentru informatii.
Drept sa -ti spun eu lucrez mecanic la Porsche Bucuresti Nord si la noi se face altfel regenerarea filtrului de particule.In prima faza trebuie mers constant in viteza 4 sau 5,pe autostrada,la turatie peste 2500rpm pana se stinge martorul in bord.Mai este faza cu testerul la service.
Drept sa -ti spun eu lucrez mecanic la Porsche Bucuresti Nord si la noi se face altfel regenerarea filtrului de particule.In prima faza trebuie mers constant in viteza 4 sau 5,pe autostrada,la turatie peste 2500rpm pana se stinge martorul in bord.Mai este faza cu testerul la service.
talharu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
talharu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
talharu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat