Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • talharu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salut toti opelistii!
Am cumparat si eu o Meriva 2006 ,motor 1,3 cdti,55 kw.
Am observat de curand ca imi creste nivelul de ulei in baie(nu este antigel).
Vreau sa curat injectoarele cu ultrasunete.Este asta o solutie in caz ca din cauza mizeriei acumulate in injectoare,sa nu mai inchida bine diuzele injector?
Am citit pe undeva pe forum ca s-ar putea repara injectoarele common rail si chiar si pompa.Pot sa aflu si eu vreo adresa de magazin sau service daca exista aceasta posibilitate?
Cu respect!
Skip ads

  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Daca ai filtru de particule (DPF) din cauza lui iti creste nivelul de ulei din baie.
  • talharu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Poti sa-mi dai mai multe explicatii?
Daca erau probleme cu filtru de particule nu trebuia sa se aprinda un marot in bord?
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
La motoarele Diesel mai vechi fenomenul aparut la tine se numeste dilutie , adica motorina in ulei , cauza , injectoarele nu mai pulverizeaza sub forma de ceata motorina , o picura daca pot sa zic asa iar motorina ajunge pe langa segmenti in ulei , cel mai bine verifica daca injectoarle functioneaza corect , la Campina stiu ca exista o firma care are tot ce trebuie pentru a verifica si rergla injectoare de common rail stiu asta ptr ca am fost la ei cu injectoarele de la masina mea .
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
El are un motor mai recent adica commonrail. O varianta este cea expusa de tine cu injectoarele care picura in loc sa pulverizeze dar aceasta varianta presupune si o pornire grea.
A 2 a varianta cea legata de DPF ,adica motorul a fost intrerupt (de mai multe ori) din procesul de regenerare a DPF-ului.In procesul de regenerare este injectata o cantitatea marita de motorina din care o parte ajunge in DPF arzand practic.
Intrebarea este:ai DPF Oare? Smile
  • talharu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Sincer sa fiu nu stiu daca am filtru de particule Question Question
  • talharu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
http://www.gmtuning.ro/forum/viewtopic.php?t=10
Aici scrie ca are...
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Te uiti sub masina si vezi daca ai.
  • talharu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Bun si presupunand ca am dpf, eu stiu ca daca sunt probleme cu el sau trebuie facuta regenerare ,trebuie sa se aprinda un martor in bord
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Trebuie schimbat uleiul pe care-l ai acum in motor si sa nu mai opresti masina in timpul regenerarii (atunci cand are consum ~ 3.5 l/h). Daca tot baga motorina in ulei mai verifici alte piste.
  • talharu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Uleiul l-am schimbat joi seara.A treia oara in 10000km Question
Nu inteleg despre ce oprire in timpul regenerarii zici ca am facut Exclamation
Explica-mi te rog frumos Exclamation
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Simplu... inginerii Opel au dorit sa faca o economie la becuri in bord iar martorul pentru "regenerare in desfasurare" lipseste cu desavarsire.La alte masini este prezent,cum ar fi Peugeot.
Trebuie sa-ti dai seama ca motorul incepe regenerarea...(consum mare la ralanti + un miros de ars pe langa masina).
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Becul pentru prezenta problemelor la filtrul de particule este spirala de bujii. Pe primele modele aceasta spirala se si aprindea cand regenerarea era in curs dar multa lume credea ca masina are probleme si ori o opreau, ori veneau in service cu ea. La Peugeot e alt sistem, cu mentenanta la filtre la fiecare 70 000 km. Sunt curios, cum arata beculetul pentru filtru Question

@talharule Laughing

Cand incepe regenerarea iti creste consumul instant, miroase urat si simti masina ca merge altfel. Atunci e indicat sa mergi cu masina putin mai turat vreo 20 km pana-si termina ea regenerarea (scade consumul instant). Dupa aceea poti opri masina. Daca, insa in timpul acelei regenerarii, nu stii si opresti masina te poti trezi cu excesul de motorina in baia de ulei.


Ultima modificare făcută de tonytm la Dum 18 Apr, 2010 7:05 pm
  • talharu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Oooops!
Deci faza asta mi se intampla aproape in fiecare zi,in marea majoritate ,cand motorul ajunge prima oara la temperatura lui de lucru.
Deci motorul ramane turat la 1000rpm si fluiera si turbina...Eu ce fac?La primul semafor opresc motorul si, cand se pune pe verde,pornesc motorul si turatia revine la 850rpm.
Acuma nu stiu daca am gresit facand asta,dar eu m-am speriat cand am auzit motorul ramanand turat.
Totusi vreau sa stiu cat ramane turat motorul si ce trebuie sa fac atunci?
Isi revine singur?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Exact ce am banuit. NU-l MAI OPRI!

Mergi cu el pana vezi consumul instant la relanti/pe loc ~0,5 l/h
  • talharu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Iti multumesc foarte mult pentru informatii.
Drept sa -ti spun eu lucrez mecanic la Porsche Bucuresti Nord si la noi se face altfel regenerarea filtrului de particule.In prima faza trebuie mers constant in viteza 4 sau 5,pe autostrada,la turatie peste 2500rpm pana se stinge martorul in bord.Mai este faza cu testerul la service.
  • talharu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Merg cu el, dar nu am activat calculatorul de bord.Cand dau pe butonul BC imi apare doar timpul calatoriei.Mentionez ca am radio CD30,deci fara mp3.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Mergi cu el vreo 20 km. Las-o la relanti dupa si vezi daca mai sta turat. Isi face regenerarea si pe loc dar dureaza mai mult. In orice caz nu opri motorul cat timp ti se pare ciudat. Si activeaza-ti BC-ul ala Laughing
  • talharu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Poti sa-mi spui daca se face manual (am citit pe undeva ca altii au facut-o).
Sau spune-mi pe cineva care are tester si stie.
Nu credeam ca exista diferenta asa mare intre masini ca mecanica Embarassed Embarassed
  • talharu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Problema cu mersul 20 km este ca eu am vreo 15 km pana la servici,Berceni-Pipera.De obicei face la jumatatea drumului.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR